Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Samsunspor'u ağırlıyor.
Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke müsabaka öncesi değerlendirmelerde bulundu.
Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:
"Benim öncelikle hedefim, şehrimiz ve taraftarımız için en iyisini aramak. Bunu samimi şekilde sürdürebilmek. Bu, birinci hedefim. Halkımız ve taraftarımız, şehrimizin oyunu ne kadar bildiğini biliyorum. Onları ikna etmek kolay değil. İstedikleri oyunu çok iyi biliyorum.
Geldiğimden beri söylüyorum. Belki de en masum biziz; bu kadro ile taraftarın istediği oyunu oynamamız mümkün değil. Bir kaosun içindeydik geldiğimizde. "Normalleşme" diyorduk ve bunu başardık.
Final oynadık, taraftarımızı üzdük. Türkiye'de eleştiriler hep skor üzerinden oluyor. Skor üzerinden bakınca, çok sakatımız oldu. Topladığımız puanlar bence pozitifti. Ligin 3.'sü ile oynayacağız.
Samsunspor ile tatlı bir rekabetimiz var. Taraftarımızı mutlu etmek istiyoruz. Eksikler mazeret değil. Dinamik bir takımla oynayacağız. Topu kazanınca hızlı hücum yapan bir ekip. Beklentim galibiyet."
Tüm Yorumlar (17)
şubbubulima
1 yıl önceHep aynı nakarat. Sonuçlardan ve puandan memnunuz.Eee nerde kalmıştık, en gühsız biziz taşlamayın. İyide sende bizi traşlama, sonuç kabak gibi ortada.
Bordoo
1 yıl önceGol atınca koşarken Emre Kılınç ağzı ne diyor kameralardan incelensin. TFF uyuma. Ahlaksız Emre Kılınç dediklerin misliyle sana gelsin. Ahlaksız.
Savatanica
1 yıl önceFatih senden zaten birsey beklemiyordum ama tahminimden de boş çıktın.Gelmeni istememin tek nedeni senin gelmeni isteyen önemli bir grup taraftar vardi,gelsin kendi gözünüzle görün idi,ahan da gördüler senden bir cacik olmayacağını.Bu kadroyu biliyordun,gelmeseydin olm,zorla mi getirdiler,aglamayacaksin,çözüm üreteceksin.Normallesmeymis,evet puan kaybini,caresizligi normallestirdin,artik kimse yadirgamiyor.Geldiginde demistim seneye 6,bilemedin 7.hafta gider diye,hala da öyle düşünüyorum.
Futboldan soğuyan adam
1 yıl önceHadi ordan,, sanki takımın durumunu bilmiyordun. Sen de boş teneke çıktın vesselam..
Cengiz
1 yıl önceHocam bu takım dan bir şey olmaz sen de yapamayacaksın belli bence hiç transfere girme ayrıl yoksa başkan da gidici yabancı iyi bir hoca gelmeli kalitesi olacak o yapacak transferleri
Ahmet NAİR
1 yıl önceValizini topla Antalyaspor maçını bekleme. Bu takımın başında Samsun un hocası olsa da görsek nasıl maç kazanılır?
Mehmet Akif
1 yıl önceHocam oyun sifir kalitede hic bir gelisme yok vizyon sifir. Sen bu kulübün hocasi olamassin
Taraf61
1 yıl önceRiv riv riv akordu bozuk kemençe gibisin seninle horon olmaz.
Zafer
1 yıl önceRekabet tatlı,dostluk ve kardeşlik baki olsun Fatih Hocam..
Hakan
1 yıl önceAcil istifa. Dolapçı ertuğrul abini de al düş trabzonun yakasından.
Bayro
1 yıl önceİstifa derhal sen hoca değilsin
TS-international
1 yıl önceBu adam konusmayi cok seviyor ama icraat sifir. Trabzonun basina gelen en beceriksiz hoca. Allah askina geldiginden beri neyi duzelttin. Zaten Galatasaray lig macinda yedek takimi sahaya suremsinden belliydi bundan bir cacik olmiyacagi.
Trabzonlu
1 yıl önceHoca bizim taraftar olarak hikayelere karnımız tok. Azıcık onurunuz varsa eğer acilen istifa edin. Başkanı da yanına almayı unutma. Taraftar olarak takımdan nefret eder hale getirdiniz... Yazıklar olsun!!!!
Yomrasever
1 yıl önceYine konuştu beyfendi. Ama futbola gelince nanay yavrum nanay..
Yüksel
1 yıl önceİstifa. İstifa. Sen henüz olamamışsın
haso
1 yıl öncebaşkan takımı tamamen anadolu takımı yaptı sağolsun. orta sıralarda kendi halinde şampiyonlukla işi olmayan boş bir takıma döndü
akyazı
1 yıl önceFatih omurgalı ol ve klübün içinde dönen dümenleri açıkla.. Bu yapıyla başarılı olmanın mümkün olmadığını haykır.. Haykır ki seni o zaman başımızın üzerinde taşıyalım..