| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Ocak 2025 21:58 Güncellenme tarihi: 04 Ocak 2025 22:45

Şenol Güneş Samsunspor maçı sonrası konuştu: "Bazı maçlarda olan hadiseler..."

Trabzonspor'da Şenol Güneş, Samsunspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 18. hafta mücadelesinde Samsunspor'a konuk oldu ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takımda Şenol Güneş müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu.

Şenol Güneş'in açıklamaları şu şekilde:

Her maçı kazanmak için çıkıyoruz. Oyuna tedirgin başladık. Kontralarla etkili olmalarını bekliyorduk. Basit kayıplar yaptık, birinde gol yedik. 

İkinci yarı kontrol bizdeydi ama golü yedik. Dağınıklık oldu. Oyunun tamamına baktığımızda topa sahip olma ve hücumlar, kazanmaya yakındık ama başaramadık. İlk yarı bizim için olmaması gereken bir görüntüydü. 

Hücum ederken bile dağınık hücumlar yaptık golden sonra. Bazı maçlarda olan hadiseler bu maçta da başımıza geldi. Kazanmamız gerekirdi, maalesef başaramadık.

Yorumlar (52)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

1
1461
1 yıl önce

Defolup git düş trabzonsporun yakasından

İsmail Günay
1 yıl önce

Ne dediğini anlayan varmi allahaskina

B
Bayro
1 yıl önce

Gene boş konusmus sorunu çözemiyorsan istifa et boş konusma rakip hoca dalga geçmiş açıklamasında

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz yönetimin, kalitesiz teknik heyetin ve kalitesiz futbolcuların olduğu bir takım maç kazanamaz.

M
MA61
1 yıl önce

Tadinda birak ve derhal ISTIFA et.

Tüm Yorumlar (52)

1
1461
1 yıl önce

Defolup git düş trabzonsporun yakasından

İsmail Günay
1 yıl önce

Ne dediğini anlayan varmi allahaskina

B
Bayro
1 yıl önce

Gene boş konusmus sorunu çözemiyorsan istifa et boş konusma rakip hoca dalga geçmiş açıklamasında

O
Oflu
1 yıl önce

Kalitesiz yönetimin, kalitesiz teknik heyetin ve kalitesiz futbolcuların olduğu bir takım maç kazanamaz.

M
MA61
1 yıl önce

Tadinda birak ve derhal ISTIFA et.

H
Hamza
1 yıl önce

Allah razı için yönetim istifa etsin

V
Vasıfsız Şenol
1 yıl önce

Hocaaaa, sorun oyuncularda değil SENDE SENDE. Seni orda tutanlara yazıklar olsun. Hala daha istifa etmedin. 50 milyoncuğu almadan gitmeyeceksin. Önümüzdeki yılın da milyoncuklarını almak için kovulmayı mı bekliyorsun? Şenol lütfen git artık, erto sen de paracıklarını ve defol git. Ts'ni en aciz ve vasıfsız (futbol yöneticiliği) iki insanısınız.

H
Hakan Usta
1 yıl önce

Ertuğrul ve Şenol bi defolun gidin, siz gitmezseniz takım gidecek...

A
Acun ortacı
1 yıl önce

Küme geliyor küme kabak gibi bizi bekliyor SİNDİRE SİNDİRE gidiyoruz

B
Bayro
1 yıl önce

Tepki veren olmayınca böyle boş konuşmak çok rahat oluyor.size sağlam bir ders lazim tüm takima

N
Nxjd
1 yıl önce

hoca gitt artık başkanı da al yanına.. TS bitti ne anlatıyorsun

T
Ts
1 yıl önce

Netice itibari ile Avcı'dan pek farkı yok. Bari takım dik oynasa... Yönetimden hocaya ve oynayan topçulara hepsi ruhsuz. Akılları paranı turasında.

A
Ahmet Güneş
1 yıl önce

Hoca..serdar,malesef Eren, ozan bu takımın topcusu değil,şu an için Cihannın performansı yeterli değildir,Banza çok formsuz top tutamıyor rakibe baskı yapamıyor

T
TS Li dadaş
1 yıl önce

Şenol hocanın bir an önce bu takımdan uzaklaşması lazım. Kaç maçtır hiç bir dokunuşu yok. Genç bir hoca gelsin yoksa takım kümeye düşüyor

T
Tahir1988oflu
1 yıl önce

Şenol hoca git torun sev. Açıklamalara bak. Sanki zoraki çalışıyor gibi. Sen de enerjini ve heyecanını kaybetmişsin. Artık senden bize fayda yok!

T
TS 61
1 yıl önce

NE KATKIN OLDU VEYA HANGİ MAÇ SONRASI DEDİN ŞU ZAMAN DA DÜZELECEK VS DİYE HOCA KUSURA BAKMA AMA SANKİ BAŞKAN YÖNETİM FUTBOLCULAR ŞİRKRT OLUP TS KÜME DÜŞMESİ İÇİN UGRAŞIYORSUNUZ. BAŞKAN DESE Kİ UGURCAN HARİÇ TÜM FUTBOLCULAR SATILIK ALKIŞ ALIR ÖYLE REZİL KADRO. ŞENOL HOCA BAŞARAMIYCAKSAN İSTİFA ET

E
Emin nl
1 yıl önce

Yahu Allah aşkına bir kadro istikrarı yok her hafta farklı bir kadro. Bir hafta kötü oynayan sonrasında yok. Bu gidişle bu takımın maç alması mucize....ondan sonra futbolcu nün psikolojik bozuldu tarafdarin psikolojisi yok mu. Hersey ortada gözüküyor... Bir yerlerde büyük sorun vaarr..

H
Hasan
1 yıl önce

1)Hocam yenilen ilk gol öncesi net faul var oyuncuların ve sen neden itiraz etmedin? 2) Kornerden yenilen golde oyuncuların biri dışında gerisi adam almak yerine neden trene baktılar? 3) Rahmetli Özkan Sümer olsaydı o oyunculara savunma nasıl yapılır gösterirdi. O golü uedikten sonra da hak ettikleri tarzda konuşurdu. Yedek kulüben çok çok kötü olduğu için oyuncu değişimine laf yok

E
Efsane61
1 yıl önce

Galasaray 5 Yıl İçersinde 3 defa Sampiyonluk Alan Başkan 3 Defa Yenilgi Aldımı Yönetim Değişiyor Bizdeki Maç Kaybedince Koltugumu Sağlamlaşıyor Defolun Gidin

M
Murat
1 yıl önce

Allah aşkına bırak git, ne futbolculardan bir halt olur ne de senin eskide kalmış taktiklerinden. Bizi verem ettiğiniz yeter.

T
Taraftar
1 yıl önce

Sn hocam transfer açıldığında net dört beş oyuncu aldır acıma yönetime. Bu vijdansız kadro küme düşürür. Yenilgiyi dert etmeyen ahlaksızların genci yaşlısı fark etmez gönder gitsin. Denswili al kadroya oynat eldeki en iyisi o malesef. Bu haliyle düşer bu takım

P
Paydos
1 yıl önce

Sayın hocam geldiniz giden hocanın oyuncularını sıfırladınız basınla beraber..Orsiç yollandı Barisiç oynatmıyon Erenden demi kötü bu oyuncular milli topçular ha..Gs fb direkt alır oynatır biz oynatmayız akıllıyız ya kulübün içinde neler dönüyor bu nedir yahu.. Yönetim beceremiyorsa gitsin yahu..O kadar paramız var bu kadar paramız var transferde 2.lig ayarında topçu alıyoruz..Stoper Serdar çok mu aradınız..Lustram stoperde bunlardan iyiydi..Hocam neyi icat ediyorsun belli değil...

6
6101
1 yıl önce

Hepinizden nefret ediyorum

C
Can
1 yıl önce

Defolun gidin....

V
Veysel YILDIZ
1 yıl önce

Şenol Güneş efendi...; lütfen ama lütfen deeeeefffoooooolllllll git sevdamızdan....

T
Tsliii
1 yıl önce

Gençleri Vursaya en Azından Dene Maç Kaybetsende En Azından Taraftar Düsünürkü Hoca Cocuklara Sans Veriyor Bizde Deriz Arayıs İçersinde

M
Mehmet Özpınar
1 yıl önce

Hâlâ konuşuyorsun

G
G.T
1 yıl önce

Ozan iki golü rakibe armağan etti.Ayakta duracak mecali yok.Adan etrafında yarım dönüş bile yapamıyor,yere düşüyor,ayağa kalkamıyorum.Onun bu halini göremeyen teknik direktörümüz demesin.Ş.Güneş,E.Doğan Trabzonspor'u küme düşürüyor.Herkes istifaya davet etsin.Trabzonspor'u bitirdiler.Ş.GÜNEŞ-E.DOĞAN İSTİFA

A
Ahmet
1 yıl önce

Bence Fatih Tekke dururken bunun getirilmesi hataydı. Takımada yük olmadan ( tazminat falan) istifa edip gereğini yapsa ihtiyar. İnş. takım toparlar.

M
mahmuTS
1 yıl önce

bodrumu yendik diye trabzon uzun sokakta kendisine sarilan sarilana.daha bu takimdan gider mi.bu yaştaki hocaya başka hangi enayi takim verecek bu parayi

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Transfer yorumlarına bakılırsa Halâ ucuz, maliyeti düşük transfer derdinde yönetim. Böyle yaparak takımı toparlayacaklarını sanıyorlar. Şimdiye kadar yapılan hataları devam ettirecekler herhalde.

O
Orhan Oğuz
1 yıl önce

Riv riv rivi bırak,yeter artık...

B
Bülent Kanca
1 yıl önce

Bu takımın bu sezon 15-20 puanı çalındı. Bu maçta bile faul den gol yedik. Ozanın pozisyonu bize karşı olda penaltı kırmızı kart verirlerdi. Neyi eleştiriyorsunuz. Böyle taraftarlık mı olur. Bütün Türkiye'ye karşı mücadele ediyoruz. Mendy niye yok. Hikayeden sarı kart verdiler ondan. Her türlü mahvediyorlar kardeşim. Hedeflerimizi yok ettiler, futbolcuda moral mi kalır. Küme bile düşse bu takıma sahip çıkmamız lazım.

M
Mehmet
1 yıl önce

Allah kahretsin bu kara gûnler ne zaman bitecek.

K
Kaptan
1 yıl önce

Konuşma terk et yedinizi TRABZONSPORU

Y
Yaşar. Dik bıyık
1 yıl önce

Hangi takım olursa olsun Trabzon Sporu oynatmamak için. Bu yıl karar almışlar hakemin gözü önünde futbolcuyu yere indiriyor devam ama Trabzon yapınca sarı kart ne diyeyim yazmaya gerek yok zaten

T
Ts’li
1 yıl önce

Arkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama eğer bu takıma direkt oynayacak 4 oyuncu (iki stoper, bir orta saha, bir kanat forvet) alınmazsa ciddi anlamda sıkıntı var ilerisi için, ligin sonuna doğru çok başka şeyler konuşuyor olabiliriz. Kesin olan bir şey var ki bu topçular ile olmayacak. Son pişmanlık fayda etmez…

M
Mehmet
1 yıl önce

Yahu bu adamın ne işi var burada Darülaceze de olması lazım bu adamın orayı yönetsin

E
Ertug
1 yıl önce

İstifa etmekte bir erdemdir hocam olmuyor sa zorlamayalim lütfen taraftarı da düşünün yazıktır günahtır bu kadar üzmeye hakkınız yok

F
Furkan yilmaz
1 yıl önce

Senol Günes ile yollari simdiden ayirmak lagzim …

6
61ahmet61
1 yıl önce

Boş gereksiz felsefe. Yapacağın bir nane yok. Sana güveni boşa çıkardın. Geç bunları.

F
Furkan yilmaz
1 yıl önce

Senol Günes rahat kendince ben Kurmadim kadroyu havasinda yaw tmm da bi kere böyle bi kadroyla basarili ol ama yok olmuyor iste birak ben yapamiyorum de adam olun bi defa

F
Furkan Yilmaz
1 yıl önce

Yönetim secimi kazanmak Icin Senol Günesi getirdi … Senol Sen Bu duruma nasil düstün ya PARAAAA

H
Halil
1 yıl önce

Puanlar çalındı diyorsunuz ya,o zaman şuan liderdik yani bu oyun ve bu topçularla öyle mi

T
Ts sezgin
1 yıl önce

Takım nereye pas vereceğini bilmiyor hoca sen neden bahsediyorsun.sen ne için para alıyorsun kimi oynatacagini kimi oyundan alacağını çözemiyorsun.hermac sonu aynı nakarat.

K
Koray
1 yıl önce

Tarihin en başarısız yönetimi Trabzon Spor kurulduğundan beri hep şampiyonluğa oynamış şimdi düşme hattından nasıl cikacağiz diye düşünuyoruz bu futbollan adana spordan başka takımı yenemeyiz

H
Hamza
1 yıl önce

Sahipsiz evin hırsızı olur

D
Defol
1 yıl önce

Defol git futbol fukarası. Rakip takımın yarısı kadroda yok ve yine seni yeniyor sen hala hikaye okuyorsun.

T
Tunay
1 yıl önce

Asansör diye dalga geçilen takımın yaptığı işe bak kuzeyin kralı oldu çıktı başınıza vay anasını

B
Bordo
1 yıl önce

TS 90 DK HUCUM DİKİNE OYNAYIP DİGER TARAFTAR MİLLETİN ÖVGÜSÜNÜ ALIP PUAN OLMASADA OLUR YENİLSİN AMA DİKİNE FUTBOL OYNASINCILAR MUTLU OLMUŞTUR. DEDİK BU KADRO ANCAK GERİDE DEFANS YAPAR PAS ÇEVİRİR OYNAR EGER HUCUM DÜŞÜNÜRSE HER ÖNÜNE GELENE YENİLİR ÇÜNKÜ AVCI PAS ÇEVİRİP RAKİPTE BOŞLUK BULUP PASI ATIP İLERDE ÇAKILI VİSCA VAKAME VB TOP TAŞIYIP GOL VS ARIYORDU, HUCUM FUTBOLUNDA O.SAHA HIZLI OLACAK ŞUAN Kİ KADRODA O.SAHA HANTAL AGIR OYUNCULAR VS VS

G
Gara Lahana
1 yıl önce

Bir Insan kendini nasil bu kadar madara eder? Ilahi Adalet diye bir kavram var!

Z
Zaloglu Rüstem
1 yıl önce

Serdar Baliyide yedekte oturt! Hamide joker olarak kullanabilirsin.Fatihi sevmezsin! o kalsin. Ali Kemal cok yasli!Onur zaten Fb,li .Ünal ava cikmis keci öldürmenin pesinde oda olamaz.Sota belki,Sörlot Atletikoyu Sampiyon yapacagim diyor!gelmez. Elde kaldi Dobi Hasan........