| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Mayıs 2025 00:17 Güncellenme tarihi: 15 Mayıs 2025 00:25

Nwakaeme "üzgünüz" diyerek açıkladı! "Ailenizi buraya getirdiğiniz bir maçı..."

Trabzonspor'da Nwakaeme, Galatasaray maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Gaziantep'te oynanan Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray'a 3-0 kaybetti.

Bordo mavili takımda maç sonu açıklamalarda bulunan Nwakaeme şu ifadeleri kullandı:

"İstemediğimiz bir skor oldu. Taraftarlarımızdan özür dilerim. Uzun yollardan bizi desteklemek için geldiler.

Biz de ailelerimizi buraya getirmiştik. Ailenizi buraya getirdiğiniz bir maçı 3-0 kaybetmezsiniz. Bu, bizim için de büyük bir hayal kırıklığı. Tekrar özür diliyoruz."

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
a. b. v.
1 yıl önce

Mhk, var, yönetim, tekke, hacosman hepinizin Allah belasını versin. Ülkenin 2 numaralı finali mi futbol nasıl yönetilmez ve oynanmaz resitali mi hangisini desem az kalır.

M
Misafir
1 yıl önce

Elinden geleni yaptı wakame ama bu yaşta artık vücut gidemiyor.bırakma zamanı.sadece sen değil birçoğu ve başkan ve yönetim

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz ve korkaksınız. Defolun gidin.

P
Paydos
1 yıl önce

Adamsın adam senin bu yaşta oyun seviyenin yarısı yok kimsede...

S
surmena
1 yıl önce

Çok rahat yarım düzine gol yiyebilirdik az yedik GS ye teşekkür etmek lazım atmadılar.

Tüm Yorumlar (14)

A
a. b. v.
1 yıl önce

Mhk, var, yönetim, tekke, hacosman hepinizin Allah belasını versin. Ülkenin 2 numaralı finali mi futbol nasıl yönetilmez ve oynanmaz resitali mi hangisini desem az kalır.

M
Misafir
1 yıl önce

Elinden geleni yaptı wakame ama bu yaşta artık vücut gidemiyor.bırakma zamanı.sadece sen değil birçoğu ve başkan ve yönetim

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz ve korkaksınız. Defolun gidin.

P
Paydos
1 yıl önce

Adamsın adam senin bu yaşta oyun seviyenin yarısı yok kimsede...

S
surmena
1 yıl önce

Çok rahat yarım düzine gol yiyebilirdik az yedik GS ye teşekkür etmek lazım atmadılar.

O
oflu61
1 yıl önce

Muhammed Cham, Ozan, Okay, Visça, Zubkov, Mendy, Cihan, Draguş Srrdar Saatçive Lundsram her biri birer çöp. Birazcık guturunuz varsa defolup gidersiniz.

İbo can
1 yıl önce

Wakaeme hariç √ hepsi berbat

H
HASAN KOL
1 yıl önce

90 dakika top ezdin ve gezdin.

S
sahada döküldük.
1 yıl önce

Takımın çok eksiği var.Bu kadro çok yetersiz.defans ortasaha kanatlar ve forvet hattına kaliteli futbolcular lazım.Sahada adeta döküldüler.Adam paylaşımı temaslı markaj yok denecek kadar az.Fiziğin ve tekniğin vasat olduğu oyun görüşünün çok az olduğu bir maç izledik.

K
Kara Hasan
1 yıl önce

Sahada direnç gösteren, kabullenemeyen bir Nwakaeme bir de Uğurcan var. Takımı ve şehri özümseyemeyen futbolcularla doldu kadro. Yenilgi umurlarında değil, para hesaba yatsın yeter.

G
Gercek Trabzonlu
1 yıl önce

Sahanin en Kotusuydun 95 dakka seni Sahada tutan tekkeyide al git Utanmazlar Taraftarla alay ediyorsunuz

B
beşirli
1 yıl önce

adam orta kesiyor bırtane forvet yok ceza sahası içinde topa giden ruhsuzlar ordusu

K
Kaan Zorbey
1 yıl önce

Üzülene kadar top oynasan, hakeme bağırmak yerine nefesini koşmak için harcasan, defansa yardım etsen nasıl olur? Topu ayağından çıkarana kadar mevsimler değişiyor. 1 yılda 5 maç oynamadın. Neyin üzüntüsü acaba?

O
Osman
1 yıl önce

Wakayeme özrünü diledi herşeyi unuttuk.Paşamız her maç sonu böyle beyenatlala izleyenleri avuttuğunu zannediyor.Siz Ruhunuzu yitirmişiniz .Sen bitişte jübile için bu yıl yatmaya geldiğin belli