| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Aralık 2023 23:49

İstanbulspor cephesinde Trabzonspor maçı açıklaması “Bugün artık ‘yeter’ dedik”

Trabzonspor’un İstanbulspor maçı yarıda kaldı.

Trabzonspor’un, Süper Lig’in 17. Haftasında deplasmanda oynadığı İstanbulspor maçı yarıda kaldı.

İstanbul ekibinin başkanı Ecmel Faik Sarıalioğlu, hakem kararlarına tepki olarak takımını sahadan çekti.

Yaşanan olayların ardından asbaşkan Ömer Saral’dan da acıkama geldi.

Saral tepkilerinin Trabzonspor’a olmadığını belirtip “Tepkimiz kesinlikle Trabzonspor’a değildi. İstanbulspor ligin başından beri haksızlığa uğruyor. Bugün artık ‘yeter’ dedik ve alacağımız tüm cezaları göze aldık. Başkanımız da bu haksızlıklara dayanamadı. Bu insanlara artık bir dur demeli. Kendisi ‘yeter’ diyor ama biz ona ‘yeter diyoruz.” İfadelerini kullandı.

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
Nm
2 yıl önce

Defolun gidin

E
Erssn
2 yıl önce

Avcu'nın korkak ve pısırık futbolu, İstanbulspor'un oyuna ortak oluşu ve hakemlerin varı yoğu pozisyonları göremeyişi, futboldan anlamayanların tff yöneticisi olnaları.... İşte bütün mesele burada....

T
TRABZON61
2 yıl önce

2 HAFTA SONRA FENERBAHÇE ile oynayacaksınız... HADİ bakalım o maçta da YETER diyin de SAMİMİYETİNİZİ ANLAYALIM....

H
hik61
2 yıl önce

başka maçmı yoktuda bizim maça tepki veriyorsunuz .nasıl trabzonlusun.utanın.

M
Mami
2 yıl önce

Trabzonspor düşmanlığınız batsın sizin. Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe'ye yapamazsınız bunları.

Tüm Yorumlar (21)

N
Nm
2 yıl önce

Defolun gidin

E
Erssn
2 yıl önce

Avcu'nın korkak ve pısırık futbolu, İstanbulspor'un oyuna ortak oluşu ve hakemlerin varı yoğu pozisyonları göremeyişi, futboldan anlamayanların tff yöneticisi olnaları.... İşte bütün mesele burada....

T
TRABZON61
2 yıl önce

2 HAFTA SONRA FENERBAHÇE ile oynayacaksınız... HADİ bakalım o maçta da YETER diyin de SAMİMİYETİNİZİ ANLAYALIM....

H
hik61
2 yıl önce

başka maçmı yoktuda bizim maça tepki veriyorsunuz .nasıl trabzonlusun.utanın.

M
Mami
2 yıl önce

Trabzonspor düşmanlığınız batsın sizin. Galatasaray, Beşiktaş, Fenerbahçe'ye yapamazsınız bunları.

O
Oktay
2 yıl önce

Sizi direkt Kümeye göndersinler.Türk Futbolu zaten kokuşmuş yıllardan beri.Senaryo belli,bu Federasyonu gönderip,10 yıldır Şampiyon olsmayan Ali Koç ve Fenerbahceye yakın bir isimi göreve getirmek Trabzonspor da maalesef tıpış tıpış önüne koyulacak Adaya Oy verecek. 38 sene sadece bizi TFF ve Istanbul engellemedi.Onların kapı Köpekleri derin Trabzonlular da onlarla iç içe.

T
ts
2 yıl önce

pozisyon penaltıydı diyenler var maçı izleyenler yorumlayabilir mi

O
ozgur ata
2 yıl önce

ligin 18.haftasi oynaniyor, beklediniz beklediniz de Trabzon macini mi buldunuz bu eylemi yapmak icin? Zan altinda birakiyorsunuz, umarim tff saglam bir ceza verir

N
Neco
2 yıl önce

Tamamda niye bu maç 17 hafta durdunuz bu maçımı seçtiniz

6
6159
2 yıl önce

Boş işler herkes adalet ister ama kafasına göre takım başkanı olanlar 2 haftada gördük bunlar spor işlerini bıraksınlar pinpon oynasınlar, maçta zaten bir şey yokta, Trabzonspor ve diğer takımların yanında binde 0,0 boş işler peşindeler

C
CAPT,M,D,
2 yıl önce

POZİSYON PENALTI,MENDY BANA GÖRE STOPER OYNAMAZ ÇOK FAUL YAPIYOR, TS HOCASI NEDEN MENDY NİN FAULLÜ OYNADIĞINI BİLE BİLE STOPER OYNATIYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM,,

F
Fatih T
2 yıl önce

Tepkiniz güya Trabzonspor'a değildi ama doğruya doğru bu hareketi İstanbul'un üç takımından hiçbirine yapamazsınız. Şahsen ben artık İstanbulsporu desteklemiyorum, en ağır cezayı alırsa da üzülmem.

O
Ozkayam
2 yıl önce

Doğru kümeye. Bu rezilliği yaşatmak için Trabzonspor maçını. Niye seçtin? Sorunlarımız yetmezmiş gibi.

R
Robert the Bruce
2 yıl önce

Bal gibi de Trabzonspor'a karşı yaptınız, uyanık oflilar.

V
Vatandaş
2 yıl önce

Sayın Başkan, tepkiniz belki Trabzonspor'a değildi ama bombayı Trabzonspor'un kucağına bırakınız. Trabzonspor'u töhmet altında bıraktınız. Hiç şık olmadı.

Y
yasar
2 yıl önce

başkanın kafasında problemler var, ancak hakem belki de sezonun en iyi maçını yönetti.

T
taraftar
2 yıl önce

HADİ ORADAN İSTANBUL YALAKALARI YAPTIĞINIZ İŞİN NEREYE DAYANDIĞINI DÜŞÜNECEK KAPASİTEDESİNİZ. BİLEREK VE İSTEYEREK YAPTINIZ FENER MAÇINDA YAPSAYDINIZ SIKIYSA YADA CİMBOM. TRABZONSPORU DÜŞÜRDÜĞÜNÜZ DURUMA BAK . SİZE TRABZONDA HOŞ GELDİN DİYENE YAZIKLAR OLSUN BUNDAN SONRA..

R
Rami
2 yıl önce

Kendi elinde patladı bomba

T
Ts_61
2 yıl önce

Sorun pozisyon da penaltı olup olmaması değil kardeşim. Sorun bir tartışmalı pozisyonda takımını sahadan çekmek ki her maçta tartışmalı pozisyon mutlaka vardır! Her başkan böyle yapsaydi futbol diye bir spor dünyada kalmazdı...

B
BEN HAKAN
2 yıl önce

eğer her hakkı yenilen ki bu maçta öyle şey yoktu trabzonsporun hiç maça çıkmaması gerikirdi bize her sene her maç aynı hatalarla puan ve puanlarımızı çalıyorlar tabi dolayısıyla paramızıda

6
61 TS
2 yıl önce

TS U RESMEN MHK İN ÖNÜNE ATTI İST, ŞÖYLE MAÇLARDA HAKEMLER TS LEHİNE KARARI YOK SAYIP , ALEHİNE KARARLARI KOLAY VERECEKTİR.