| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Mayıs 2025 23:31

Enis Destan'dan sakatlık sonrası ilk açıklama: "Pes etmek yok!"

Trabzonsporlu oyuncu Enis Destan'dan açıklama geldi.

Süper Lig’in 35. haftasında Trabzonspor, Papara Park’ta Galatasaray’ı konuk etti. 

Karşılaşmada girdiği ikili mücadelede dizinden sakatlık yaşayan Enis Destan, bir süre sahada kendisini denese de oyuna devam edemedi. 
Genç oyuncu 19. dakikada sedyeyle saha kenarına alındı.

Maçın ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Enis Destan, “Maç sırasında talihsiz bir an yaşadım. Kontrollerim devam ediyor, MR’a gireceğim. Bu forma için her saniye, her mücadele değer. Düştüğüm yerden daha güçlü kalkmasını bilirim. Hedef belli, yol belli… Pes etmek yok!” ifadelerine yer verdi.

ss.webp

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Iste böyle topcular lazim bize. Enis cok galibiliyeli futbolcu ama maalesef cok formsuz. Sebebini kendisi en iyi bilir. Performansini ne engelliyorsa kurtulmasi gerek. Seviyoruz seni Enis.

Z
Zalli
1 yıl önce

Geçmiş olsun

T
Ts61
1 yıl önce

Geçmiş olsun Allah şifa versin kardeşim ama bi gerçek var oda senin Trabzonspor gitmen lazım

B
Bayro
1 yıl önce

He he Enis mücadele ettiğiniz için düşmekten kurtuldu bu takim.

O
Oflu
1 yıl önce

İstediğin kadar pes etme. Sende kalite yok.

Tüm Yorumlar (10)

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Iste böyle topcular lazim bize. Enis cok galibiliyeli futbolcu ama maalesef cok formsuz. Sebebini kendisi en iyi bilir. Performansini ne engelliyorsa kurtulmasi gerek. Seviyoruz seni Enis.

Z
Zalli
1 yıl önce

Geçmiş olsun

T
Ts61
1 yıl önce

Geçmiş olsun Allah şifa versin kardeşim ama bi gerçek var oda senin Trabzonspor gitmen lazım

B
Bayro
1 yıl önce

He he Enis mücadele ettiğiniz için düşmekten kurtuldu bu takim.

O
Oflu
1 yıl önce

İstediğin kadar pes etme. Sende kalite yok.

T
Ts61
1 yıl önce

Bu forma sana ağır enis

T
Ts
1 yıl önce

Adamsın Enis acil şifalar

T
Ts li
1 yıl önce

Hırs var ama oyun yok

Y
yaa
1 yıl önce

He yav he he. Amatör küme topçusu. Gram geliştirmez mi insan kendini?

T
Taraftar
1 yıl önce

Geçmiş olsun