Trabzonspor, Türkiye Kupası finalinde Gaziantep'te oynanan müsabakada Galatasaray'a 3-0 mağlup oldu.
Maç sonrası sahaya inen TFF Başkanı Hacıosmanoğlu, madalya ve kupa takdimi öncesi tribünler tarafından ıslıklandı.
Öte yandan Trabzonspor takım olarak madalya takdimi yapılacak seremoniye katılmadı.
Tüm Yorumlar (12)
M.Yılmaz
1 yıl önceTrabzon çok hain gördü ama böylesi bir ilk.
zalimm
1 yıl önceInsanın kazandığı paradan değil, paranın kazandığı insandan korkulur.
Sürmeneli
1 yıl önceHacıosmanoğlu kıravat takınca elbisenin içinde insan var sanıyorlar ama nice elbiseler var içinde insanyok. Sırf başkanı yemek için kendi insanına bunu yapan adama az bile etmiş seyici
Oflu
1 yıl önceBu karardan dolayı yönetimi kutluyorum. Ama başta baskan ve yönetim8m biraz onurlari varsa hemen istifa ederler. Madalya törenine çıkmayıp kendi basarisizliklarini örtmeye çalışmasınlar. Başkan ve yönetim İSTİFAAAAAA
Centilmen
1 yıl önceNe yalan söyleyeyim .para delikanlıyı bozmuş .gözleriöizle gördük kulaklarımızla duyduk .yazık gerçekten yazık
Akcaabatli
1 yıl önceTrabzon trabzon olali böyle hain görmedi
Özgür Ustaoglu
1 yıl önceOturduğu koltuk bile adama birşey vermedi hatta olanını götürdü fenerin değirmenine su taşıyan biri bu
Kara Hasan
1 yıl önceNasıl oluyor da federasyon başkanı olabiliyor anlaşılabilecek iş değil. Hangi vasıf, hangi bilgi, beceri, hangi nitelik. Şaşırmamak elde değil. Herhangi bir yerde Trabzonlu olarak gösterilebilecek en kötü örnek maalesef federasyon başkanı İHO.
adalet.
1 yıl önceatalarımız ne der en çok yakınındaki ihanetten korkacaksın sakınacaksın.senden gibi görünen senden olmuyor.hatta ihanet eden kişilere sesi çıkmıyor.Ne işin var orada istifa et bari.Kimlerin emri altındasın.
sikan
1 yıl önceİHO istifa
61 ts
1 yıl önceTS sayesinde başkan ol sonra herhafta ts u dograt. TS da desteklesin.
Sadece ts
1 yıl önceAtın üyelikden