| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ocak 2025 20:49 Güncellenme tarihi: 08 Ocak 2025 21:22

Nwakame bu sözlerle açıkladı: "Beni aşan bir durumdu..."

Trabzonspor'da Nwakaeme, Alanyaspor galibiyeti sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu maçında Alanyaspor'u konuk etti ve sahadan 3-0 galip ayrıldı. Bordo mavili takıma 3 puanı getiren golleri Visca, Banza ve Nwakaeme kaydetti.

Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Nwakaeme şu ifadeleri kullandı:

"İlk yarıda da, ikinci yarıda da aynı ruh ve istekle sahadaydık. İlk yarı istediğimiz golü bulamadık. İkinci yarıda aynı istekte oynadık, golü bulduk ve bizim için kazandığımız güzel bir maç oldu.

Ben de hiç ayrılmayı istemezdim. Bazı şeyleri kontrol edemiyorsun. Bazı şeyler olmak zorunda oluyor. Beni aşan bir durumdu ama şuan tekrar mutlu olduğum yerdeyim. Taraftarlarımızda her zaman desteğini hissettirdi."

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
Cem ataman
1 yıl önce

Helal olsun sana Nwakaeme. TS Nin gelmis gecmis en iyi oyuncusu bence Hatta turkiyenin !!!

G
Gurizzzz
1 yıl önce

Etmaaaaaaa