| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 25 Mayıs 2025 16:46 Güncellenme tarihi: 25 Mayıs 2025 18:49

Fatih Tekke Samsunspor maçı öncesi konuştu: "Belki de en masumu biziz"

Trabzonspor'da Fatih Tekke, Samsunspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Samsunspor'u ağırlıyor. 

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke müsabaka öncesi değerlendirmelerde bulundu.

Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:

"Benim öncelikle hedefim, şehrimiz ve taraftarımız için en iyisini aramak. Bunu samimi şekilde sürdürebilmek. Bu, birinci hedefim. Halkımız ve taraftarımız, şehrimizin oyunu ne kadar bildiğini biliyorum. Onları ikna etmek kolay değil. İstedikleri oyunu çok iyi biliyorum.

Geldiğimden beri söylüyorum. Belki de en masum biziz; bu kadro ile taraftarın istediği oyunu oynamamız mümkün değil. Bir kaosun içindeydik geldiğimizde. "Normalleşme" diyorduk ve bunu başardık.

Final oynadık, taraftarımızı üzdük. Türkiye'de eleştiriler hep skor üzerinden oluyor. Skor üzerinden bakınca, çok sakatımız oldu. Topladığımız puanlar bence pozitifti. Ligin 3.'sü ile oynayacağız.

Samsunspor ile tatlı bir rekabetimiz var. Taraftarımızı mutlu etmek istiyoruz. Eksikler mazeret değil. Dinamik bir takımla oynayacağız. Topu kazanınca hızlı hücum yapan bir ekip. Beklentim galibiyet."

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

şubbubulima
1 yıl önce

Hep aynı nakarat. Sonuçlardan ve puandan memnunuz.Eee nerde kalmıştık, en gühsız biziz taşlamayın. İyide sende bizi traşlama, sonuç kabak gibi ortada.

B
Bordoo
1 yıl önce

Gol atınca koşarken Emre Kılınç ağzı ne diyor kameralardan incelensin. TFF uyuma. Ahlaksız Emre Kılınç dediklerin misliyle sana gelsin. Ahlaksız.

S
Savatanica
1 yıl önce

Fatih senden zaten birsey beklemiyordum ama tahminimden de boş çıktın.Gelmeni istememin tek nedeni senin gelmeni isteyen önemli bir grup taraftar vardi,gelsin kendi gözünüzle görün idi,ahan da gördüler senden bir cacik olmayacağını.Bu kadroyu biliyordun,gelmeseydin olm,zorla mi getirdiler,aglamayacaksin,çözüm üreteceksin.Normallesmeymis,evet puan kaybini,caresizligi normallestirdin,artik kimse yadirgamiyor.Geldiginde demistim seneye 6,bilemedin 7.hafta gider diye,hala da öyle düşünüyorum.

F
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önce

Hadi ordan,, sanki takımın durumunu bilmiyordun. Sen de boş teneke çıktın vesselam..

C
Cengiz
1 yıl önce

Hocam bu takım dan bir şey olmaz sen de yapamayacaksın belli bence hiç transfere girme ayrıl yoksa başkan da gidici yabancı iyi bir hoca gelmeli kalitesi olacak o yapacak transferleri

Tüm Yorumlar (17)

şubbubulima
1 yıl önce

Hep aynı nakarat. Sonuçlardan ve puandan memnunuz.Eee nerde kalmıştık, en gühsız biziz taşlamayın. İyide sende bizi traşlama, sonuç kabak gibi ortada.

B
Bordoo
1 yıl önce

Gol atınca koşarken Emre Kılınç ağzı ne diyor kameralardan incelensin. TFF uyuma. Ahlaksız Emre Kılınç dediklerin misliyle sana gelsin. Ahlaksız.

S
Savatanica
1 yıl önce

Fatih senden zaten birsey beklemiyordum ama tahminimden de boş çıktın.Gelmeni istememin tek nedeni senin gelmeni isteyen önemli bir grup taraftar vardi,gelsin kendi gözünüzle görün idi,ahan da gördüler senden bir cacik olmayacağını.Bu kadroyu biliyordun,gelmeseydin olm,zorla mi getirdiler,aglamayacaksin,çözüm üreteceksin.Normallesmeymis,evet puan kaybini,caresizligi normallestirdin,artik kimse yadirgamiyor.Geldiginde demistim seneye 6,bilemedin 7.hafta gider diye,hala da öyle düşünüyorum.

F
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önce

Hadi ordan,, sanki takımın durumunu bilmiyordun. Sen de boş teneke çıktın vesselam..

C
Cengiz
1 yıl önce

Hocam bu takım dan bir şey olmaz sen de yapamayacaksın belli bence hiç transfere girme ayrıl yoksa başkan da gidici yabancı iyi bir hoca gelmeli kalitesi olacak o yapacak transferleri

A
Ahmet NAİR
1 yıl önce

Valizini topla Antalyaspor maçını bekleme. Bu takımın başında Samsun un hocası olsa da görsek nasıl maç kazanılır?

M
Mehmet Akif
1 yıl önce

Hocam oyun sifir kalitede hic bir gelisme yok vizyon sifir. Sen bu kulübün hocasi olamassin

T
Taraf61
1 yıl önce

Riv riv riv akordu bozuk kemençe gibisin seninle horon olmaz.

Z
Zafer
1 yıl önce

Rekabet tatlı,dostluk ve kardeşlik baki olsun Fatih Hocam..

H
Hakan
1 yıl önce

Acil istifa. Dolapçı ertuğrul abini de al düş trabzonun yakasından.

B
Bayro
1 yıl önce

İstifa derhal sen hoca değilsin

T
TS-international
1 yıl önce

Bu adam konusmayi cok seviyor ama icraat sifir. Trabzonun basina gelen en beceriksiz hoca. Allah askina geldiginden beri neyi duzelttin. Zaten Galatasaray lig macinda yedek takimi sahaya suremsinden belliydi bundan bir cacik olmiyacagi.

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Hoca bizim taraftar olarak hikayelere karnımız tok. Azıcık onurunuz varsa eğer acilen istifa edin. Başkanı da yanına almayı unutma. Taraftar olarak takımdan nefret eder hale getirdiniz... Yazıklar olsun!!!!

Y
Yomrasever
1 yıl önce

Yine konuştu beyfendi. Ama futbola gelince nanay yavrum nanay..

Y
Yüksel
1 yıl önce

İstifa. İstifa. Sen henüz olamamışsın

H
haso
1 yıl önce

başkan takımı tamamen anadolu takımı yaptı sağolsun. orta sıralarda kendi halinde şampiyonlukla işi olmayan boş bir takıma döndü

A
akyazı
1 yıl önce

Fatih omurgalı ol ve klübün içinde dönen dümenleri açıkla.. Bu yapıyla başarılı olmanın mümkün olmadığını haykır.. Haykır ki seni o zaman başımızın üzerinde taşıyalım..