Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 36. hafta müsabakasında deplasmanda Bodrum FK ile 1-1 berabere kaldı.
Müsabaka sonrası değerlendirmede bulunan Trabzonspor eski yöneticisi ve iş insanı Nevzat Aydın, dikkat çeken bir değerlendirmede bulundu.
Aydın, bordo mavili takımda son 3 sezon boyunca transferden sorumlu olan isimlerin kulüpten uzaklaştırılması gerektiğini söyledi.
Nevzat Aydın'ın açıklaması şu şekilde:
"Avrupa heyecanı da bitti. Ertuğrul Başkan’ın yeni sezon için, son 3 senede her kim veya kimler transferlerden sorumlu olmuşsa hiçbirini kulübün kapısından sokmaması gerekiyor."

Tüm Yorumlar (44)
Kilic
1 yıl önceAdam kovdugu scoutu bile geri cagriyor nasil bir yönetim anlamadim
Ortahisarlı
1 yıl önceBence doğru söylüyor. Üç yıl az söylemiş bence hepsi gönderilsin. Kulüp başkanı ve antrönörlere herşey söyleniyor bunlara dokunulmuyor; kaç yıldır transer edilen futbolcuların çoğu boş. Değişim olmadan düzelme olmaz. Kulube faydası olmayan ve zararı dokunduğu halde kulübün demirbaşı gibi duran herkes gönderilmeli. Bu ekip yıllardır bir tane iyi futbolcu keşfettimi? Bu scaut ekibinde acaba torpilliler varmı? Yapılan çoğu yabancı transferlerin ayarında amotörligde çok futbolcu var...
Erdem
1 yıl önceSizin döneminizde bu takım kaç kupa kazandı Nevzat Bey ? Ya da kaç kere final oynadık. Ağaoğlu son zamanın en başarılı başkanıdır bana göre. Ama onun hakkında KAÇTI gitti diye yorum yapanlar şuan ki başkana ne yaparsa yapsın takımı küme düşürse de metiyeler dizeler. Ohh ne güzel küme düştük bu başarıdır derler. Esas soru ise en berbat ve rezil başkan adayı ama arkasında siyasi güç,, rakibi ise Ağaoğlu ve şuan seçim var diyelim kim kazanır ?
ozgur ata
1 yıl önceNevzat Bey, Sn Ağaoğluyla birlik olup yönetimi devralsanız. Bunlar bu sene. beceremedi ama onumuzdeki sene kesin kulübü küme dusururler.
Ahmet Güneş
1 yıl önceLaf yüzde yüz doğru
Ahmet can
1 yıl önceDoğru demiş.
Ts28
1 yıl önceBence Ertuğrul doganida göndersinler transferden o sorumlu sorun çözülür
EK
1 yıl önceBu konuda Nevzat Aydın haklı. Ayrıca tff başkanı olanı da acilen kulüpten silmek gerek…
Kuzeyli
1 yıl önceDAHA ADAMMI KALMADI KOVULANI GERİ ÇAĞIRIYORUZ. NE DOĞRU FUTBOLCU, NE ANTRENÖR NEDE SCAUT YETİŞTİREBİLİYORUZ. BİRYERDE YETİŞENİDE HARCIYORUZ. TRANSFER ETTİKLERİMİZDE FAYDA VERMİYOR. KULÜBÜMÜZ ÇAMURA SAPLANMŞ BiR CANLI MİSALİ KURTULMAK İÇİN HAMLE YAPTIKÇA DAHA ÇOK BATIYOR. ÇARE SİSTEM YENİDEN KURGULANMALI. SCAUT EKİBİDE ACİL GÖREVDEN ALINMALI.
Sinan
1 yıl önceÇok haklı söylemiş Nevzat Aydın bunlarla beraber Ertuğrul doğan da kulübe sokulmamali
İlker
1 yıl önceNevzat doğru demiş.
T61
1 yıl önceAltına imza atılacak tespit. Aynı zamanda kamuoyuna da ifşa edilmeliler.
Bayrak
1 yıl önceÇok doğru bir tesbit. Ama yönetim de bu hataları onaylayan yer değil mi.
Pok
1 yıl önceHiçbir Trabzonlu kulüpten içeri sokulmamali nedir bu Trabzonlu aşkınız anlamadım
Yorgun fırtına
1 yıl önceEğer başkan olarak sende bu işi bilmiyorsan oda kulübten içeri girmicek o zaman bu işler çocuk oyuncağı değil.
Fanatik
1 yıl önceBence kulüp baskanıda TFF başkanıds rant peşinde ortaklaşa trabzonspor ü kıyıyor ve onun sırtından para kazanıyorlar yalandan kavga ediyorlar intikam alıyor ikisi de vesselam trabzonspor şampiyon olamaz bunlar oldukcs
Canca53
1 yıl önceAynen katiliyorum ve bu ertuğrul doğan dahi olsa geçerli olmalidir sayin aydin
Trabzon61
1 yıl önceNevzat başkan doğru söylüyor. Scaut ekibi futbolcu keşfedecek donanımda olmalı. Çok parlamamış, gelecek vadeden futbolcuları tespit etmeli. Bizde kaçyıldır böyle bir şey yok. O kadar transfer ediliyor çoğunu normal insan da bukadar seçer. Sen Scautsan görülmeyeni görmen bulunmayan bulunan gerekir. % 50 isabetli olsa yine iyi denebilir, oda yok. Normal iyi futbolcuyu futboldan fazla anlamayan da anlar. Kuyumcu altından anlamaz ise batar; bunlarda dokunulmaz ise bizi batırır. Hepsini gönderin.
Gencay 28
1 yıl önceNevzat. Aydın doğru tesbit etmiş başkan dahil kupten uzaklastirmalidir üç senede sıfır çektiler hiç başarı yok
Sadık birinci
1 yıl önceNevzat aydın çok doğru söyledi aynen katılıyorum yazıklar ol sun hantal topçular almışlar
Sadık birinci
1 yıl önceNevzat aydın çok doğru söylemiş yazıklar olsun
Tacettin baş
1 yıl önceNevzat Aydın çok doğru ve yerinde tesbit etmiş sonuna kadar katılyorum Kulübe yapılan enbüyük yanlış Şampiyon olan Kadroyu dağıtmaları oldu ne pahasına olursa olsun O Kadro korunup bir kaç nokta Transferle en az iki üç sezon Şampiyon luk elde edebilirdik bir örnek vermek gerekirse Toni Makaweme yi biraz fedakarlık edip mukavele yenileseydik kötü mü olurdu adam Emekli olduktan sonra almaya çalışıyoruz O dönem gönderdiğimiz oyunculara bir bak
Hasan Aksoy
1 yıl önceAz sözle çok şey anlatmış. Tam ve dogru tespit.
lazer61
1 yıl öncetarihinin unutulmayacak en kötü yönetimi koltuktan kalkmamak için ayak diremek taraftarın gün gün nefretini artıracaktır bakalım bu nefret karşısında ne kadar dayanabilecekler.
Cavit dinler
1 yıl önceAynen katılıyorum
Yunus
1 yıl önceAdları trabzon meydanına asılmalı, bir takımı batıranlar diye.. En başa Ertuğrul doğan altına da avcı yazılıp liste öyle devam etmeli
garip
1 yıl öncekesinlikle doğru...
Osman Ataman
1 yıl önceKendileri ne yaptılar da Sayın Ertuğrul Doğan'a dil uzatıyor. Bal tutup parmak yalamak olarak gördükleri kulübü batma noktasından alıp geleceğe güvenle yürüyen bir kulüp sevdasında arın ayağına takılan çaķıl taşı olmaktan öteye gidemeyeceklerdir. Trabzonspor sevdalısı, yöneticisi ve taraftarının aklı başından gitmedikçe!!!
Kenan Ekici
1 yıl önceNevzat Aydın bey doğru söylüyor. Bu nedir, ne rezilliktir. Alacağın adamı insan araştırmazmı, milyon dolarlar veriyorsun. Alacağın adamın şehrine gidersin araştırma yaparsın/yaptırırsın.
Kenan Ekici
1 yıl önceYazık yazık.Nevzat bey doğru söylüyor.
ts61
1 yıl önceBence Ertuğrul doğanda külübün kapisindan girmemesi lazım çünkü başkanlıkta sıfır
ozgur ata
1 yıl öncehamsik ikna edilip 1 -2 yıl daha kadroda kalabilirdi, wakaeme, ekuban, djanini elde tutulabilirdi, sakat olduğu icin nerdeyse 1 yil bünyemizde tuttuğumuz dorukhan ne hikmetse iyileşir iyileşmez bedelsiz yollandı. Yusuf Sari elde tutulabilirdi. Bakasetas ve Siopis zaten hala kadrodaydı. Vitor Hugo annesi icin gitti fakat 1 yıl sonra dönmek istedi, oralı olmadık. O efsane kadroyu tarumar ettiler. Simdi koskoca bir enkaz ve bir suru ıskarta topçuyla onumuzdeki sezonlarında heba edildiğini göreceğiz
Sadettin Yıldız
1 yıl önceAdam çok doğru söyliyor, yerden göğe kadar doğru söyliyor. Bu kazmaları, ruhsuzları, kim ya da kimler aldıysa kulübü zarara uğratmaktan dava açılmalıdır
KOÇ 61
1 yıl önceSayın Nevzat bey eksik söylediniz Ertuğrul beyde kulübün kapısından girmese iyi olur.
VATANDAŞ
1 yıl önceTransfer komitesini değil kulübün kapısından içeri sokmak, Trabzon'a girişi engellenmeli....İnsan düşmanına bunu yapmaz....Aklıma bir şeyler geliyor ama neyse...
ŞEREFLİ TS
1 yıl önceTRABZONSPOR ertğrul doğana 10 gömlek değil sayısı belli olmayacak kadar büyük geliyor TRABZONSPOR sanki sekment küçülttü bu yönetimle
Davut
1 yıl önceOoo günaydın biz bunu avcı zamaninda da diyorduk ama yiyici çok
Cem
1 yıl önceKatılıyorum.
Aydın Özyılmaz
1 yıl önceVallahi doğru söylemiş ama eksik bu yönetimde gitmeli her yıl bu kadar yanlış yapılmaz yapsınlar kendi şirketlerinde ya göreyim
Şiveroğlu
1 yıl önceÇok doğru söylemiş
Muhammet özen
1 yıl önceYemekçi sende dahil mi
Aziz Mete
1 yıl önceTransferlerden sorumlu olandan, sorumlu olan başkanın kendisi.. başkanda kulüpten içeri girmesin bence..
Mustafa Saka
1 yıl önceNevzat başkanın yorumunu doğru buluyorum.
Ersin61
1 yıl önceKesinlikle doğru.. ama yanlış üzerine yanlış yapılıyor hala....