| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Mayıs 2025 09:43

Fatih Tekke'den final sonrası hakem tepkisi!

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Ziraat Türkiye Kupası finalinin ardından açıklamalarda bulundu.

Ziraat Türkiye Kupası Finali’nde Galatasaray ile Gaziantep’te karşı karşıya gelen Trabzonspor, sahadan 3-0’lık mağlubiyetle ayrılarak kupaya veda etti. 

Finalde beklentilerin oldukça altında bir performans sergileyen bordo-mavililerde teknik direktör Fatih Tekke, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu. 

Tekke, takımının sergilediği oyunu değerlendirerek, gelecek sezon için mesajlar verdi. İşte o açıklamalar:

"Öncelikle Galatasaray'ı tebrik ederim. Buraya gelen kıymetli taraftarlarımızı maalesef sevindiremedik.

Bugün üç stoper değiştirmek zorunda kaldık. 10 gündür çok iyi çalıştığımız alan paylaşımında hata yaptık. Nasip bazen böyle bir şey. İki maçın belki de en iyisi Arsen'di. Sakatlandı.

"VAR’A BİLE GİDİLMEDİ"

Üçüncü bölgede oyuncu performansı biraz daha yukarıda olsa, daha iyi işler yapabilirdik. 1-0 devam ederken Ozan'ın kaçırdığı bir gol var. 46. dakikada, bana göre yüzde yüz faul olan pozisyonda golü yedik. VAR’a bile gidilmedi.

Biraz daha yukarıda oynamamız gerekirdi. Çok üzgünüm. Beklediğimin çok altında bir performansla oynadık.

"HAYATIM BOYUNCA PES ETMEDİM"

Hayatım boyunca pes etmedim. Bana göre finale gelmek değerli; ancak kupayı da almak gerekirdi. Bu, bir başarısızlık olarak görülebilir. Bundan sonra gelecek sezonun inşası adına hamleler gerekli. Bunun için de bir aydır çalışıyoruz. Yeni sezonda çok çok daha iyi olacak. Bugün üzgünüz. Nasip diyip devam edeceğiz."

Yorumlar (25)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
Nihat Özkanca
1 yıl önce

Takımı doğradılar sezon başından beri sözde Trabzon’un her masada ağırlığı var gördük ne kadar ağır olduğunuzu sessiz sedasız izleyin ses çıkartmayın aman haaa !!!!!!!!

C
cevdet demırcı
1 yıl önce

s.a hocam suclu arıyorsan suclu sensın takım akşam futbol yok heyacan yok trabzonspor yok ruh yok macı kazanmak ıcın bır reakson yok yok oğlu yok suclu hakem .

T
Taraf61
1 yıl önce

Bilginle duruşunla sazın la sözünle Trabzon spora hiç yakışmadın.Çaylak taraftar baskısıyla geldin umarım yetersizliğini onlar da görmüştür.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

Bu adamlar seni yer hoca dikkat et oynamıyorlar alt yapıdan al oynat yunus neymiş öyle bizde bu kadarmıydı diye düşünüyorum biz bu gidenleri niye dikkate almıyoruz anlamıyorum

Z
ZORLU
1 yıl önce

Niye??? Hakem nasıl bir bariz hata yaptı??? Sen çok mu güzel oynadın, sağdan soldan bindirmelerle rakibe pres, baskı mı yaptın? Penaltı veya ceza sahası dışında faul vardı da hakem mi vermedi? 10 gündür takımı böyle mi çalıştırdın? Keşke hiç zahmet etmesiydin belki daha iyi oynarlardı.. Seramoniye çıkmaya yüzünüz yok. Çıkmayarak ayıbını, yetersizliğini, becereksizliğini örtmeye çalıştınız.

Tüm Yorumlar (25)

N
Nihat Özkanca
1 yıl önce

Takımı doğradılar sezon başından beri sözde Trabzon’un her masada ağırlığı var gördük ne kadar ağır olduğunuzu sessiz sedasız izleyin ses çıkartmayın aman haaa !!!!!!!!

C
cevdet demırcı
1 yıl önce

s.a hocam suclu arıyorsan suclu sensın takım akşam futbol yok heyacan yok trabzonspor yok ruh yok macı kazanmak ıcın bır reakson yok yok oğlu yok suclu hakem .

T
Taraf61
1 yıl önce

Bilginle duruşunla sazın la sözünle Trabzon spora hiç yakışmadın.Çaylak taraftar baskısıyla geldin umarım yetersizliğini onlar da görmüştür.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

Bu adamlar seni yer hoca dikkat et oynamıyorlar alt yapıdan al oynat yunus neymiş öyle bizde bu kadarmıydı diye düşünüyorum biz bu gidenleri niye dikkate almıyoruz anlamıyorum

Z
ZORLU
1 yıl önce

Niye??? Hakem nasıl bir bariz hata yaptı??? Sen çok mu güzel oynadın, sağdan soldan bindirmelerle rakibe pres, baskı mı yaptın? Penaltı veya ceza sahası dışında faul vardı da hakem mi vermedi? 10 gündür takımı böyle mi çalıştırdın? Keşke hiç zahmet etmesiydin belki daha iyi oynarlardı.. Seramoniye çıkmaya yüzünüz yok. Çıkmayarak ayıbını, yetersizliğini, becereksizliğini örtmeye çalıştınız.

H
HASAN KOL
1 yıl önce

Bu iş seninle olmazzzzz.

K
Kara Hasan
1 yıl önce

Kupa almak önemli ancak TS gelecek adına da ümit vermiyor. Finale çıkmak önemli tabi ama rakibe karşı bir direnç göstermek de önemli. Maçtaki gibi hiçbir varlık göstermeden, sahaya futbol namına birşey koyamadan elenince taraftar tabi olarak tepkisini gösterecek. Allah sonumuzu hayreylesin.

A
Ali Baskan
1 yıl önce

Hakem mazeretini geç! Başka hakem olsa sarı kartı olan Saviç'e hakeme horozluk yapıp temas ettiği harekette 2. sarıdan kırmızıyı verirdi! Uğurcan kovasıda Ertuğrul ve Tekke ile beraber gitsin

Ümitsiz Vaka
1 yıl önce

Fatih hocam seni severiz ama Başkan kendi koltuğunda kalmak için seni getirdi. Bi nevi taraftarın gazını aldı. Ama hocam bu iş senle olmaz olamaz. Allah aşkına geldin geleli ne kattın takıma. Bak kayseri ye bi adam geldi takım nasıl tepki verdi. Bu adamda takımı kendi kurmadı. Bu başkan gitmeli gitmediği her gün TS daha kötü günler bekliyor. Başkan dediğin masal anlatmaz iş yapar. Hem sahada hem dışında.

K
Kerem61
1 yıl önce

Bu kadar hantal , koşu bile yapamayan oyuncu topluluğundan daha fazlasını beklenemezdi. Dua edelim uğurcan sezonu kapatacak bir sakatlık yaşamadı.Yoksa bu ruhsuzlar ile küme düşerdik.Atletizm ve tempolu oyuncular bulun ne olur

T
taraftar
1 yıl önce

rotasyonlu fatih konuşuyor.Bizde yersek.Biz icraata bakarız.Sahada futbolmu oynadık. halısaha maçı bile bundan daha iyidir.

C
C.YILMAZ
1 yıl önce

Hangi takım ruhu yetersiz yaşlı mücadele edemeyen takımla anca bu kadar sen küme düşen takımlarla anca mücadele edebilirsin.

G
Gercek Trabzonlu
1 yıl önce

Bayatladi bu hariketker vede sozler sen Senol Gunesin Tirnagi Olamassin Istifa et istifa

A
Ali Kurtuluş
1 yıl önce

Hakeme bahane bulma. Rezildiniz tüm takım ve sen.

C
Cemal civelek
1 yıl önce

Yine yaziyorum bu takimdan bu kadar cok biyuk seyler başarı beklemek hayal olur. Çünkü bu oyuncularin kapasitesi bu kadar asagi iner bir tik yukari cikamaz.istedigin kadar idman yaptir bos.bu oyuncularin yeri 2.lig.

ŞENOL KARAAHMET
1 yıl önce

Fatih Hocam, sende biliyorsun ki; bu takımda oynayabilecek beş futbolcu var elinde. Gerisi an kalmış.

V
Veysel YILDIZ
1 yıl önce

Fatih Tekke kardeşim çok umut başlamıştık sana ama şu kısacık süreçte Futboldan anlamadığın ayan beyan ortaya çıktı. Sana tavsiyem; 1- Stoperin sakat ise yerine alt yapıdan da olsa stoper al. 2- Okay, Lundstram, Ozan, Mendhy bunların hepsini birden oynatarak takımın orta sahasının güçlü olacağını sanmak zeka sorununa işaret eder. Bundan önceki 2 teknik direktör bozuntusu da aynı sebepten muzdarip idi, başlarını yiyip defolup gittiler. Aynı yanlışı tekrar deneyip farklı sonuç beklemek ahmaklıktır

R
Recep Güney arkadaşlar oyuncu yok fatih hoca vey
1 yıl önce

Recep Güney arkadaşlar oyuncu yok fatih hoca veya şenol hoca ne yapabilir bu oyuncuları abdullah avcı ve yönetim aldı hesap sorulacaksa hesap onlara sorulmalı.

R
Royal
1 yıl önce

yaaa bazen dürüst olmalıyız. Daha ilk yarıda Saviç sarı kart sonrası hakemin burnuna dayanın agzının içine tükürerek konuşmasına KIRMIZI vermediğine dua edelim. Sezon başından sakatım deyip İspanya giden gelip Beşiktaş maçında oynayıp sezon ortasına kadar oynamayıp sonra ligin 2. yarısına 2-3 hafta oynayıp yine sakatım diyerek idmanlara çıkmayan ligin bitiminde ise kupa finalınde kendimi iyi hissediyorum finalde oynamak istiyorum 33 yaşındaki oyuncunun elinde oyuncak olmuşuz.

Çalı ZÜPÜRGESİ
1 yıl önce

Vuramadın galeye dobi Sen ne hagemndem bahsedeysun

G
gazi yılmaz
1 yıl önce

fatih hocamı

K
Kebirli
1 yıl önce

Ya bi sus rezil oldun yetmedi mi.

T
TRABZON61
1 yıl önce

3 derbiyi de mücadele etmeden EZİK bir şekilde kaybettin.. hala gelecek yıldan bahsediyorsun...

T
TRABZON61
1 yıl önce

FATİH TEKKE nin başarısızlığında ŞENOL HOCA yı ne koyuyorsun araya. .ŞENOL HOCA yeni transferler yokken bile çıktığı bütün derbilerde çatır çatır top oynattı hakem oyunlarıyla maç kazanıldı TEKKE gibi EZİK FUTBOL OYNATMADI...

V
Vatandaş
1 yıl önce

.....Demekki bize kupa lazım deyilmis. .....İnancını kaybedersen hüsranla karsilasirsin. .....Ne yazikki ruhuda kaybedilmis.yazik... ....Sen hırs azİm inat anadalu sorumlulugunda sahada sana yakışanı yapmazsan ...bize bırakılan emanete hıyanet etmiş olursun yazık... .....mucadeleni yapta yenilirsek de adam gibi yenilelim ....sahanda rezil gibi yenilmekte neyin nesi gururdami onurdami bitmiş