Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 18. hafta mücadelesinde Samsunspor'a konuk oldu ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavili takımda Şenol Güneş müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu.
Şenol Güneş'in açıklamaları şu şekilde:
Her maçı kazanmak için çıkıyoruz. Oyuna tedirgin başladık. Kontralarla etkili olmalarını bekliyorduk. Basit kayıplar yaptık, birinde gol yedik.
İkinci yarı kontrol bizdeydi ama golü yedik. Dağınıklık oldu. Oyunun tamamına baktığımızda topa sahip olma ve hücumlar, kazanmaya yakındık ama başaramadık. İlk yarı bizim için olmaması gereken bir görüntüydü.
Hücum ederken bile dağınık hücumlar yaptık golden sonra. Bazı maçlarda olan hadiseler bu maçta da başımıza geldi. Kazanmamız gerekirdi, maalesef başaramadık.
Tüm Yorumlar (52)
1461
1 yıl önceDefolup git düş trabzonsporun yakasından
İsmail Günay
1 yıl önceNe dediğini anlayan varmi allahaskina
Bayro
1 yıl önceGene boş konusmus sorunu çözemiyorsan istifa et boş konusma rakip hoca dalga geçmiş açıklamasında
Oflu
1 yıl önceKalitesiz yönetimin, kalitesiz teknik heyetin ve kalitesiz futbolcuların olduğu bir takım maç kazanamaz.
MA61
1 yıl önceTadinda birak ve derhal ISTIFA et.
Hamza
1 yıl önceAllah razı için yönetim istifa etsin
Vasıfsız Şenol
1 yıl önceHocaaaa, sorun oyuncularda değil SENDE SENDE. Seni orda tutanlara yazıklar olsun. Hala daha istifa etmedin. 50 milyoncuğu almadan gitmeyeceksin. Önümüzdeki yılın da milyoncuklarını almak için kovulmayı mı bekliyorsun? Şenol lütfen git artık, erto sen de paracıklarını ve defol git. Ts'ni en aciz ve vasıfsız (futbol yöneticiliği) iki insanısınız.
Hakan Usta
1 yıl önceErtuğrul ve Şenol bi defolun gidin, siz gitmezseniz takım gidecek...
Acun ortacı
1 yıl önceKüme geliyor küme kabak gibi bizi bekliyor SİNDİRE SİNDİRE gidiyoruz
Bayro
1 yıl önceTepki veren olmayınca böyle boş konuşmak çok rahat oluyor.size sağlam bir ders lazim tüm takima
Nxjd
1 yıl öncehoca gitt artık başkanı da al yanına.. TS bitti ne anlatıyorsun
Ts
1 yıl önceNetice itibari ile Avcı'dan pek farkı yok. Bari takım dik oynasa... Yönetimden hocaya ve oynayan topçulara hepsi ruhsuz. Akılları paranı turasında.
Ahmet Güneş
1 yıl önceHoca..serdar,malesef Eren, ozan bu takımın topcusu değil,şu an için Cihannın performansı yeterli değildir,Banza çok formsuz top tutamıyor rakibe baskı yapamıyor
TS Li dadaş
1 yıl önceŞenol hocanın bir an önce bu takımdan uzaklaşması lazım. Kaç maçtır hiç bir dokunuşu yok. Genç bir hoca gelsin yoksa takım kümeye düşüyor
Tahir1988oflu
1 yıl önceŞenol hoca git torun sev. Açıklamalara bak. Sanki zoraki çalışıyor gibi. Sen de enerjini ve heyecanını kaybetmişsin. Artık senden bize fayda yok!
TS 61
1 yıl önceNE KATKIN OLDU VEYA HANGİ MAÇ SONRASI DEDİN ŞU ZAMAN DA DÜZELECEK VS DİYE HOCA KUSURA BAKMA AMA SANKİ BAŞKAN YÖNETİM FUTBOLCULAR ŞİRKRT OLUP TS KÜME DÜŞMESİ İÇİN UGRAŞIYORSUNUZ. BAŞKAN DESE Kİ UGURCAN HARİÇ TÜM FUTBOLCULAR SATILIK ALKIŞ ALIR ÖYLE REZİL KADRO. ŞENOL HOCA BAŞARAMIYCAKSAN İSTİFA ET
Emin nl
1 yıl önceYahu Allah aşkına bir kadro istikrarı yok her hafta farklı bir kadro. Bir hafta kötü oynayan sonrasında yok. Bu gidişle bu takımın maç alması mucize....ondan sonra futbolcu nün psikolojik bozuldu tarafdarin psikolojisi yok mu. Hersey ortada gözüküyor... Bir yerlerde büyük sorun vaarr..
Hasan
1 yıl önce1)Hocam yenilen ilk gol öncesi net faul var oyuncuların ve sen neden itiraz etmedin? 2) Kornerden yenilen golde oyuncuların biri dışında gerisi adam almak yerine neden trene baktılar? 3) Rahmetli Özkan Sümer olsaydı o oyunculara savunma nasıl yapılır gösterirdi. O golü uedikten sonra da hak ettikleri tarzda konuşurdu. Yedek kulüben çok çok kötü olduğu için oyuncu değişimine laf yok
Efsane61
1 yıl önceGalasaray 5 Yıl İçersinde 3 defa Sampiyonluk Alan Başkan 3 Defa Yenilgi Aldımı Yönetim Değişiyor Bizdeki Maç Kaybedince Koltugumu Sağlamlaşıyor Defolun Gidin
Murat
1 yıl önceAllah aşkına bırak git, ne futbolculardan bir halt olur ne de senin eskide kalmış taktiklerinden. Bizi verem ettiğiniz yeter.
Taraftar
1 yıl önceSn hocam transfer açıldığında net dört beş oyuncu aldır acıma yönetime. Bu vijdansız kadro küme düşürür. Yenilgiyi dert etmeyen ahlaksızların genci yaşlısı fark etmez gönder gitsin. Denswili al kadroya oynat eldeki en iyisi o malesef. Bu haliyle düşer bu takım
Paydos
1 yıl önceSayın hocam geldiniz giden hocanın oyuncularını sıfırladınız basınla beraber..Orsiç yollandı Barisiç oynatmıyon Erenden demi kötü bu oyuncular milli topçular ha..Gs fb direkt alır oynatır biz oynatmayız akıllıyız ya kulübün içinde neler dönüyor bu nedir yahu.. Yönetim beceremiyorsa gitsin yahu..O kadar paramız var bu kadar paramız var transferde 2.lig ayarında topçu alıyoruz..Stoper Serdar çok mu aradınız..Lustram stoperde bunlardan iyiydi..Hocam neyi icat ediyorsun belli değil...
6101
1 yıl önceHepinizden nefret ediyorum
Can
1 yıl önceDefolun gidin....
Veysel YILDIZ
1 yıl önceŞenol Güneş efendi...; lütfen ama lütfen deeeeefffoooooolllllll git sevdamızdan....
Tsliii
1 yıl önceGençleri Vursaya en Azından Dene Maç Kaybetsende En Azından Taraftar Düsünürkü Hoca Cocuklara Sans Veriyor Bizde Deriz Arayıs İçersinde
Mehmet Özpınar
1 yıl önceHâlâ konuşuyorsun
G.T
1 yıl önceOzan iki golü rakibe armağan etti.Ayakta duracak mecali yok.Adan etrafında yarım dönüş bile yapamıyor,yere düşüyor,ayağa kalkamıyorum.Onun bu halini göremeyen teknik direktörümüz demesin.Ş.Güneş,E.Doğan Trabzonspor'u küme düşürüyor.Herkes istifaya davet etsin.Trabzonspor'u bitirdiler.Ş.GÜNEŞ-E.DOĞAN İSTİFA
Ahmet
1 yıl önceBence Fatih Tekke dururken bunun getirilmesi hataydı. Takımada yük olmadan ( tazminat falan) istifa edip gereğini yapsa ihtiyar. İnş. takım toparlar.
mahmuTS
1 yıl öncebodrumu yendik diye trabzon uzun sokakta kendisine sarilan sarilana.daha bu takimdan gider mi.bu yaştaki hocaya başka hangi enayi takim verecek bu parayi
Dadaş fırtına
1 yıl önceTransfer yorumlarına bakılırsa Halâ ucuz, maliyeti düşük transfer derdinde yönetim. Böyle yaparak takımı toparlayacaklarını sanıyorlar. Şimdiye kadar yapılan hataları devam ettirecekler herhalde.
Orhan Oğuz
1 yıl önceRiv riv rivi bırak,yeter artık...
Bülent Kanca
1 yıl önceBu takımın bu sezon 15-20 puanı çalındı. Bu maçta bile faul den gol yedik. Ozanın pozisyonu bize karşı olda penaltı kırmızı kart verirlerdi. Neyi eleştiriyorsunuz. Böyle taraftarlık mı olur. Bütün Türkiye'ye karşı mücadele ediyoruz. Mendy niye yok. Hikayeden sarı kart verdiler ondan. Her türlü mahvediyorlar kardeşim. Hedeflerimizi yok ettiler, futbolcuda moral mi kalır. Küme bile düşse bu takıma sahip çıkmamız lazım.
Mehmet
1 yıl önceAllah kahretsin bu kara gûnler ne zaman bitecek.
Kaptan
1 yıl önceKonuşma terk et yedinizi TRABZONSPORU
Yaşar. Dik bıyık
1 yıl önceHangi takım olursa olsun Trabzon Sporu oynatmamak için. Bu yıl karar almışlar hakemin gözü önünde futbolcuyu yere indiriyor devam ama Trabzon yapınca sarı kart ne diyeyim yazmaya gerek yok zaten
Ts’li
1 yıl önceArkadaşlar farkında mısınız bilmiyorum ama eğer bu takıma direkt oynayacak 4 oyuncu (iki stoper, bir orta saha, bir kanat forvet) alınmazsa ciddi anlamda sıkıntı var ilerisi için, ligin sonuna doğru çok başka şeyler konuşuyor olabiliriz. Kesin olan bir şey var ki bu topçular ile olmayacak. Son pişmanlık fayda etmez…
Mehmet
1 yıl önceYahu bu adamın ne işi var burada Darülaceze de olması lazım bu adamın orayı yönetsin
Ertug
1 yıl önceİstifa etmekte bir erdemdir hocam olmuyor sa zorlamayalim lütfen taraftarı da düşünün yazıktır günahtır bu kadar üzmeye hakkınız yok
Furkan yilmaz
1 yıl önceSenol Günes ile yollari simdiden ayirmak lagzim …
61ahmet61
1 yıl önceBoş gereksiz felsefe. Yapacağın bir nane yok. Sana güveni boşa çıkardın. Geç bunları.
Furkan yilmaz
1 yıl önceSenol Günes rahat kendince ben Kurmadim kadroyu havasinda yaw tmm da bi kere böyle bi kadroyla basarili ol ama yok olmuyor iste birak ben yapamiyorum de adam olun bi defa
Furkan Yilmaz
1 yıl önceYönetim secimi kazanmak Icin Senol Günesi getirdi … Senol Sen Bu duruma nasil düstün ya PARAAAA
Halil
1 yıl öncePuanlar çalındı diyorsunuz ya,o zaman şuan liderdik yani bu oyun ve bu topçularla öyle mi
Ts sezgin
1 yıl önceTakım nereye pas vereceğini bilmiyor hoca sen neden bahsediyorsun.sen ne için para alıyorsun kimi oynatacagini kimi oyundan alacağını çözemiyorsun.hermac sonu aynı nakarat.
Koray
1 yıl önceTarihin en başarısız yönetimi Trabzon Spor kurulduğundan beri hep şampiyonluğa oynamış şimdi düşme hattından nasıl cikacağiz diye düşünuyoruz bu futbollan adana spordan başka takımı yenemeyiz
Hamza
1 yıl önceSahipsiz evin hırsızı olur
Defol
1 yıl önceDefol git futbol fukarası. Rakip takımın yarısı kadroda yok ve yine seni yeniyor sen hala hikaye okuyorsun.
Tunay
1 yıl önceAsansör diye dalga geçilen takımın yaptığı işe bak kuzeyin kralı oldu çıktı başınıza vay anasını
Bordo
1 yıl önceTS 90 DK HUCUM DİKİNE OYNAYIP DİGER TARAFTAR MİLLETİN ÖVGÜSÜNÜ ALIP PUAN OLMASADA OLUR YENİLSİN AMA DİKİNE FUTBOL OYNASINCILAR MUTLU OLMUŞTUR. DEDİK BU KADRO ANCAK GERİDE DEFANS YAPAR PAS ÇEVİRİR OYNAR EGER HUCUM DÜŞÜNÜRSE HER ÖNÜNE GELENE YENİLİR ÇÜNKÜ AVCI PAS ÇEVİRİP RAKİPTE BOŞLUK BULUP PASI ATIP İLERDE ÇAKILI VİSCA VAKAME VB TOP TAŞIYIP GOL VS ARIYORDU, HUCUM FUTBOLUNDA O.SAHA HIZLI OLACAK ŞUAN Kİ KADRODA O.SAHA HANTAL AGIR OYUNCULAR VS VS
Gara Lahana
1 yıl önceBir Insan kendini nasil bu kadar madara eder? Ilahi Adalet diye bir kavram var!
Zaloglu Rüstem
1 yıl önceSerdar Baliyide yedekte oturt! Hamide joker olarak kullanabilirsin.Fatihi sevmezsin! o kalsin. Ali Kemal cok yasli!Onur zaten Fb,li .Ünal ava cikmis keci öldürmenin pesinde oda olamaz.Sota belki,Sörlot Atletikoyu Sampiyon yapacagim diyor!gelmez. Elde kaldi Dobi Hasan........