Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta müsabakasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı. Bordo mavili ekibin golleri Pedro'dan geldi.
Maç sonu Trabzonspor'da açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Fatih Tekke şu ifadeleri kullandı:
"Her şeyiyle çok üstün olan bir Trabzonspor vardı. İlk yarı ve ikinci yarı girdiğimiz pozisyonlar vardı. Dinamik bir takımla oynadık ama bence oyun olarak çok üstündük.
Yediğimiz 2. golde, Pedro su içerken, bir oyuncumuz maçı rakip sahaya girip başlatmasa golü yemeyebilirdik. Santradan hızlı hücum yedik.
3. bölgede çok ciddi atak organizasyonlarımız oldu ama sonuç olarak başarılı olmadı. 2 puan kaybettik ama iyi bir oyun vardı."
Tüm Yorumlar (25)
ozgur ata
1 yıl öncetakımda disiplin yok, o suyu icmese olur muydu? Sen ne yapıyordun peki adam su icerken? Yerine don diyemedin mi?
İstifaaa
1 yıl önceBu adamdan kaleci olmaz. Başkan ve Tekke derhal istifa.
İSMAİL KIR
1 yıl önceHoca her hafta bir bahane boşver ya futboöcuyken senin üstüne santrafor tanımadım fakat hocalık şuan Trabzonsporun hocalığı için erken be. Biraz daha pişmen gerekiyor sonra gelmen gerekiyor. Futbolu oyun içinde okuyamıyorsun değişikliklerin çok kötü yaptığın değşşkkillşkker çok kötü
surmena
1 yıl önceOyun olarak üstündük deyip durma sayın Tekke burası Alanya değil Trabzonspor. 4 gol yediğin FB maçı için de aynısını söylemiştin hocam yapma şunu.
Hasan Tank
1 yıl önceSahada bir nane yoktu fatih bırak git artık. İstifa et
Hdh
1 yıl önceHocaaaa.. Salih ortadada oynar sen onu defansa koydun..hoca seninle seneye pek ümitli değilim
İstanbul61
1 yıl önceHer şeyiyle çık üstün takım göremedik sahada.sezon boyunca beceriksiz takımı gördük sahada. Santradan hemen sonra gol yiyen ender takımlardan olduk teknik kadro sayesinde. Şaşırmamak lazım. Bir kaç futbolcu haricinde teknik ekiple birlikte hepsine sepet havası çek gönder.
farozzz
1 yıl önceO zaman futbolcuna skoru korumayı öğreteceksinn..senin de çapın bu kadar..yapacak bişey yok..şirinleri mutlu ettin,bir söz de taraftara..gelecektiniz stadaaa
Bayro
1 yıl önceİstifa et yönetimle beraber istifa hikaye anlatma
Adil Atabaş
1 yıl önceBırak hoca bir an önce istifa et yeni sezona hiç başlama. Seninle de olmayacak anlaşıldı
Derhal
1 yıl önceIstifa et
61 TS
1 yıl önceFATİH TS İÇİN ŞUANDA OLMAZ İLERDE BELKİ, YENİ SEZONA EN AZ GÜNEŞ AVCI KALİİBRESİNDE YABANCI YERLİ HOCA ŞART YENİ 11 LE BAŞLAYACAK.
serkan
1 yıl önceArtık hakemlere dur deyinnnnnnnn
Serkan ak
1 yıl önce5 sene daha beklersek Onachuyu 5 milyona saticaklar bize yaşasın Ertuğrul başkan ekonomiyi ne iyi biliyor helal olsun
İyi Fatih
1 yıl önceBu da bir iyi oyun puan kaybı. Fenere yenildiğimizde de iyi oynamıştık. Gs maçında da, hemen her puan kaybettiğimiz maçta iyi oynuyoruz. Teknik direktör böyle diyor devamlı. Böyle devam edersen, kalacaksın anlaşılan, seneye de 10-15. sıra arasında iyi bir başarı elde edersin. Her şey iyi yani.
61 TS
1 yıl önceFATİH TS EFSANESİ KRAL FAKAT 500 KERE YAZDIK DEDİK TS İÇİN ZAMANI DEGİL YOKK GELDİ SADECE TAKIMA VERDİGİ İLK GÖREVE BAŞLAYAN HOCALAR GİBİ İLK HAFTALAR GAZ OLDU BAŞKA TAKTİK OYUN VS YOK HAMLE YOK FATİHLE OLMAZ EGER DEGİŞİN OLMAZSA İLK 10 HAFTA BİTMEDEN BU VAZİYETTE OYUN TAKTİK GERİDEN PASLI OYUN VS LİGDE LİDER İLK 3 DE OLMAZSA HOCA DEGİŞİMİ OLUR
Mustafa
1 yıl önceBırakın bu istifa naaralarını stada gelmeyen kendi evinde deplasman yaşayan taraftar grubu yazık yazık önce kendiniz istifa edin iyi günde tekrar gelirsiniz stada Kim gelecek takımın başına içinizden biri mi başka kim gelecek ona da aynı şeyleri söyleyeceksiniz ne istiyorsunuz en iyi yaptığınız iş kendi sporcunuzu yuhalamak aynen devam böyle sonra bir kupa gelir başarı gelir kimseye ön vermeden sevinirsiniz
Selim
1 yıl önceHoca yetersizdir gelmeden de söylemiştik erken geldi
Ahmet
1 yıl önceAlalhım ben başka maç baska futbolcu mu izledim trabzon seyiricisi futbolu sizi unutmuş
AliT
1 yıl önceYahu sen hangi takımı yenmişsin ki konuşman bile abes sezon bitti sakın takımın başında durma yönetim de istifa edip gitmese iyi bir teknik adam takıma da kaliteli takviye yabancıların hurdalarını sakın almayın bu iş fatih le olmaz fatih iyi bir futbolcu olabilir ama teknik adam olamaz
Akcaabatli
1 yıl önceF.tekke nin yenilen ikinci gol icin aciklamasinin Tercümesi=Futbolcular geri zekali demek istiyor
Erdal küçük
1 yıl önceBunu bize söyleme senin halletmen lazim , bu golü amatör bir takım bile yemez sen anca konuş başkada icraat yok.
İyi günde kötü günde
1 yıl önceBizim taraftar eleştiri yapmayı futboldan anlamak olarak düşünüyor. Ne oyuncu beğeniyorlar ne de teknik direktör. Yorumlara bakıyorum herkes Fatih için erken demişmiş aynı kişiler şenol ve avcıyı da eleştirmiştir. Çünkü beğenmemeyi eleştirmeyi futbol bilgisi zannediyorlar. Herkes futbol uleması şehirde. Ama iş maça gitmeye geldi mi yok gitmezler evden kaçak yayından izledikleri maçlarla anca buralara ya da sosyal medyaya yorum yaparlar. Kulüp şampiyonluğa oynarsa sizleri de maçlara bekleriz.
Oflu
1 yıl önceFatih Hocam senin suçun yok. Suç bu kalitesiz kadroyu kuranlarda.
Oflu
1 yıl önceFatih hocam suç sende değil. Asıl suç, bu kalitesiz kadroyu kuranlarda.