Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor, Galatasaray ile Gaziantep’te karşı karşıya geldi. Mücadeleyi 3-0 kazanan sarı-kırmızılı ekip, kupanın sahibi oldu.
Trabzonspor, final karşılaşmasına Uğurcan, Malheiro, Savic, Batagov, Mustafa, Okay, Mendy, Zubkov, Ozan, Nwakaeme ve Banza 11’iyle başladı.

Maçın henüz 5. dakikasında Barış Alper Yılmaz’ın attığı golle Galatasaray 1-0 öne geçti. İlk yarı bu skorla sona erdi.
İkinci yarının başında, 46. dakikada Osimhen farkı ikiye çıkaran golü kaydetti. Nijeryalı golcü 63. dakikada bir kez daha sahneye çıkarak skoru 3-0’a getirdi.

Karşılaşmanın kalan dakikalarında başka gol olmadı ve Trabzonspor sahadan 3-0 mağlup ayrıldı. Bu sonuçla Türkiye Kupası'nın sahibi Galatasaray oldu.

Yönetim istifa sesleri
Trabzonspor'da taraftarlar, maçın 3-0'a gelmesi sonrası tribünlerde "yönetim istifa" tezahüratlarında bulundu.

Tüm Yorumlar (12)
İstanbul61
1 yıl önceFatih Tekke maç sonunda istifasını vermesi gerekiyor. Fatih in işi değil bu iş. İstanbul a dönüp dilekçesini hemen versin.Efsane futbolcusu olmak başka,takıma td olmak başka. TD olmak için bilgi birikimi,deneyim, tecrübe, önceki başarılar,takıma dokunuş, ivme kazandırmak.Bir tanesi varmı? Bu takım deneme tahtası değil,tecrübe kazanma yeri değil.Bu takım her sene şampiyonluğu kovalayan, başarmak zorunda olan takım ve ona göre aç TD lazım.BJ gibi adam bulmak lazım.
Rezillik
1 yıl önceAnlaşılan seneye de ızdırap çekmeye devam
Yalnız TS
1 yıl önceBari sıkanı alsaydın oyuna maç 3-0 adam serdar sanatçıyı oyuna aliyo. Bu da şunu gösteriyor 3-0 yeter daha atmasınlar. Ben böyle kötü takım planlama ,hoca ,transferler uyumsuzluk gormedim
Trabzonlu
1 yıl önceYönetim istifa mı eder? Yok artık! Onlar kulübü aile şirketi sanıyor. Yine günah keçisi hoca olur, bavulu toplayıp gider. Biz taraftarlar? Saç kalmadı yolacak, stresten saç ektirme derneği kuracağız yakında. Her sezon aynı senaryo, sadece figüranlar değişiyor. Trabzonspor Netflix dizisi olsa, 5. sezonda kimse yemez artık!
Yalcinx5
1 yıl önceDedim yine diyorum fatih tekke hoca filan degil adam sikana kafayi takmis 5 haftadif oynamayan dragusu kurtarici olarak oyuna sokup banzayi cikartti saka gibi istifa yonetim istifa fatih tekke
Nevzat
1 yıl önceRodasyon yaptiya 5 tane yememek icin..
Kuzey
1 yıl önceAbdullah Avcı gibi Hocayı gönderip Macera ararsan daha Hocalığın sorumluluğunu kavrayamayan birini bu takıma hoca yaparsan sonuç bu koskoca Sıfır.
TRABZON61
1 yıl önceGidin iyi bir HOCA bulun... ama yönetimin de değişmesi şart... Bu yönetimin tek derdi var o da koltuk sevdası...
Akcaabatli
1 yıl önceE.dogan F.tekke Istifa Istifa Istifa
Tepenin rüzgarı
1 yıl önceBu takımda yüreğiyle oynayan tek adam Batagov gerisi hikaye. Yemin ediyorum şu dökülen orta sahayı ben bu güne kadar hiç bir sezonda ve takımda görmedim. Ya adamlar yere bile düşmeden, formayı ıslatmadan maçları bitirdiler. Şu Okay, Mendy, Ozan, Cham nereden bulundu, kim beğendi, kara kaşını kara gözünümü tavsiye ettiler. B u nasıl scout ekibi, ne iş yapar, nasıl çalışır. Yani yeter bunalttığınız, düşün ULU ÇINAR TRABZONSPOR un yakasından. Artık yeterrrrr.
surmena
1 yıl önceIyiki yapmışım der mi yine acaba.. bence rahat yarım düzine gol yiyebilirdik az yedik
Fren
1 yıl önceDua edin trabzonlu okan 8 atmamak için takımı frenledi