Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 16. hafta mücadelesinde deplasmanda Galatasaray'a 4-3 mağlup olurken, müsabakada hakem performansı tartışma konusu oldu.
Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak ve spor yorumcusu Gökmen Şahin, "Saha Kenarı" programında değerlendirmelerde bulundu.
"Trabzonspor'un 14-15 puanı yendi"
TFF Başkanı Hacıosmanoğlu'na kumpas yapıldığına kısmen katıldığını ifade eden Gökmen Şahin, "Sonuçta oranın hakimi olan ve buna müdahale edecek olan yine Hacıosmanoğlu. O MHK'yi neden orada tutuyorsunuz? Galatasaray maçında olanları görmüyor musunuz? 6-7 hafta önce dedik ki, böyle devam ederse Trabzonspor ile TFF ciddi sorunlar yaşar. Günün sonunda bu işten zararlı çıkan Trabzonspor. Hakem kararlarıyla birlikte Trabzonspor'un 14-15 puanı yendi. Siz hala oradasınız. Trabzonspor bugün 15. sırada. Trabzonspor'un hataları yok mu? Elbette var ama bu tablonun ortaya çıkmasındaki en önemli etkenlerden bir hakem kararlarıdır" dedi.
"Bu nasıl bir sistem?""
Galatasaray - Trabzonspor maçında VAR hakemi Onur Özütoprak ile ilgili olarak konuşan Gökmen Şahin, "Galatasaray'ın Bodrum'u 1-0, Beşiktaş'ı 2-1, Fenerbahçe'yi 3-1 yendiği maçta VAR hakemi yine aynı. Bunlar seçilmiş hakemler. Bunlar belli maçlara bazı görevleri yerine getirsin diye gönderiliyor. Ben bunu görebiliyorsam TFF yetkilileri görmüyor mu? Bir de İstanbul hakemi bunlar. Trabzonspor'un maçlarına Trabzon bölgesi hakemi atanmıyor da, neden benim maçıma İstanbul bölgesi hakemi atanıyor? O zaman buradaki maçları da Trabzonlu hakemler yönetsin. Bu nasıl bir sistem?" ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (6)
Kuzey
1 yıl önceYıllardır ifade ettiğim sözlerin bir gazeteci tarafından dile getirilmesini görmek, insana çok şükür dedirtiyor.Kırk yıldan fazladır bu adamların maçını o takımın taraftarı olan hakemler yönetebiliyor ve şampiyon olup,utanmadan da kutluyorlar.peki Trabzonspor un maçlarını neden kendi taraftarı olan hakemler yönetemiyor?
Cahit Sağır
1 yıl önceHakem adaletiyle öne çıkar. Çünkü başka türlüsü hakem değildir. Kim ki, adaletsiz maç yönetirse insan değildir. Çünkü, adalet insana has bir vasıftır.
Envr yldrm
1 yıl öncemilletvekilleri ne için var? seçilmiş oldukları şehirde ve ya ülkede bir haksızlık hukuksuzluk adaletsizlik olduğunda haksızlığa uğrayan birey olsun kurum olsun haklarını aramaktır göz göre göre trabzonSporun hakları gasp ediliyor hiç bir milletvekilinin sesi çıkmıyor ya insanın zoruna gitmez mi bu nasıl gurursuzluktur?
Hasan
1 yıl önceTrabzonspor yönetimi bu sonucu belli lige şampiyon olabilecek kadro kurmamalı. Orta halli , düşmeyecek kadrolarla borcu eritmeki. Zaten iki obez kulüp basına futbol yönetimine her tarafa ayar çekiyor
Adil
1 yıl önceİngiltereden hakem getirtmeden turk futbolu duzelmez. Hersey ortada.
Taner
1 yıl önceHEPSİ ÇÖP BUNLARIN DİYECEK LAF BULAMIYORUM.