Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Şenol Güneş Spor Kompleksi'nin olduğu alanı 10 yıl Trabzonspor'a tahsil edildiğini açıkladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, "Trabzonspor'a dair bir müjdeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Trabzonsporumuzun altyapısını güçlendirmek için şehrimizde kamp eğitim merkezi projesini hayata geçiriyoruz. Trabzonspor Kamp Eğitim Merkezimiz toplam 82 bin metrekare alana sahip. Ayrıca merkezde 28.560 metrekare büyüklüğünde 4 antrenman sahası, otopark, idari tesisler, sosyal ve yeşil alanlar da bulunacak. Ayrıca Şenol Güneş Spor Kompleksi'nde bulunan ticari ünite ve bölümleri de 10 yıllığına Trabzonspor'a tahsis ediyoruz. Şimdiden hayırlı olmasını temenni ediyorum." dedi.

Tüm Yorumlar (23)
İlhan çalık
1 yıl önceVayyyyy süper bir kıyak bunu unutmayacağız yaşşaa Reis ????????????
İsiyin
1 yıl öncebu mu müjde?
Özgür Ustaoglu
1 yıl önceOn yılın beşi ikinci kümede geçer
Remzi
1 yıl önceO stadın yerine avni akeri aldı devlet neden on yıl neden ömürboyu deyil bunu mü müjde olarak anca akp delegeleri karşılar,artı orda şehir hastanesi yapılıyor geriye ne kaldı…
Alperen 6061
1 yıl önceHakemler ts küme düşünsünler ozaman bir işe yaramayacak yeter artık futbol dinen tiyatrodan kurtarın artık bu zulüm olmaz.
ST pauli
1 yıl önceHakemlerede birşey deseniz yoksa 1 ligde Trabzonsporu kim seyreder
ERAY ARSLAN
1 yıl önceÇOK SÜKÜR
ozgur ata
1 yıl öncebu sene küme düşmeyi de kaldırın, malum oraya doğru gidiyoruz
Davut
1 yıl önceDiğer kulüplere 49 yıl ama konu Trabzonspor olunca 10 yıl.
Milet parkı
1 yıl önceMillet parkınıda 10 yıllığınamı kiraladınız.
Serdar Ak
1 yıl önceÖmür boyu olmalıydı yanlış oldu
Ali osman cakir
1 yıl önceKamp egitim yeri akyaziya yapilacakmis Anladigim kadariyla akyaziya düz alan yapilacak Orada benim köy evim var biz ne edecegiz!
Ergün
1 yıl önceAynen kardeşim karlı dağdan kar bağışladılar padişahim çok yaşa
Ayhan
1 yıl önceÖdül veriyor padişahım çok yaşa ya:) şu takımın yakasından bir ayrılın da gölge etme başka ihsan istemeyiz.
Neco
1 yıl önceÇok doğru bir tespit.
sadaka
1 yıl önceon yımlık mı? lütfetmişler!
Serkan
1 yıl önce2010 - 2011 şampiyonlugumuzu geri ver başka birşey istemeyiz türk fulbolunda önce adalet olsun son mactada hakemler gol atmaya devam ediyor tesis yapmışsın yapacakmissin önemi yok önce #adalet
Hasan
1 yıl önce10 yıl demek tependeyim demek. Normali 49 yıllık olur
Sebat61
1 yıl önceteşekkürler Reis. Allah seni başımızdan eksik etmesin
Sebat61
1 yıl önceparan mı var ne konuşuyorsun o zaman
Sebat61
1 yıl öncemillet parkının olduğu yer zaten devletindi. ayrıca devlet hiçbir kulübe stad yapmak zorunda değil
Ali osman cakir
1 yıl önceYorumlarda küme yazanlar lütfen yol aliniz Trabzon küme düsmez Düsersede düser benim tsligim ölene kadardir Ben trabzonsporluyum trabzonsporcu degilim. Lütfen umudunu yitiren yol alin lütfen
adnan
1 yıl öncesizin de piliniz bitti bu ici bos anpul sondu sonsuza kadar yanma sansi yok anpul 1.ay.veya.1.yil..dayanma sansi.yok ulkeyi perisan ettiniz acil istifa et ulke su hali 20.yil da zor duzelir 1yil daha kalirsan 100.yil da duzelmez ic savas cikar ulkeyi suriyeye dondu