Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 17. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Bodrum FK'yı konuk etti ve 1-0 galip sahadan ayrıldı.
Bordo mavili takımın rakibi Bodrum FK'da Teknik Direktör Volkan Demirel mücadele sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Demirel'in açıklamaları şu şekilde:
Oyuncularımı kutluyorum. Trabzonspor deplasmanında, bu kadar pozisyon yakaladık ama değerlendiremedik. Ne istiyorsak yapmaya çalıştılar Trabzonspor'un 2-3 pozisyonu var. Galibiyetten ötürü tebrik ederim.
Yaşanan bazı olaylar var. Herkes kafasında yazıp çizer. Benim camialarla hiçbir sorunum yok. Bu iş benim şahsi işim. Deprem yaşadık. Hayatımda iki tane zorluk yaşadım. Biri deprem biri de babamı kaybetmem. Eğer ölene saygısı yoksa bir insanın benim dirisine hiç saygım olmaz.
Biz can çekişirken, ölüleri morgda tespit etmeye çalışırken, Şenol Hocam o zamanki camiasına şirin görünmek için 'Hatayspor ile Antep oynayabilir' diye bir söz söyledi. Onu hazmedemedim. Gördüğüm yerde de dile getireceğimi de söyledim. Hatta Şenol Hocam, benim bunu yapacağımı ya da duygularımı anladığı için maça çıkarken tünel çıkışında bekledi. Ben de onu görünce anladım. Maç sonu içeri girerken de, galibiyetin vermiş olduğu şeyle, o neyse artık, 'çok terbiyesizsin' dedi.
Ben eğer elini sıkmamakla terbiyesizlik yaptıysam, terbiyesizim. Ama sen ölen insanların ne durumda olduğunu bilmeden, camialara şirin görünmek için bu hale giriyorsan, sensin terbiyesiz. Beni herkes tanır, kimseye saygısızlığım olmamıştır. Bundan sonra da olmayacaktır ama hak edene de en büyük tepkiyi veririm. Kimse kusura bakmasın.
Tüm Yorumlar (25)
İbo can
1 yıl önceVolkan Demirel terbiyesizin teki ne de olsa Fenerbahçe lidir bize düşmandır !!!
Oflu
1 yıl önceSen terbiyesiz ve kötü bir insansın.
Trabzonlu
1 yıl öncePisliğin tekisin.
Koca şef
1 yıl önceVolkan seni tanıyoruz kimseye saygısızlığım olmamıştır lafı boş ama bu konuda haklısın
Yanardağ Demirel
1 yıl önceBirader bu ülkede virüs çıktı Trabzonsporun şampiyonlugu elinden alındı sen anlatıyorsun deprem olmuş olabilir senmi kurtardın insanlari
Misafir
1 yıl önceVolkan haklıdır sonuna kadar haklıdır Şenol hocaya gelince o günkü camiası için Trabzonsporluluğunu unutmuştu
niketre
1 yıl öncesen fenerlisin trabzonsporu hiç sevmezsin....geçen sene trabzonspor yüzünden şampiyon olamadınız....bugünde yenildin.....küme düşersiniz.....
mahmuTS
1 yıl öncevolka demireli sevmem ama bu konuda kendisi hakli buluyorum.şenol un gözünü para boyamiş
Vatandaş61
1 yıl önceBitik insan acitasyon yaparak terbiyesizliğin örtemezsin volkan daima küçük kalacak yazık. Başkan adam gibi transfer yap, baston lazım olmayacak oyuncu al.
Kenan 61
1 yıl önceEl sıkmak erdemliktir adam sana elini uzatmış sen elini sıkmıyorsun çok mu büyük adamsın .Ben şahsen seni ayıplarım
Ergün
1 yıl önceŞenol Hocayı anlayacak kapasiten yok yetersiz volkan
Muhammet özen
1 yıl önceSen bu ülke futbolunun en çirkef oyuncusunun, ama arkanda yalaka basının var, seni o kirli camiadan başka sevenin varmı, geçen yıl depremi kullanarak acitasyon yaparak çok puan aldın ve seni ligde tuttular, sen gerçekten terbiyeden yoksun birisin ki o kadar mütavazi hocanın eline öpmemiş gibi ona terbşyesiz diyebiliyorsun, asıl terbiyesiz sena yalakalık yapan basının ve sensin o kadarrrr
farozzz
1 yıl önceŞubat ı göreme inşallah bodrum da ,külahımın hocası,artis..
Servet
1 yıl önceAdam haklı.
İhsan Saral
1 yıl önceVolkan haklı beyler.
Lazkopat71
1 yıl önceSeni oradan da şutlarlar ayı yogi
Tr61
1 yıl önceSen ve saygı, umarım bodrum senden tez elden kurtulur, seni biz iyi tanırız, taraftarlarımızı nasıl tahrik ettiğini unutmadık, saygı ve terbiyeden bahsetme hiç.
Metin metin
1 yıl önceVolkan sen terbiyesiz,çirkef birisin.sporcu dediğin edepli ve ahlaklı vede saygılı olur.sende bunların hiçbiri yok.senin gibi sporcusu olan bir ülkede yaşamak ta bizim şanssızlığımız
Trbznlu
1 yıl önceBiz senin kişiliğinin ne olduğunu futbolculuk yıllarından da biliyoruz. şov yapma ya gelmişsin buraya ama 90 a yiyerek aldın cevabını
Ts
1 yıl önceO gun bjk dayken ülke yastayken konuşulan kelimeler maalesef üzücü Şenol Güneş bunu haketti
Mahmut61
1 yıl önceEline kamera alıp iki ağladın sızladın diye halk kahramanı mı oldun? Trabzon şehrinin deprem bölgesi için yaptıklarını bir araştır sen önce. O dönem her hoca farklı farklı öneriler sundu deprem bölgesi takımları için. Niye özellikle Şenol hocaya taktın kafayı? Derdin bu şehirle senin.
zafer6134
1 yıl önceVolkan demirel denilen şahıs!! Deprem şovmeni,, bizlerde oraya çok yardımlar yaptık ama bunu sağda solda basın önünde şov yaparak yapmadık.. Senin ezelinide, özelini de şimdiki durumunuda biliriz biz.. fener deyken sen bide fetöcü bir arkadaşın vardı neydi emre buluzoğlu ????yaptığınız terbiyesizlik leri hiç unutmadık,, şu an onlar sana geri dönüyor.. Etme bulma dünyası böyle oluyor alış vede değil biraz,,, insan ol dıycem ama sen onun ne olduğunu da bilmezsin...
Kara Hasan
1 yıl önceFutbolda şerefsizliğin, adiliğin, provakatörlüğün vücut bulmuş halisin ve hala deprem üzerinden pirim yapma peşindesin.
Emekli Çoban
1 yıl önceahlaksızlığın kitabın yaz deseler VOLKAN yaz gerisini yazmayın derim....PİSLİK NE OLACAKDI TRABZONDA ŞOV YAPMAYA GELMİŞ..AYI
Sürmeneli Osman
1 yıl önceHatayı çok seviyordun da neden ayrıldın oradan? Herkes kimin sevimsiz olduğunu biliyor