Trabzonspor, Süper Lig'in 36. haftasında deplasmanda karşılaştığı Bodrum FK ile 1-1 berabere kaldı.
Bordo-mavililerin golünü 76. dakikada Muhammed Cham, Bodrum FK'nin golünü Taylan Antalyalı kaydetti.
Bodrum FK teknik direktörü Jose Morais açıklamasında şu ifadeleri kullandı;
"Takımımı tebrik ederim. Çok iyi bir mücadele gösterdiler ama hak ettiğimizi alamadık. Şans bulduk ama değerlendiremedik.
İkinci yarıda takımım efor yükseltmeye devam etti. Trabzonspor değişiklikleri sonrası oyunu kontrol altına almış gibi göründü. Bunu bekliyorduk. Birazda böyle olmasını istedik.
Samsun maçında da bizim aleyhimize karar verilmişti. Bu maçta da benzer durum vardı. Lehimize karar çıkmıyor. Verilen penaltı verilmeyebilirdi ama verildi. Son pozisyonda da aynı şey yaşandı. Bize karşı penaltı verildi ancak bize verilmedi. Oyuncularımdan beklediğim performansı gösterdiler. savaşmaya devam edeceğiz. Adaletle ilgili dengenin kurulmasını istiyoruz.
Trabzonspor'a karşı oynamak zordur. Normalde onlara karşı 1 puan almak iyidir ancak biz 3 puanı istiyorduk. "
Tüm Yorumlar (14)
Yalnız TS
1 yıl önceÖnceden dediğim gibi bodrum stres yapmasa rahat alacağı maçtı. Stres yaptılar alamadılar. Forvetsiz takımı yenemediler
ozgur ata
1 yıl öncebrazao direk cihan'in bilegine basıyor, neresi penalti?
TS 61
1 yıl önceFatih başkan ve 3 4 futbolcu hariç kulup komple yenilenmeli. Başkan olmuyor böyle devam ederse olmax yeni sezonda çöp olur hemen karar al ve fatih gitmeli, 3 4 oyuncu hariç kim varsa gönder, yeni sezona yıldız avrupa çapında oyuncu transfer et. Yeni sezona şenol hocayla başla ,tff mhk den lobin zayıf agaoglu nda lobi saglamdı gerekirse agaoglundan destek işte güçlü TS için.
Wakame
1 yıl önceHaklı her söylediği doğru
Ts_61
1 yıl öncePozisyonda penalty değil oyuncuna kırmızı kart cikmaliydi!
Zalli
1 yıl önceKorner verdi cihan kendini onun oyuncusu gibi atmadı diye mu faul vermedi ayağına basmadı mi cihanin
Ferdi
1 yıl önceAdam haklı son dakika cihan denen 2,5 milyon eroluk amatr,bilebile e çif dalıp adamın dengesini bozup penaltı yapıyor,yüzde yüz penaltı,varın değiştirmesi çok yanlış..
Ts_61
1 yıl önceTekrar izleyin pozisyonu! Faulu yapan bodrumu oyuncu : bileye basıyor! Direkt kırmızı kart gerekirdi!
İbo can
1 yıl önceKesinlikle penaltı yok
TRABZON61
1 yıl önceKurallar böyle pozisyonlara ne diyor acaba... Rakibin ayağı havadayken basacağı yere ayağını sokma var o ayağa basınca da doğal olarak düşüyor. bu açıdan bakınca PENALTI, diğer taraftan yerde seninle hiç teması olmayan bir bacağın üzerine basıyorsun. basmayı bilerek yapmıyorsun ama rakibin de sana direk bir teması yok, bu açıdan da bakılınca PENALTI DEĞİL. enteresan bir pozisyon... Bana göre PENALTI OLMAMASI daha ağır basıyor. Hakem yorumcuları dinlemek lazım...
Mimera
1 yıl öncePenaltı dediği pozisyonda futbolcusu TS'lu futbolcunun ayak bileğine basıyor. Tam kırmızı kartlık hareket, hakem VAR'da izlemesine rağmen görmek istemiyor.
NDedi
1 yıl önceyürü git ne penaltısı topa vuruyor sonuçta.
61 ts
1 yıl önceUtanmaz herif fb maçında 5 yedin oyuncuları oynatmadın burda penaltı diyorsun senin topcun faul yapıyor utanmadan penaltı diyorsun tabii alıştınız tff mhk var hakemin ts un bu sezon hakkını gasp etmesine
ESER
1 yıl önceBu pozisyona penaltı diyen bir teknik direktörü hemen koyacaksın kapının önüne. Tribüne oynamamak lazım.