Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 16. hafta mücadelesinde deplasmanda Galatasaray'a konuk oldu ve sahadan 4-3'lük mağlubiyetle ayrıldı.
Trabzonspor'da Teknik Direktör Şenol Güneş müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Güneş'in açıklamaları şu şekilde:
"Kazanmak için sahaya çıktık. Erken golü yedik. Kontrolü ele alıp iyi oynadık. Deplasmanda olan bir takım olarak elimizden gelen gayreti gösterip iyi savaştık. İki takım için de git geller oldu.
4-3 sahadan çıkmamız gerekirken mağlup olduk. Bütün oyuncular elinden gelen gayreti gösterdi. Elimizdeki kadronun iyiye gittiğini görüyorum. Savunmada hatalar var. Yediğimiz gollerde sıkıntılar var.
Kazanıp moral bulmak durumundaydık. Oyunculara da söyledim. Böyle savaştıkları sürece yenemeyecekleri maç yok. Yanlışlar var, eksikler var ama bir de talihsizlik var. Onu da kabul etmek gerek. Üzgünüz.
Visca elinden geleni yaptı. Arka adalesinde gerginlik vardı. Dragus'u soktuk. Tony iyiydi, ortada Ozan ve Mou sonuna kadar uğraştı. Serdar, Eren sıkıntı oldu. Diğer oyuncular olumluydu. Değişikliklere rağmen gol yedik. Fiziksel olarak sıkıntısı olmayan oyuncuyu dışarı almanın anlamı yok. Koyduğumuz oyuncu gol atsa bu kez farklı konuşacaktık.
Duran toptan yediğimiz gol olduğu için gireni eleştirmemek gerek. Genel olarak bu maçta oyuncuların performansının iyi olduğunu düşünüyorum.
Tüm Yorumlar (20)
Oflu
1 yıl önceŞenol hocam haklı, bizim kalitesiz takım için müthiş bir sonuç. 5 golden az gol yedik.
Şevket
1 yıl önceOynanan oyuna değil puan durumunada bakmak gerekli. Belki o zaman neden top oynamak zorunda kalacağımız anlaşılır.
Trabzonsporlu
1 yıl önceHaklısın Şenol hocam, seneye 1. ligde yenemeyecekleri takım yok gibi duruyor.
Tango
1 yıl önceHoca kusura bakma bu maç sana yazar
Bayro
1 yıl önceYa bırak allah askina her maç oyuncularının iyiye gittiğini söylüyorsun ama maç kazandığın yok düşürün trabzonsporu rahat edin Dragusuda kutla tam olsun adam resmen satiyor takımı sen ovuyorsun
61 TS
1 yıl önceHOCAM ŞU KADROYU AYIKLAYIP GEREKLİ TRANSFERLERİ YAPTIKTAN SONRA DAHA BAŞARILI FUTBOL SKORLAR OLACAK. BU gs IN 2.MAÇTA RÖVANŞINI TS AGIR ALACAK. KİBİR ABİDESİ HER MAÇ SONU RAKİPLERİ ÖVEN DERBİ VS DİYEN OKAN TS MAÇ SONLARINDA ZORUNA GİDİYOR DERBİ DEMEK VS OKANN RÖVAŞDA KİMİN BÜYÜK TAKIM OLDUGUNU ÖGRENECEKSİN ŞENOL ÖGRETİR SANA
Remzi
1 yıl önceEvet hocam demek memnunsun oyunculardan draguş bugün resmen takıma ihanet etti eğer kadro dışı kalacak biri varsa oda bu topçu bozuntusu romendir ,draguş,ertı,ve sen elele kümeye gidiyoruz sağolun..
Osman61
1 yıl önceYa şenol bu drakuşmudur nedir ya tam bir gazma birde şu son saniyede oyuncu degiştirmeden vaz gec Bu maci sen kaybettin şenol güneş tşkürler
Tayfun yıldırım
1 yıl önceŞenol hoca bu hakem mafyaları yüzünden yenildik niye diyemiyor yazıklar olsun Fenerbahçe olsa herkes bağıra bağıra hakkını savunurdu
Rb0061
1 yıl önceBak senol ortada performanslı oyuncular var wakayeme Uğurcan vsvs haciosmanoglu ve çetesi bu maçı gs verdirecekti tamam verdirdide ya istifa et şu takımın önünü aç senden bir nane olmaz bu kadar casusluk utanmazlık fazla ansızın yüzüne dukurmusler rahmet demiş bırak git yahu yeter hele şu arabada numaradan of bunların nasıl bir tiyatrosun seb
İbo can
1 yıl önceŞenol Güneş manyak gibi anlatıyor ! hepsi istifa ! futbolcular berbat Draguş defolup gitsin Uğurcan iyi değil yani hepsi berbat !!! Yoksa kümeye mi gideceğiz !!! Artık yeter bıktık artık hepiniz defolup gidin zaten hakemler Trabzonspor düşmanı İbrahim Hacıosmanoğlu istifa etsin canım sıkılıyor yeter artık bıktık !!?
ozgur ata
1 yıl öncesenol hoca su eren'in kacak oynadigini gormuyor musun? Wakaeme'yi deli etti, hep sahte kosular, mucadele edermis gibi yapmalar. Mal'herio da cok vasatti. Dragus'un artik son maci olmasi lazim. Cihsan Canak daha iyi bundan. Serkan bile Malheiro'dan daha iyi. Serdar Saatci ve lundstram vasat ve gereksiz. Ee kim kaldi?
Anadolu
1 yıl önceBeşiktaşda Quaresmaya gıkını çıkaramayan Hoca fayda sağlayabilecek oyuncuları kadro dışı bırakıyor. Yönetim İstifaaaaa
Kamil Çolakoğlu
1 yıl önceTakımıhepiniz batırdınız
Trabzonlu
1 yıl önceHocam seni seviyoruz maca kazanmak icin cıktık diyorsun burdan biz beraberlikle dönmemiz gerekiyordu yani bir puana oynamalıydık galatasarayı kendi sahasında yenmemiz mucize olurdu.konum itibarıyla nerde olduğumuzun farkındamısınız biz artık bir puana bile muhtacız.Hucum futbolunu ragibe göre oynarsın bazen böyle durumlarda bir puana oynarsın.benim trabzonum ne hallere düşdün seni bu hale getirenler utansın.
abidik gubidik
1 yıl önceBu taraftar herşeyi görüyor. Draguş bağıra bagıra diyorki ben bu formayı giymek istemiyorum. Fakat ısrarla oynatılıyor. Adamda oynatırsanız maçı veririm diyor açık açık. Taraftar uyanık ol . Sanki büyük bir oyun dönüyor TS de. Başka izahı olan buyursun
CAPT,M,D,
1 yıl önceHOCA YA SON DAKİKADA OYUNCU DEĞİŞTİRMENİN MANTIĞI NE? Bİ AÇIKLA ÜSTELİK ALDIĞIN GENÇ OYUNCU, BİR DAKİKADA NE YAPACAK ANCAK KENDİ KALESİNE GOL ATAR O DA ONU YAPTI,,ŞENOL HOCA BU HATADAN SONRA BIRAK GİT,BU MAĞLUBİYETDİREK SANA YAZAR,DENSWİL NEDEN KADRO DIŞI?
Taraftar
1 yıl önceHocam yeter ki her maç böyle hırslı ve mücadeleci olun..
Ali
1 yıl önceBu takımı Draguş yaktı. Kafasını eğip çizgiye gidiyor.içeride kimse yok. Futbolu sadece orta kafa gol zannediyor. Romanya milli takımıyla 1 gol attı diye sene başı burnu havalarda geziyordu, piyasa yaptık keşke gelmeseydik diyordu hala da öyle. Bir gol bir insanı bu kadar şımartır Ne golmüş ya Messi senin kadar kibir yapmadı.
hakan
1 yıl önceHaklısın ancak bu adam elimize patlayacak, tıpkı diğer4 tanesi gibi. bedavadan gidecek. lanet adama tahammül edip zarar etmeden deftmek daha mantıklı. bence şenol güneş de bunun peşinde. yoksa o da ona bayılmıyordur adama.