| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Aralık 2023 21:50 Güncellenme tarihi: 19 Aralık 2023 22:02

İstanbulspor başkanı Ecmel Faik Sarıalioğlu kimdir, nerelidir?

Takımını sahadan çeken İstanbulspor başkanı Ecmel Faik Sarıalioğlu kimdir?

Süper Lig'in 17. haftasında oynanan İstanbulspor - Trabzonspor maçında takımını sahadan çeken Ecmel Faik Sarıalioğlu kimdir?

Ecmel Faik Sarıalioğlu, 1960 yılında Türkiye'nin Trabzon ilinin Of ilçesinde doğdu. Üç yaşındayken ailesiyle birlikte Karabük'e taşındılar ve sonrasında 1970'te İstanbul'a yerleştiler.

Sarıalioğlu, babasının nakliye ve inşaat işlerini genişleten bir ailenin ikinci çocuğu olarak büyüdü. İlk eğitimini tamamladıktan sonra, ortaokul ve lise eğitimini dışarıdan sürdürerek bitirdi.

Spor dünyasında da aktif olan Sarıalioğlu, Bakırköyspor'da bir süre yöneticilik yaptı ve ardından İstanbulspor'da başkanlık görevini üstlendi.

Yorumlar (26)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Savatanica
2 yıl önce

Kim olduğunu soyleyeyim,sporun ruhuna aykiri,tercihen kabadayi,mayfa olabilecek biridir.Maci izleyen ogluma durumu anlatmak icin cok caba sarfettim ama anlayamadi.Gencleri spordan soğutan bu insanlarin 100 yıl hak mahrumiyeti almasi lazim! Trabzon'un yüz karasi!

A
Arif mansur
2 yıl önce

Bu hafta hakeme dayak yok .sahadan takim çekme vaar

M
Mahmut
2 yıl önce

Ne bu yani şimdi ?mendimin ayağına basan istanbuldporlu neyin hak yenmesi bu .nasıl bir tepki .birde Trabzonlu olacak yazık yani gerçekten yazık gs den fb den bjk den gerçekten haksız yere hakkı yenen İstanbulspor bula bula Trabzon maçında ve oda haklı değil takımı sahadan çekiyor .kümeye ve sahada alt kümeye kadar yolun var

A
Ali
2 yıl önce

Belli gündem değiştirmek.haber çok ilgimi çekmedi.avcı ve Ertuğrul gidinceye kadar futbol yok.umrumda değil

J
jfjf
2 yıl önce

İstanbulspor kulübü Cem Uzandan sonra Trabzon doğumlu yöneticiler tarafından yönetilmektedir uzun süre, Trabzonspor her zaman İstanbulspora destek olmuş, topçu vermiş, Dost bilmiş..Acaba bu başkan fener, bjk, GS olsaydı takımı sahadan ceker miydi.Trabzonspora en büyük darbeyi Trabzonlular vurmuştur.Bunu unutmayın.Ts Türkiye de en fazla haksızlığa uğrayan kulüptür.Hiç bir zaman bu rezil davranışı yapmamıştır..

Tüm Yorumlar (26)

S
Savatanica
2 yıl önce

Kim olduğunu soyleyeyim,sporun ruhuna aykiri,tercihen kabadayi,mayfa olabilecek biridir.Maci izleyen ogluma durumu anlatmak icin cok caba sarfettim ama anlayamadi.Gencleri spordan soğutan bu insanlarin 100 yıl hak mahrumiyeti almasi lazim! Trabzon'un yüz karasi!

A
Arif mansur
2 yıl önce

Bu hafta hakeme dayak yok .sahadan takim çekme vaar

M
Mahmut
2 yıl önce

Ne bu yani şimdi ?mendimin ayağına basan istanbuldporlu neyin hak yenmesi bu .nasıl bir tepki .birde Trabzonlu olacak yazık yani gerçekten yazık gs den fb den bjk den gerçekten haksız yere hakkı yenen İstanbulspor bula bula Trabzon maçında ve oda haklı değil takımı sahadan çekiyor .kümeye ve sahada alt kümeye kadar yolun var

A
Ali
2 yıl önce

Belli gündem değiştirmek.haber çok ilgimi çekmedi.avcı ve Ertuğrul gidinceye kadar futbol yok.umrumda değil

J
jfjf
2 yıl önce

İstanbulspor kulübü Cem Uzandan sonra Trabzon doğumlu yöneticiler tarafından yönetilmektedir uzun süre, Trabzonspor her zaman İstanbulspora destek olmuş, topçu vermiş, Dost bilmiş..Acaba bu başkan fener, bjk, GS olsaydı takımı sahadan ceker miydi.Trabzonspora en büyük darbeyi Trabzonlular vurmuştur.Bunu unutmayın.Ts Türkiye de en fazla haksızlığa uğrayan kulüptür.Hiç bir zaman bu rezil davranışı yapmamıştır..

T
TRABZON61
2 yıl önce

Bunun maçla pozisyonla alakası yok... Bu organize bir hareket.... Muhtemelen bunun baş mimarı da ALİ KOÇ tur... Özellikle TRABZONSPOR maçında yapılması da tesadüfi değildir... TFF den doğru düzgün ceza bile vermeyecekler... Sivasspor maçında 1-0 önde olduğumuz maçta son dakikada seyirci sahaya girdi diye 3 puanımızı alıp karşı tarafa verip 5 maç da seyircisiz oynama cezası verilmişti...

T
TRABZON61
2 yıl önce

Geçen sene gelene geçene yenilen takım... İSTANBULSPOR ligde kalsın diye GİRESUNSPOR a karşı as futbolcularını hatta gönderilecek futbolcularını çıkarıp maça asılmıştı ve yenmişti... O maç sayesinde bu İSTANBULSPOR ligde kalmış GİRESUNSPOR ligden düşmüştü...

S
Sultan
2 yıl önce

Dün bahçeli bugün bu adam algı yapıp TFF istifa

İhsan Saral
2 yıl önce

Pozisyon penaltı neyin kafasını yaşıyorsunuz? Yok mafyaymış, yok oymuş ayıptır. Ecmel bey koyu bir Trabzonspor taraftarıdır bu onun bir kulüp başkanı olarak haksızlığa göz yummasına mazeret mi olmalıdır? Benzer şekilde bizim takım da çok defa hakem hatalarına maruz kaldı. Osmanoğlu hakemimin üzerine kapı kilitlediğinde haklıydı da Ecmel bey mi haksız? Azcık akıl lütfen.

G
Galanimadan Osman
2 yıl önce

Galanimadan Osman bu konuda yorum yapmıyor ....

T
Ts li
2 yıl önce

Istanbul hakli yıllarca hakkımızı yediler diye isyan ettik. Başkasının hakkı bize lazım değil.

T
TS'li
2 yıl önce

Ecmel Bey akıllı biridir. İşlerini bir plan ve program dahilinde yapar. Futbol ile de öyle alakadar olduğunu düşünüyorum.

S
Salih
2 yıl önce

sen git kuralari ögren adam carpmakla penalti olumuyor basmak yok tekme yok coban

O
Oktay
2 yıl önce

Ya bırak Allah aşkına bu işleri.O kadar haksızlığa uğrayan koyu Trabzonspor Tataftarı olan birinin tam da kendi Memleketinin Takımına karşı mı Adalet aramak Aklına geldi?En çok da Fenerliler her yerde yorum yazarak bu işten kendine prim çıkarmanın peşindeler şuan.Giresunu geçen sezon biz yenmeseydik zaten ikinci Lige düşüyorlardı.Şimdi çıkar ortaya hepimizden çok Trabzonlu ve Trabzonsporlu olduģunu açıklar.

K
Köksal şahin.
2 yıl önce

Şımarık terbiyesiz demek,buda istanbul yalaması,kukla demek.

K
k.h
2 yıl önce

bir amcanın oğlu ofsporu batırdı biride istanbulsporu,gerçekten derdiniz spor mu

M
MURAT
2 yıl önce

İnsanda yaşama sevinci bırakmıyorsunuz !!!bu nedir be rezillik almış başını gidiyor yazıklar olsun ne hale getirdiniz bu güzel oyunu TRABZONSPOR' UN asaleti yeter

C
cevdet demırcı
2 yıl önce

bu macın sorumlusu abdullah avcı ve trabzonspor futbolcular bu nasıl bır top oynamak yazıklar olsun

B
BEN HAKAN
2 yıl önce

bu hareket bilinçli yapılan bir harekettir ve özellikle trabzonspora karşı yapılmıştır..ben olsam ligten düşürürüm zaten düşecek o ayrı da daha türkçe bilmeyen türkleri oynatır ve teknik ekip yaparsan ne bekliyorsun ki

T
taraftar
2 yıl önce

hadi ordan koyu trabzonspor taraftarı imiş. O zaman yaptığının kime zararı dokunacağını anlamayacak zekaya sahip bunu mu demek istiyorsun. Belki bunu anlayamıyor olabilirsiniz bugün yazılı medya ve sosyal medya yı takip et yaptığınızı size öğretsinler ne anlama geldiğini. Diğer 3 büyükler maçında uğradığınız haksızlıkta delikanlılığınız nerede idi.

A
ahmet yavuz
2 yıl önce

Bu hareket kesinlikle TRABZONSPOR a yapılan hareket pozisyon penaltı değil rakip oyuncu bizim oyuncunun ayağına basıyor HAKEMİN KARARI doğru .İSTANBUL başkanı İSTANBUL kuklası olmuş kendisini satmış yazıklar olsun

K
Kadir
2 yıl önce

Hadi diyelim penaltı sadece Trabzon maçındaml İstanbul sporun aleyhine karar verildi bu trabzon sporu kolluyorlar algısını oluşturmak yazık bunu bir Trabzonlu yaptı

A
Atıla nuroğlu
2 yıl önce

Sayın başkanı ıyı tanırım çok ıyı bır inşandır karıncayı bile ıncıtmet asaletı yeter

M
Mustafa muhcu
2 yıl önce

Her oflu trabzon sevmez buda onlardan biri yazık koca saral ailesi ne duruma düşmüş

T
Trabzonlu adam
2 yıl önce

tanıyan tanımayan başkana olumlu olumsuz cümleler sarf etmiş evet tadsiz bir durum olmuş adamın kişiliği o hareketi yapma durumunda bulundu bunu kimse yargılayamaz kendisinden başka lütfen yorum yapmayın saygilar

B
Birincioğlu
2 yıl önce

Kişi olarak tanımam Ama Trabzonlu olarak büyük eksi yedi Pozisyon penaltı evet Bize yıllarca yapılan neydi o zaman ? 7 kişi kalan takımımızı bile gs karşı sahadan çekmedik Yıllarca doğrandık ama sahadan çekilmedik Onca emekçinin emeğine ihanet etmedik Ne şehrimizi ne ülkemizi küçük duruma düşürmedik En küçük bir sorunda kaçmadık Yakışmadı...