| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Mayıs 2025 22:41 Güncellenme tarihi: 14 Mayıs 2025 22:42

Ne ligde güldürdü ne kupada! Trabzonspor 0-3 Galatasaray

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray'a 3-0 mağlup oldu.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor, Galatasaray ile Gaziantep’te karşı karşıya geldi. Mücadeleyi 3-0 kazanan sarı-kırmızılı ekip, kupanın sahibi oldu.

Trabzonspor, final karşılaşmasına Uğurcan, Malheiro, Savic, Batagov, Mustafa, Okay, Mendy, Zubkov, Ozan, Nwakaeme ve Banza 11’iyle başladı.

t3.webp

Maçın henüz 5. dakikasında Barış Alper Yılmaz’ın attığı golle Galatasaray 1-0 öne geçti. İlk yarı bu skorla sona erdi.

İkinci yarının başında, 46. dakikada Osimhen farkı ikiye çıkaran golü kaydetti. Nijeryalı golcü 63. dakikada bir kez daha sahneye çıkarak skoru 3-0’a getirdi.

t6.webp

Karşılaşmanın kalan dakikalarında başka gol olmadı ve Trabzonspor sahadan 3-0 mağlup ayrıldı. Bu sonuçla Türkiye Kupası'nın sahibi Galatasaray oldu.

t5.webp

Yönetim istifa sesleri

Trabzonspor'da taraftarlar, maçın 3-0'a gelmesi sonrası tribünlerde "yönetim istifa" tezahüratlarında bulundu.

t4.webp

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İstanbul61
1 yıl önce

Fatih Tekke maç sonunda istifasını vermesi gerekiyor. Fatih in işi değil bu iş. İstanbul a dönüp dilekçesini hemen versin.Efsane futbolcusu olmak başka,takıma td olmak başka. TD olmak için bilgi birikimi,deneyim, tecrübe, önceki başarılar,takıma dokunuş, ivme kazandırmak.Bir tanesi varmı? Bu takım deneme tahtası değil,tecrübe kazanma yeri değil.Bu takım her sene şampiyonluğu kovalayan, başarmak zorunda olan takım ve ona göre aç TD lazım.BJ gibi adam bulmak lazım.

R
Rezillik
1 yıl önce

Anlaşılan seneye de ızdırap çekmeye devam

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Bari sıkanı alsaydın oyuna maç 3-0 adam serdar sanatçıyı oyuna aliyo. Bu da şunu gösteriyor 3-0 yeter daha atmasınlar. Ben böyle kötü takım planlama ,hoca ,transferler uyumsuzluk gormedim

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Yönetim istifa mı eder? Yok artık! Onlar kulübü aile şirketi sanıyor. Yine günah keçisi hoca olur, bavulu toplayıp gider. Biz taraftarlar? Saç kalmadı yolacak, stresten saç ektirme derneği kuracağız yakında. Her sezon aynı senaryo, sadece figüranlar değişiyor. Trabzonspor Netflix dizisi olsa, 5. sezonda kimse yemez artık!

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Dedim yine diyorum fatih tekke hoca filan degil adam sikana kafayi takmis 5 haftadif oynamayan dragusu kurtarici olarak oyuna sokup banzayi cikartti saka gibi istifa yonetim istifa fatih tekke

Tüm Yorumlar (12)

İstanbul61
1 yıl önce

Fatih Tekke maç sonunda istifasını vermesi gerekiyor. Fatih in işi değil bu iş. İstanbul a dönüp dilekçesini hemen versin.Efsane futbolcusu olmak başka,takıma td olmak başka. TD olmak için bilgi birikimi,deneyim, tecrübe, önceki başarılar,takıma dokunuş, ivme kazandırmak.Bir tanesi varmı? Bu takım deneme tahtası değil,tecrübe kazanma yeri değil.Bu takım her sene şampiyonluğu kovalayan, başarmak zorunda olan takım ve ona göre aç TD lazım.BJ gibi adam bulmak lazım.

R
Rezillik
1 yıl önce

Anlaşılan seneye de ızdırap çekmeye devam

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Bari sıkanı alsaydın oyuna maç 3-0 adam serdar sanatçıyı oyuna aliyo. Bu da şunu gösteriyor 3-0 yeter daha atmasınlar. Ben böyle kötü takım planlama ,hoca ,transferler uyumsuzluk gormedim

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Yönetim istifa mı eder? Yok artık! Onlar kulübü aile şirketi sanıyor. Yine günah keçisi hoca olur, bavulu toplayıp gider. Biz taraftarlar? Saç kalmadı yolacak, stresten saç ektirme derneği kuracağız yakında. Her sezon aynı senaryo, sadece figüranlar değişiyor. Trabzonspor Netflix dizisi olsa, 5. sezonda kimse yemez artık!

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Dedim yine diyorum fatih tekke hoca filan degil adam sikana kafayi takmis 5 haftadif oynamayan dragusu kurtarici olarak oyuna sokup banzayi cikartti saka gibi istifa yonetim istifa fatih tekke

N
Nevzat
1 yıl önce

Rodasyon yaptiya 5 tane yememek icin..

K
Kuzey
1 yıl önce

Abdullah Avcı gibi Hocayı gönderip Macera ararsan daha Hocalığın sorumluluğunu kavrayamayan birini bu takıma hoca yaparsan sonuç bu koskoca Sıfır.

T
TRABZON61
1 yıl önce

Gidin iyi bir HOCA bulun... ama yönetimin de değişmesi şart... Bu yönetimin tek derdi var o da koltuk sevdası...

A
Akcaabatli
1 yıl önce

E.dogan F.tekke Istifa Istifa Istifa

T
Tepenin rüzgarı
1 yıl önce

Bu takımda yüreğiyle oynayan tek adam Batagov gerisi hikaye. Yemin ediyorum şu dökülen orta sahayı ben bu güne kadar hiç bir sezonda ve takımda görmedim. Ya adamlar yere bile düşmeden, formayı ıslatmadan maçları bitirdiler. Şu Okay, Mendy, Ozan, Cham nereden bulundu, kim beğendi, kara kaşını kara gözünümü tavsiye ettiler. B u nasıl scout ekibi, ne iş yapar, nasıl çalışır. Yani yeter bunalttığınız, düşün ULU ÇINAR TRABZONSPOR un yakasından. Artık yeterrrrr.

S
surmena
1 yıl önce

Iyiki yapmışım der mi yine acaba.. bence rahat yarım düzine gol yiyebilirdik az yedik

F
Fren
1 yıl önce

Dua edin trabzonlu okan 8 atmamak için takımı frenledi