Trabzonspor, Gaziantep'te oynanan Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray'a 3-0 kaybetti.
Bordo mavili takımda maç sonu açıklamalarda bulunan Nwakaeme şu ifadeleri kullandı:
"İstemediğimiz bir skor oldu. Taraftarlarımızdan özür dilerim. Uzun yollardan bizi desteklemek için geldiler.
Biz de ailelerimizi buraya getirmiştik. Ailenizi buraya getirdiğiniz bir maçı 3-0 kaybetmezsiniz. Bu, bizim için de büyük bir hayal kırıklığı. Tekrar özür diliyoruz."
Tüm Yorumlar (14)
a. b. v.
1 yıl önceMhk, var, yönetim, tekke, hacosman hepinizin Allah belasını versin. Ülkenin 2 numaralı finali mi futbol nasıl yönetilmez ve oynanmaz resitali mi hangisini desem az kalır.
Misafir
1 yıl önceElinden geleni yaptı wakame ama bu yaşta artık vücut gidemiyor.bırakma zamanı.sadece sen değil birçoğu ve başkan ve yönetim
Oflu
1 yıl önceKalitesiz ve korkaksınız. Defolun gidin.
Paydos
1 yıl önceAdamsın adam senin bu yaşta oyun seviyenin yarısı yok kimsede...
surmena
1 yıl önceÇok rahat yarım düzine gol yiyebilirdik az yedik GS ye teşekkür etmek lazım atmadılar.
oflu61
1 yıl önceMuhammed Cham, Ozan, Okay, Visça, Zubkov, Mendy, Cihan, Draguş Srrdar Saatçive Lundsram her biri birer çöp. Birazcık guturunuz varsa defolup gidersiniz.
İbo can
1 yıl önceWakaeme hariç √ hepsi berbat
HASAN KOL
1 yıl önce90 dakika top ezdin ve gezdin.
sahada döküldük.
1 yıl önceTakımın çok eksiği var.Bu kadro çok yetersiz.defans ortasaha kanatlar ve forvet hattına kaliteli futbolcular lazım.Sahada adeta döküldüler.Adam paylaşımı temaslı markaj yok denecek kadar az.Fiziğin ve tekniğin vasat olduğu oyun görüşünün çok az olduğu bir maç izledik.
Kara Hasan
1 yıl önceSahada direnç gösteren, kabullenemeyen bir Nwakaeme bir de Uğurcan var. Takımı ve şehri özümseyemeyen futbolcularla doldu kadro. Yenilgi umurlarında değil, para hesaba yatsın yeter.
Gercek Trabzonlu
1 yıl önceSahanin en Kotusuydun 95 dakka seni Sahada tutan tekkeyide al git Utanmazlar Taraftarla alay ediyorsunuz
beşirli
1 yıl önceadam orta kesiyor bırtane forvet yok ceza sahası içinde topa giden ruhsuzlar ordusu
Kaan Zorbey
1 yıl önceÜzülene kadar top oynasan, hakeme bağırmak yerine nefesini koşmak için harcasan, defansa yardım etsen nasıl olur? Topu ayağından çıkarana kadar mevsimler değişiyor. 1 yılda 5 maç oynamadın. Neyin üzüntüsü acaba?
Osman
1 yıl önceWakayeme özrünü diledi herşeyi unuttuk.Paşamız her maç sonu böyle beyenatlala izleyenleri avuttuğunu zannediyor.Siz Ruhunuzu yitirmişiniz .Sen bitişte jübile için bu yıl yatmaya geldiğin belli