Trabzonspor U19 takımı UEFa Avrupa Ligi'nde AZ Alkmar’ı yenip adını finale yazdırdı.
Karşılaşma sınrası konuşan TFF başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu “Finalde Barcelona gelsin” dedi.
Hacıosmanoğlu şu ifadeleri kullandı :
Bunu milli maç gibi düşüneceksiniz. Trabzon buna alışık. Bu şampiyonlar liginde finale çıktık. Çocukları alınlarından öpüyorum. Az Alkmar - Barcelona maçı var. Barcelona gelsin de iki bordo mavi oynasın kupa Trabzon’a gelsin. Hocaya ve katkısı olanları kutluyorum.
Tüm Yorumlar (16)
SNDGNKRN
1 yıl önceSen gelmede. Uzak dur yeter
Trabzon
1 yıl önceSana ne sen Fenerli olmadınmı Hacı ???
Osman
1 yıl önceAman sen sus lütfen iho. Senlik bir durum yok, vazife arama kendine.
Meydanlı
1 yıl önceLütfen şu kulüpten uzak dur.. Bir an önce üyeliğinin düşürülmesi konuşulmalı
Özgür ata
1 yıl önceBu adamı kaale almıyoruz. TS’lu da saymıyoruz. Sözleri yok hükmündedir
TRABZON61
1 yıl önceOlmadı tabi... Zaten FENERLİYDİ...
Ateş
1 yıl önceHadi ordan sana bu fırından ekmek çokmaz ikile ts düşmanı Zubuş
Ahmet Can
1 yıl önceO gelsin bu gelsini bırak başkan Sabri Sarıoğlu nu kov artık. Kim dayattı Sabriyi Gökhan ı sana. Tipine bakan dik duruşu adam sanır seni
Robert the Bruce
1 yıl önceBu adamın adını Trabzonla yanyan görmeye tahammül edemiyorum. Trabzon bunun kalitesinin çok ötesinde.
Hasan
1 yıl önceHakemi de sen gönder yansın Trabzonspor
Hasan
1 yıl önceGelip milletin başarısını hiç sahiplenme. Her Büyük maç Trabzonsporu katlettrdin.. Hala Trabzonsporu ağzına alıyorsun.
Hasan
1 yıl önceSen TFF başkanısın. Görev verdiğin U19 milli takım hocan nerede? Trabzonsporlu gençlerin başarısı alın teri seni ve hocanı ilgilendirmez . Bu başarıda payın sıfır
Vatandaş61
1 yıl önceKafana göre bi hakem yollarsın artık .ligde nasıl doğrandıysak aynı .takdir haklarınızda Barcelona’ya kullanacak bi hakem yani.haa bu arada sana Ali koç la afiyetler dilerim
Vatandaş61
1 yıl önceSiyasete takla ata ata kemik kalmamış maalesef.yahu insanda bi dik duruşlu karakter olur.poz delikanlısı .yaptığın hiçbişey yakışmadı sana paraya güce kendini taviz versin.Trabzonluların gözünde hiçbir değerin kalmamıştır bilesin
Kadir KALAY
1 yıl önceSana ne Trabzon un başarısından sen Sabri ni al geziye cik.
BENHAKAN
1 yıl öncesen kimsinde yorum yapıyorsun trabzonspor düşmanı dün üzüntüden uyumamışındır kesin hem kupada varız hem uefa da bir de utanmadan şu gelsin diyorsun