| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Haziran 2025 13:57 Güncellenme tarihi: 03 Haziran 2025 19:45

Galatasaraylı futbolcu açıkladı! "İlk sıraya Trabzonspor'u koyarım"

Galatasaray'da kaleci Günay Güvenç açıklamalarda bulundu. Deneyimli eldiven, sezonun kendileri açısından kırılma maçının, Trabzonspor müsabakası olduğunu söyledi.

Galatasaraylı Günay Güvenç, kendileri açısından sezonun kırılma maçının Trabzonspor müsabakası olduğunu ifade etti.

Güvenç, "Sezonun kırılma anı ve ya da maçı hangisiydi" sorusuna "Trabzonspor maçı" yanıtını verdi.

"İlk sıraya Trabzonspor maçını koyarım"

Konuyla ilgili olarak konuşan 33 yaşındaki kaleci "Sezonun kırılma anı bence sahamızda oynadığımız Trabzonspor maçı. 4-3 kazandık ve son dakikada golü attık. O maçta Abdülkerim'in son saniyede çizgiden çıkardığı bir gol vardı. Bence sezonun kırılma maçıydı, ilk sıraya o maçı koyarım" dedi.

gunay-guvenc-acikladi-1.webp

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sayup
1 yıl önce

Aynen ama Cimbom almadi o maci hakemler Trabzondan alip Cimboma verdi. Eger Trabzon o maci alsaydi morel olarak zirveye cikardi ve ligi cok daha iyi yerde bitiridi. Dur bakalim Allahinda adaleti vardir. Daha neler neler görecegiz.

E
Emir Yusuf Usta
1 yıl önce

İlk sıraya Trabzonspor'u koyuyormuş demiyor da hakem olmasaydı yenilirdik. Son dakikada Batsuhayi vurdu top direkten dönüyor ofsayt olmalı ama verilmedi. Ondan sonra serbest vuruş oluyor serbest vuruş değil rakip takımın oyuncusu çok güzel yere atıyor ve serbest vuruş kazanıyorlar yani hakemle Maçı güzelce kazanıyorlar

T
TS 61
1 yıl önce

İlk sıraya hakemi koy

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Bir o maça bakın bir de Trabzon'da oynanan maça bakın. O maçı oynatan Şenol hoca gönderildi, GS maçlarında ezik oynayan hocamızla devam.

Y
YASİR
1 yıl önce

Zorla küme düşmek istiyorsunuz vasıfsız yönetimde size uysaydıda küme düşseydik bir değişiklik olurdu gelmiş bana Hatayı yenemeyen kümeye düşmeye çabalayan Jimnastik efsanesini savunuyorlar hey Allahım

Tüm Yorumlar (10)

S
Sayup
1 yıl önce

Aynen ama Cimbom almadi o maci hakemler Trabzondan alip Cimboma verdi. Eger Trabzon o maci alsaydi morel olarak zirveye cikardi ve ligi cok daha iyi yerde bitiridi. Dur bakalim Allahinda adaleti vardir. Daha neler neler görecegiz.

E
Emir Yusuf Usta
1 yıl önce

İlk sıraya Trabzonspor'u koyuyormuş demiyor da hakem olmasaydı yenilirdik. Son dakikada Batsuhayi vurdu top direkten dönüyor ofsayt olmalı ama verilmedi. Ondan sonra serbest vuruş oluyor serbest vuruş değil rakip takımın oyuncusu çok güzel yere atıyor ve serbest vuruş kazanıyorlar yani hakemle Maçı güzelce kazanıyorlar

T
TS 61
1 yıl önce

İlk sıraya hakemi koy

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Bir o maça bakın bir de Trabzon'da oynanan maça bakın. O maçı oynatan Şenol hoca gönderildi, GS maçlarında ezik oynayan hocamızla devam.

Y
YASİR
1 yıl önce

Zorla küme düşmek istiyorsunuz vasıfsız yönetimde size uysaydıda küme düşseydik bir değişiklik olurdu gelmiş bana Hatayı yenemeyen kümeye düşmeye çabalayan Jimnastik efsanesini savunuyorlar hey Allahım

O
Osmanpaşa
1 yıl önce

Trabzonspor ne çektiyse Trabzonlulardan çekti, Ne zaman Federasyon Başkanı Trabzonlu olsa içimizden geçiyorlar !!!

T
TS61
1 yıl önce

Bariz hakem hataları ile kazanılan maç.Bir tane pozisyon var top dışarı çıktı muhabbeti ile dört golun üzerine yatan Galatasaray. Milyon eurolar harcayıp bir de kendi desteğe almak...

ÖZŞİMŞİR
1 yıl önce

BENİM AÇIMDAN KIRILMA ANI FALAN YOK,BUNLAR MAGAZİN,ESAS KONU ŞAMPİYONLUĞA OYNAYAN TAKIMLARIN MAÇLARINA YABANCI HAKEM GETİREBİLİYORMUSUN O ZAMAN DURUM DEĞİŞİR,

L
Lazoğlu
1 yıl önce

GALATASARAY'IN MAÇI NASIL ALDIĞINI ÇOK İYİ BİLİYORUZ HAKEM OLMASAYDI SİZ Mİ ALIRDINIZ MAÇI HAKEM SAYESİNDE MAÇI ALDINIZ BU LİGDE YABANCI HAKEMLER OLSUN KESİNLİKLE İSTANBUL TAKIMLARI ŞAMPİYON OLAMAZ

Şenol Narlı
1 yıl önce

Maç Trabzonspor dan zorla alındı ve gs ye verildi net böyle bu işler sadece burda oluyor almanyada Bayern Münih her yıl şampiyon oluyor ama kimse şaibe şike var demiyor 5. Yıldız 6 taksan ne olur