Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 16. hafta mücadelesinde deplasmanda Galatasaray'a konuk oldu ve sahadan 4-3'lük mağlubiyetle ayrıldı.
Bordo mavili rakibi Galatasaray'da Teknik Direktör Okan Buruk müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Okan Buruk'un açıklamaları şu şekilde:
"Böyle maçlardan sonra muhteşem oldu diyorsunuz. Ama iki teknik adama sorarsanız savunma anlamında mutsuzuz. Yani ben bu durumdan mutsuzum.
Kolay pozisyonlara girdik. 3-3ten sonra yenik durumuna da düşebilirdik. Abdülkerim çok iyi bir dokunuş yaptı ve maçı kazanmamızda önemli bir rol oynadı.
Dışarı çıkan toptan çevrilen bir gol yedik. Topun dışarı çıktığının haberi geldi ve bunu gördük. Orada hak etmediğimiz bir gol yedik ama son dakika golüyle de o pozisyonun karşılığını aldık.
Trabzonspor belki en iyi hucüm performansını sergiledi. Çok iyi oynadılar. Ozan'da buna orta sahadan destek verdi. Bende onları bugünkü performanslarından dolayı tebrik ederim."
Tüm Yorumlar (11)
Bayro
1 yıl önceSiz varya siz siz asla doğruyu konuşmazsınız. Dışarı çıktı o kadar kamera görmedi oylemi siz işinize gelenden başka bisey konusmazsiniz
Oflu
1 yıl önceAdam basitçe, kalitesiz bir takımı evire çevire yendik demek istemiş.
Kagan Soylu
1 yıl önceDışarı çıkan topu konuşuyor olmayan penaltıyı konuşmuyor bu kafayla türk futbolu bir yete varamaz
Tamer keskin
1 yıl önceOkan buruk topun çıktığı görmüş aldıkları penaltida adam topa vurmasın diye gsli futbolcu ayağını tsli futbolcunun ayağının arasına sokuyor onu gorememismi
Alperen
1 yıl önceHer zamanki gibi haksız aldığın penaltıdan ofsayttan aldığın golden bahsetmedin Aferin sana
Taraftar
1 yıl önceHadi oradan bugün hakrm resmen 12.adamınızdı.
Oktay
1 yıl önceAldığın Köfte Penaltıyıda söyle. Pedro Topa bakıyor vuracakken Mertens araya giriyor. Önünde olsa anlarım.
Hasan
1 yıl önceBu sonuca en çok İHO sevinmiştr. GS yendi ömrü bir az daha uzar. Öyle kurullar oluşturdu ki kıpırdayamoyor. Sözü geçmiyor. Mesela Rey MANAJ meselei adam pdkya bile sevk edilmedi.
İSMAİL KIR
1 yıl önceBizim stoper lere sarıyı yapıştır abdulkadirime devam Attığın 2.gol faulle alakası yok ve devam etse 3 é 1 yakaladık belkide öne biz geçeceğiz posizyon sizatıyorsunız penaltınız uydurma sarı kartı olan salai 87 2,sarı kırmızı ve banzaya yapılan hareket penaltı bu mu adalet Okan nn
ben hakan
1 yıl öncela tamam dışarı çıkmıştı ta konumuz sadece dışarı çıkan toptan gol değil maçın geneline bakın bakalım kimin işine geldi hinlik yapma oğlum yemezler bu hakemede mi parmak salladın da bu kadar korktu size kart göstermedi faulleri size göre verdi onu açıkla senin karşında çocuklar yok
Mustafa Bahadır
1 yıl önceTrabzon'un verilmeyen Galatasaray'a verilen penaltıları da söyleseydın keşke hakem iki pozisyonu da çok net görüyor önce ısrarla penaltı yok diyor sonra VAR cağırıp penatıyı ver diyor, Trabzon'a verilmeyen penaltıda kural açık ama o kuraldan Türk hakemlerinin haberi var mı orası şüpheli.