Süper Lig’in 35. haftasında Trabzonspor, Papara Park’ta Galatasaray’ı konuk etti.
Karşılaşmada girdiği ikili mücadelede dizinden sakatlık yaşayan Enis Destan, bir süre sahada kendisini denese de oyuna devam edemedi.
Genç oyuncu 19. dakikada sedyeyle saha kenarına alındı.
Maçın ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Enis Destan, “Maç sırasında talihsiz bir an yaşadım. Kontrollerim devam ediyor, MR’a gireceğim. Bu forma için her saniye, her mücadele değer. Düştüğüm yerden daha güçlü kalkmasını bilirim. Hedef belli, yol belli… Pes etmek yok!” ifadelerine yer verdi.

Tüm Yorumlar (10)
Sayup Yürük
1 yıl önceIste böyle topcular lazim bize. Enis cok galibiliyeli futbolcu ama maalesef cok formsuz. Sebebini kendisi en iyi bilir. Performansini ne engelliyorsa kurtulmasi gerek. Seviyoruz seni Enis.
Zalli
1 yıl önceGeçmiş olsun
Ts61
1 yıl önceGeçmiş olsun Allah şifa versin kardeşim ama bi gerçek var oda senin Trabzonspor gitmen lazım
Bayro
1 yıl önceHe he Enis mücadele ettiğiniz için düşmekten kurtuldu bu takim.
Oflu
1 yıl önceİstediğin kadar pes etme. Sende kalite yok.
Ts61
1 yıl önceBu forma sana ağır enis
Ts
1 yıl önceAdamsın Enis acil şifalar
Ts li
1 yıl önceHırs var ama oyun yok
yaa
1 yıl önceHe yav he he. Amatör küme topçusu. Gram geliştirmez mi insan kendini?
Taraftar
1 yıl önceGeçmiş olsun