Trabzonspor'da forma giyen Portekizli futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı duygusal bir paylaşımla bordo-mavili kulübe veda etti. Instagram üzerinden yayımladığı mesajda, Trabzon’da geçirdiği süre boyunca yaşadığı deneyimleri, şehre ve taraftara duyduğu sevgiyi samimi ifadelerle dile getirdi.
Futbolcu, paylaşımında şu sözlere yer verdi:
“Trabzon’a geldiğimde neyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Ama o sahaya adım attığım, o stadı hissettiğim, o sesleri duyduğum anda… farklı bir yerde olduğumu anladım.”
Futbolun Trabzon'da sadece bir oyun olmadığını, bir tutku, kültür ve kimlik olduğunu vurgulayan oyuncu, taraftarların desteğini asla unutmayacağını söyledi:
“Geçirdiğim aylar çok yoğundu. Mücadele doluydu, adanmışlıkla geçti. Ruhla kutlanan galibiyetler, azimle aşılan yenilgiler yaşadık. Ama her anın içindeydim… her şeyimi verdim. Sizin için.”
Trabzonspor taraftarlarından gördüğü sevgi ve ilgiyi ömür boyu unutmayacağını belirten oyuncu, veda mesajını şu sözlerle tamamladı:
“Trabzon’u yanımda götürüyorum. Ve Trabzonspor… hep içimde yaşayacak. Futbol, vedaların oyunu. Ama bazı yerler vardır ki, sonsuza kadar kalır. Teşekkürler Trabzon. Kalbimdesin. Her şey için teşekkür ederim.”
Portekiz bayrağı emojisiyle birlikte hem Türkçe hem de Portekizce olarak yayımlanan mesaj, kısa sürede binlerce beğeni ve yorum aldı. Bordo-mavili taraftarlar ise duygusal veda karşısında destek ve teşekkür mesajlarıyla karşılık verdi
Tüm Yorumlar (9)
Temiz futbol
1 yıl önceTeşekkürler Pedro
Ömer selçuk
1 yıl önceTesekürler kardeṣim yolun açik olsun
serkan
1 yıl önceTakımın en iyi oyuncuları tek tek gönderiliyor :) mükemmel .
Mustafa
1 yıl önceÜzüldük. Bir-iki tane böyle genç tutturuyoruz. Onu da ilk fırsatta para için satmak zorunda kalıyoruz.
Wakame
1 yıl önceAdami 7 milyon euro uğruna sattınız. Adam daha 23 yaşında. Gider şimdi bi çöpe verirsiniz 7-10 milyon euro seneye yollarsiniz bedavaya. Yazik. Bir sene daha dursa 15 milyon euro idi bu adamin değeri. Trabzonsporu hangi kafalar yönetiyor kanıtı
Soner colak
1 yıl önceİnşallah senin gidisin başkanın gitmesinin müjdesi olur takım dibe çakıldı en son Samsun maçını canlı izledim seyircinin bile umrunda değil Trabzonspor
ts51
1 yıl öncehat trıck yaptı böyük topcu oldu :) trabzonsporun topcusu olamaz
mahmuTS
1 yıl önceyonetim zaten takima katkisi olan futbolculari hemen gonderiyor.bu yonetimin amaci bu takimi sıradanlaştirmak
Dayi
1 yıl önceBakin ahada diyorum 9. hafta sonu Ts alltan ilk 5 garanti Ya takima zarari olan ozan su bu hala yerlerinde Iskelet olusturmsya calisilirken o iskeleti yilanlsrin sonu 9. hafta dir en fazla Bakin diyorum seneye taraftar sac bas yolacak ( insallah yanilirim) ama bu kf zihniyet onu gösterio Elindeki cürpklerden kurtul önce