| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mayıs 2025 21:46 Güncellenme tarihi: 18 Mayıs 2025 22:11

Fatih Tekke'den Salih Malkoçoğlu sözleri: "1 maç hayatımızı değiştirir"

Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke, Bordum FK maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 36. haftasında deplasmanda karşılaştığı Bodrum FK ile 1-1 berabere kaldı. 

Bordo-mavililerin golünü 76. dakikada Muhammed Cham, Bodrum FK'nin golünü Taylan Antalyalı kaydetti.

Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke şu ifadeleri kullandı;

"Bodrumspor maç sonucu ile Avrupa Kupalarını kaybetmedik, Kasımpaşa maçı beraberliğiyle kaybettik. Maçın 1. yarısıyla 2. yarısı farklı. 1. yarıda top kayıplarıyla rakibin hücum yapma fırsatı verdik. Ama 2. yarı en az 2-3 tane net pozisyon var. Maçın biteceği anlar var. Yine ayağımızdaki toptan rakibin geldiği an var. 2. yarıdaki oyun istediğimize yakın.

Burada Salih'e parantez açmam lazım. Hatasız oynadı. Bazen 1 maç hayatımızı değiştirir. Salih bunu başardı. Tim bana göre sakatlıktan iyi döndü ama bu tip maçları bitirmemiz lazım. Trabzonspor olarak bu kadar pas hatası yapmamamız lazım. Boxun içerisinde daha sakin kalmamız lazım."

Yorumlar (51)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan Hakkı
1 yıl önce

Hoca bırak git bi zahmet, Allah aşkına, kendine de biz taraftarlara da bi iyilik yap????

E
Ercan
1 yıl önce

Dragus yerine yedek kaleciyi koy daha iyi. Geçen maçı izlemedi (!) Fatih hoca demek ki

C
Cüneyt
1 yıl önce

En hayirlisi seçim bu yönetimden birsey olmaz Fatih hoca ondanda birsey olmaz Takindili sikan sana ne yapdi Yani Yönetim istifa hoca istifa

E
EMİR TİMUR
1 yıl önce

5. likten bahsediyorsun da Sikan’ı 80’den sonra alıyorsun. Seni anlamak çok zor. Biz her zaman TS’liyiz. Amatöre de düşse. Ancak, doğruları görmeyen kapasitelere tahammül kalmadı. Nasıl bilirsen öyle devam et.

T
TrabNlı
1 yıl önce

Hocam bu kadar boş olduğunu bilmiyodum futbol olarak

Tüm Yorumlar (51)

H
Hasan Hakkı
1 yıl önce

Hoca bırak git bi zahmet, Allah aşkına, kendine de biz taraftarlara da bi iyilik yap????

E
Ercan
1 yıl önce

Dragus yerine yedek kaleciyi koy daha iyi. Geçen maçı izlemedi (!) Fatih hoca demek ki

C
Cüneyt
1 yıl önce

En hayirlisi seçim bu yönetimden birsey olmaz Fatih hoca ondanda birsey olmaz Takindili sikan sana ne yapdi Yani Yönetim istifa hoca istifa

E
EMİR TİMUR
1 yıl önce

5. likten bahsediyorsun da Sikan’ı 80’den sonra alıyorsun. Seni anlamak çok zor. Biz her zaman TS’liyiz. Amatöre de düşse. Ancak, doğruları görmeyen kapasitelere tahammül kalmadı. Nasıl bilirsen öyle devam et.

T
TrabNlı
1 yıl önce

Hocam bu kadar boş olduğunu bilmiyodum futbol olarak

O
ozgur ata
1 yıl önce

egolu, kaprisli, takintili hoca istemiyoruz, lutfen istifa et, onumuzdeki sene de heba olmamali yoksa TS iyice siradanlasacak. Yonetim istifa!

T
Tarık Selim
1 yıl önce

Geleli ne kadar oldu, o gitsin kim gelsin? Geleni beğenecek misin?

E
Erdal küçük
1 yıl önce

Ya Fatih sen gerçekten bizimle dalgamı geçiyorsun,

Z
ZORLU
1 yıl önce

Evet 5. lik şansımız var belki. Ama bu sansın önündeki en büyük engel sensin. Senin gereksiz kapris, takıntın ve egon. Önce sahaya yanlış kadro, yanlış diziliş ile çıkıyor, ikinci yarı Amerika'yi yeniden keşfefecekmiş gibi değişiklikler yapıyorsun, ancak atı alan Üsküdar'ı geçmiş oluyor. Biz zavallı taraftara kalan ise HARAP OLMUŞ SİNİR SİSTEMİ ve senin saçma sapan açıklamaların. Ha bu arada senin bu 5. lik palavrasına senden başka kimse inanmıyor bilesin

G
Gurbetçi
1 yıl önce

Neden bize gelenler hep hikaye anlatıyor neden onları görünce tvyi kırasım geliyor,neden bukadar inatcı oluyorlar neden bukadar itici görünüyorlar vs vs…

E
Erdal küçük
1 yıl önce

Senin egolarınla kaybedecek bir sezona daha tahammülümüz yok. Saçma sapan açıklamalar, futbolcuları futboldan soğutmuşsun tabi seyirciyi de.

O
oflu61
1 yıl önce

Kaç defa dedik demeye de devam edeceğiz. Sen hoca değilsin. Bu Draguşla Ozanda bizim bilmefiğimiz ne var? Salihi harcamaya çaıştın sma başaramadın. Adamı neden yeride değil de stoperde oynattın?

S
Selim Türk
1 yıl önce

Fatih hocanın bu oyun mantalitesiyle başarılı olma şansı yok. Bence kendini bitirmeden bırakıp gitmeli.

E
Ersan
1 yıl önce

Sende değişim olmayacaksa iyi hoca olman mümkün değil. Deaguş hala umut !

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Her mactan sonra bos yapiyosun hoca takim sana buyuk geldi yeni sezona seninle baslamak ihanettir

6
61 ts
1 yıl önce

Fatih olmuyor bırak git yok ts için hazır degilsin, başkan Fatih le yeni sezonda olmaz hızla karar al ve yeni hoca yeni kadro ukraynalılar ve ugurcan mustafa arif hariç kim varsa gönder

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Salih ilk kez onbir de başladı onuda kendi mevkisinde oynatmadı. Fatih hocam senin Trabzonspora yapacağın en büyük iyilik bir an önce istifa edip ayrılmak. Yoksa takım çok daha büyük çöküş yaşıyacak.

F
Farozlu
1 yıl önce

Evet ozan ve mendiye verdiğin sikana vermediğin şans bizimde hayatımızı değiştirdi,Trabzonspor’dan soğuduk sayende genç filozof…

A
Adil
1 yıl önce

Yetersiz, takintili, egolu, kibiri …avcinin cakmasi bir adam malesef onumuzdeki sezonda simdiden bitmis oldu, sikan yuzunden tum taraftar seni zit aldi, akilli adam bunu yapmaz, 15 sampiyonlar ligi maci oynayan adami ariflen bir tutuyor. Tam kazmasin

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Evet bundan sonra en çok duyacağımiz kelime belli oldu .Box un içi. Hoca artık bize box un içi dışı der durur. Ve bu kafayla bundan sonra Tekke ile çok maçımız BOKs ın icine gire çıka devam eder. Hocaaa box nedir hoca. Hayirdir bundan önce Ingiltere premier ligdemiydin. Ordanmı geldin.

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Hoca sık değiştirmek iyi değil Fatih Tekke gelsin de denilmişti fakat gelen hocanın takıma dokunuslarini net görürsün. Net kayseri hocası, samsun hocası falan. Fatih tekkenin hiç ama hiç dokunuşu olmadı aksine takım olmayan takım iyice berbat olmuş. Işık yok yabancı hoca Alman ekolü

T
Temel Küçükkaya
1 yıl önce

Nedir sizdeki bu Fatih düşmanlığının sebebi anlayamadım. Siz futbolu Fatihten daha iyi biliyorsunuz. Ondan daha Trabzonsporlusunuz.Kendi işlerinizde hep zirvedesiniz. Hiç hata yapmamışsınızdır. Allah aşkına adamı bi bırakın iki sene, sonra istediğinizi demeye hakkınız olacak. Eğer sahada bize keyif veren bir takım yoksa iki senenin sonunda.

B
Bayro
1 yıl önce

Gene boş konuşmuş kupa maçını niye kaybettin onuda açıklayaydın.

H
Haydar Öztürk
1 yıl önce

O kadar gereksiz pas yaparsan kaybedersin tapiki

6
61 ts
1 yıl önce

Bombacı hamiylede olmadı , senlede olmuyor kral ama ikinizde ts efsanesiiniz fakat ts hocalığı ayrı meziyet. Kalırsan destekleriz fakat 4 şey olmuycak sinyali verdi 1 inatsın tuhaf geriden top çıkarma yanlış 2 inat takıntılısın skan oynatmıyorsun 3 rotasyon diyorsun gereksiz işler peşindesin 4 maç öncesi sonrası TS hocasına uymuycak açıklamalar yok cesur oynama rakip 300 milyon VS diye . Olmuycagın belli bırakmalısın.

C
Cafer
1 yıl önce

Yanlış kadro ile çıktın.sikanla derdin ne.bu ozan neden torpilli.salihi oynatmana sevindik.arda öztürk ewfansta,salih orta sahada oynarsa iyi olur

M
Metin Can
1 yıl önce

Trabzonspor taraftarının ne istediğini bilmeyen bir hoca daha. Taraftar, mücadele eden, koşan, atak yapan, sürekli gol arayan bir takım istiyor hocam. Sizin derdiniz top bizde olsun diye geride top çevirmek ve geriden dura dura çıkmaya çalışmak. Bu kafayla çok gitmezsiniz.

H
Hasan
1 yıl önce

Ts a hoca olanlar maç sonu oyunu güzel analiz ediyorlar. Şenol hoca da a. Avcı da böyleydi. İyide bu dediklerinizi kim yapacak taraftarlarmı.Üçünüzdende ts a hoca falan olmaz. Gitti bir sezon boşu boşuna. Bu kafayla önümüzdeki sezonda bize yine çile görünüyor.

İbo can
1 yıl önce

Fatih Tekke için şampiyon olmak kesinlikle yok futbolcular zaten hepsi çok kötü : (

T
TRABZON61
1 yıl önce

Git kardeşim senden hoca olmaz... Hüseyin Cimşir bile senden daha iyi hoca...

A
Araklı Dağbaşılı
1 yıl önce

Ne boxu kardeşim, futbol namına hiç bir şey yok..boks ringde yapılır, takımı böyle oynatacaksan lütfen bırak git..Çok umutluyduk senden kral ama olmadı..futbolcluğun ile hocalığın çok farklı..

M
Mehmet Aydın
1 yıl önce

Hepiniz teknik direktör olmuşsunuz. Boş konuşmayın. Merak ediyorum kendi işinizde ne kadar başarılısınız

Y
Yusuf
1 yıl önce

Ya işi gücü olmayan adamlar toplanıp teknik direktörümüz için olumsuz yorum yapma yarısına girmiş, ya da birisinin adamı olup anlaşarak topluva saldırarak indirmeyi planlayan bir grup var gibi.

T
T61
1 yıl önce

Teknik kapasite yetersiz olunca fazla beklenti abesle iştigal. TS kadro olarak süperligin bir çok takımından çok daha kaliteli. Bu kaliteli kadroyu maçlara hazırlayacak teknik ekip yetersiz olunca ortaya mevcut durum çıkıyor.

B
Bnj
1 yıl önce

oynattığı oyun ortada..iyi topcuydu ama asla iyi hoca değilmiş, öğrendik..2 sene değil 22 sene de kalsa değişmez..Her şey gayet ortada..

N
NDedi
1 yıl önce

fatih hoca ne güzel kendin söylüyorsun salih malkoçoğlu şimdi sana soruyorum futbol hayatının sonuna gelmiş nwakaeme onun yerine başka bir genç u19’dan oynatsaydın olmazmıydı?

Y
Yakup
1 yıl önce

Abdullah avciyida Şenol guneside ozan yaktı ne buluyorsun bu adamda mendy yedek oturuyor sıkan oynamıyor visca oynamıyor Bodrum'a puan verdin be ne anlatıyorsun sen ne anlatıyorsun bodrumu yenemedin hocaaaaa avrupa ihtimali vardı hocaaa

6
61 ts
1 yıl önce

Güneşi mhk VAR tff bitirdi. Avcıyı da kıramaycagı her dedigi futbolcuya evet dedigi ts başkanı bitirdi onachu gitti yerine benzeri veya onachu yu transfer etmedi pivot santrofor. Liste veriyordur avcı bunlar gidip ucuz yetenek kısıtlı manajer önermesi kim varsa avcıya bunları oynat idare et dlye vasat transferlerle avcıyı da bitirdiler.

H
Hasbi çelik
1 yıl önce

Bu takımın başına gelecek en iyi hoça egemen korkmazdır

M
Mesele anlaşılmıştır
1 yıl önce

Fatih hoca gs karşısında Trabzonspor ruhunu unuttuğunu göstermiş teslimiyetçi yaklaşarak bizi küçük düşürmüştür neden ben kötü hoca değilim kadro kötü dedirtmek için, iyi futbolcu alın oynatayım diyor o iyi dediğin futbolcuya kaç para verilecek bütçemiz kaldırır mı garantisi var mı olmadığını kendiside biliyor , sonra o iyi dediğin futbolcu önce seni beğenmeyecek Fatih hoca sonra şehrimizi dolayısla borçlandığımızla kalacağız . Sen kendine oynuyorsun ,takıma u19 ruhu lazım hepsi o

G
G.T
1 yıl önce

Gelmeden önce söylemiştim,Keşke ben yanılmış olsam.Trabzonspor gibi bir kulüpte teknik direktör asla olamazsın.H.Çimşir senden 2 gömlek üstün.Trabzonspor seninle bir adım yol alamaz.Boşa kürek sallama.20 küsür maç oldu halâ birşeyler deniyorsun.Kendini de Trabzonspor'u da rezil etme,Trabzonspor'u gerçekten seviyorsan İstifa et.

R
Reisssss
1 yıl önce

Fatih e saldıranlar Şenol hocaya saldıranlar TRabzonlu TS lu asla olamaz..Bakın istanbulun köy takımına milyarlarca harcama yaptılar ,hocalarına Barcelona’nın hocasından daha fazla para veriyorlar ama futbol yok başarı yok hiç bir şey yokk..Ülkemizde şampiyon olmak kupalar almak farklı konulara sebeplere bağlı, gelelim kendimize biz kendimize döneceğiz bakın TS başkanına TFF nin başkanına ticaretine bakıyor,onların Türk futbolu yada TS gibi bir dertleri yokk..TRabzonlular TS a sahip çıkmalı..

K
Köksal Öztürk
1 yıl önce

61 numara biri oynuyor sürekli futbol a ihanet 3 cu ligde oynayamaz bunu her maç görüyor uz teknik direktör görmüyor Shaktar doneks te şampiyonlar ligi oynayan dünya para verilip alınan adam yedek çöpler sahada Salih müthiş oynadı yerinde oynamadı ondan defans yapar bitirir çocuğu gençlerden üç beş tane daha koy bundan fazla ne kaybedersin vizyon yok zor sakin sakin oynayın diyor takım ileri gidemiyor bu zamanda hızlı futbol oynanıyor elindeki kadro yetersiz olanı da kötü kullandı

K
Köksal Öztürk
1 yıl önce

Bu bir metrelik oyunculardan kurtulmak lazım 3cu ligde oynayamaz Trabzon da sahada futbol a ihanet bide 61 no giymiş yıldızmis Trabzon da sokaktan birini getir ondan katbe kat iyi oynar yazık paralar a u 19 da bunun çok üstünde oyuncular var skan kenarda o sahada diyecek laf yok

Ö. B.
1 yıl önce

Fatih Tekke nin Sikan'a abicim karşı karşıya kalınca çok zayıf vuruş yap gol olmasın sakın diyeceğini veyahut Ozan top sende iken aman ha başını yukarı kaldırıp çevre kontrolü yapma hep topa bakarak oyna ve rakip oyuncu senden topu kapıp gol atsın diyeceğini düşünmüyorum, eldeki mahsül lahana ise bundan orman kebabı yapamazsın, bence biraz daha sabır, gençlerimiz var, bunları Fatih Tekke elbet Ozan'ın Okay'ın Wakaeme'nin yerine monte edeceği zaman gelecektir.

M
m b
1 yıl önce

egemen korkmaz bu takımın başına gelse senden dağ başarılı olur

S
ss
1 yıl önce

Eyer sen hocayasan samsun macında görelim seni

M
Murat
1 yıl önce

Fatih hocayı seviyoruz ama bu şekilde olmaz inatla olmaz gençleri seneye u19 dan beş oyuncu çıkar Salih arda boran bircan birde kaleci poyraz tahayı yolla artık batık kulüp olmaktan kurtaralım yaşlıları sakatları gönder saviç wakeyeme visca lustram iyi bir forfet iyi bir 8 iyi bir defans ve bu takıma gençleri koy artık bir takım olalım yeter

H
Ht
1 yıl önce

Motor yanmış. Ligte en fazla 8-9 maç oldu.

H
Hankok
1 yıl önce

Geleli 20 maç mı oldu. Adamı istemediğini bu kadar belli etme. Basite kaçıyorsun.

M
Mehmet
1 yıl önce

Hocaya kızdığım konu sikan meselesi şampiyonalar liginde oynamış bir oyuncuyu serdarla u19 la bir tutamazsın evet formunda değil bu sadece biraz daha takımla oynayarak alışır