| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Haziran 2025 22:10 Güncellenme tarihi: 23 Haziran 2025 22:26

Başkan Ertuğrul Doğan'dan flaş Onuachu açıklaması "8-9 milyon euro vermem"

Trabzonspor başkanı Ertuğrul Doğan, Onuachu transferi hakkında açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor başkanı Ertuğrul Doğan Kadırga TV'de Spor saati programında katılmış olduğu canlı yayında açıklamalarda bulundu.

Onuachu transferi konusunda da bilgiler veren Başkan Ertuğrul Doğan "Onuachu konusunda haberlerde çıktığı gibi 8 milyon euro gibi bir rakam yok. Kulübünün bitmez tükenmek bilmeyen istekleri var.  Onuachu'ya geçen yıl 12 milyon euro istemişlerdi vermedim, bu sene de 8-9 milyon vermem. Trabzonspor'un bu şekilde verecek parası yok.  Bonuslarla beraber 5,5-6 milyon euro bir teklif yaptık. Anlaşılmış bir şey yok. Durum bundan ibaret."

Yorumlar (30)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kazım
11 ay önce

31 yaşında ki bir futbolcuya bu parayı vermek doğru değil. Bu sene ne yapacağıda belli değil. Bir sakatlık olursa, yaşı var olma ihtimali yüksek, boşa giden para. Başkanım bu konuda çok haklısınız.

M
Mustafa
11 ay önce

Biran önce ıstıfa et.bedava kimse vermez.

O
Osman61
11 ay önce

5/6.milyon bile cok bance onacuyu hic almayin daha iyi yoksa elinizde kalir kimsede almaz hantal ouyuncu tamam o sene iyi iṣimize yaradi ve giden gitti alirsanuz kesin elinizde kalir kimsede o kadar para vermez almayin net61 TS

R
Royal
11 ay önce

31 yaşındaki ve kadroya dahi giremeyen oyuncuya 5 milyon bile çok

O
Oğuzhan
11 ay önce

Geçen sene Onuachu'nun alınmaması ve yerine Banza'nın geç transfer edilmesi ortaya çıkan başarısızlık sonucunda Abdullah Avcı'nın kredisini bitirmişti. Bakalım bu sene bu süreç kimi yiyecek? Bence alınamıyorsa çok da uğraşmanın anlamı yok.

Tüm Yorumlar (30)

K
Kazım
11 ay önce

31 yaşında ki bir futbolcuya bu parayı vermek doğru değil. Bu sene ne yapacağıda belli değil. Bir sakatlık olursa, yaşı var olma ihtimali yüksek, boşa giden para. Başkanım bu konuda çok haklısınız.

M
Mustafa
11 ay önce

Biran önce ıstıfa et.bedava kimse vermez.

O
Osman61
11 ay önce

5/6.milyon bile cok bance onacuyu hic almayin daha iyi yoksa elinizde kalir kimsede almaz hantal ouyuncu tamam o sene iyi iṣimize yaradi ve giden gitti alirsanuz kesin elinizde kalir kimsede o kadar para vermez almayin net61 TS

R
Royal
11 ay önce

31 yaşındaki ve kadroya dahi giremeyen oyuncuya 5 milyon bile çok

O
Oğuzhan
11 ay önce

Geçen sene Onuachu'nun alınmaması ve yerine Banza'nın geç transfer edilmesi ortaya çıkan başarısızlık sonucunda Abdullah Avcı'nın kredisini bitirmişti. Bakalım bu sene bu süreç kimi yiyecek? Bence alınamıyorsa çok da uğraşmanın anlamı yok.

H
H z
11 ay önce

Vay be ettiğim kufurlerin hesabını unuttum.Almayın bu adamı bundan bı hayır gelmez

Y
Yalcinx5
11 ay önce

Yeter kabak tadi verdi onachu, dunyada forvet kalmadi hala onachu pesindeyiz niye transferlerde gec kaliyoruz

E
EK
11 ay önce

Alternatifin varsa değerlendir, başkan. İki sezondur adamın peşinden ayrılmadınız. Adamların oyuncusuna talip olmuşsun, alabilecekleri maksimum fiyatı istemeleri normal değil mi?…

S
Sıradan Vatandaş
11 ay önce

Almayın, hiçbir faydası olmayacak

M
Manual
11 ay önce

O bile fazla Enese direk kafan kafaya takas verirseler olur olmazsa bedava kirala gec

A
Ali durkaya
11 ay önce

Sayın başkanım otuzundaki bir futbolcuya bu para verilmez genç yeteneklere 25yas altı kaliteli brezilyalı Uruguaylı Arjantinli Danimarkalı kolombiyalu ekol futbolcularını aliniz

G
GARİP
11 ay önce

Sayın Başkan, doğru karar. Tebrik ederim. Har vurup harman savuracak paramız yok.

O
Ortahisarlı
11 ay önce

Başkanım Onacu 31 yaşında bir futbolcu ben olsam senin dediğin paranın yarısını anca veririm. O paraya genç bir futbolcuyu biraz oynatıp satarsın. Parada boşa gitmez. Dünya futbolcu dolu.

O
Oflu
11 ay önce

Hala Ona hu mu? KAİO JORGE 23 yaşında.

M
Mehmet
11 ay önce

Vermessin tabii, çünkü kıyıda köşede döküntü arıyorsun, şampiyon takım kurmak değil derdin, aldığın futbolcuya para ödüyorsun, gönderdiğin oyuncuya tekrar para ödüyorsun, ucuz etin yahnisi neden yenmez anlayabildin mi bilmem, takıma iyi oyuncular alsaydın zamanında bu kadar köklü harcama yapmayacaktır, birde satarken kazanacaksın, para kalmadı degilmi kasada, ozanla lugsramla şampiyonluğa değil küme düşmemeye oynarsın artık, senden bir halt olmaz başkan, sana büyük saygı duyuyordum onuda bitirdi

M
Momoç
11 ay önce

Budur...

K
Kürtünlü
11 ay önce

Çok doğru bir duruş

T
Taraftar61
11 ay önce

Bu yönetim kadar amatör bi baskan baska hangi takimda var acaba yaziklar olsun

A
Akzaabatli
11 ay önce

En fazla 3 milyon

V
Vatandaş
11 ay önce

Bravo başkan. Bu adama bu paralar ziyan olur. Akıl karı değil. 2 veya 2.5 a verirlerse al. Ekonomiyi iyi yönetiyor Sun başkan. Biraz saha içinde kafa yorman gerekiyor. T.drektörön tek başına yönetebileceği bir yer değil saha içi. Emeklerin zayi olmasın, bereketlensin başkan

H
Halil 61
11 ay önce

Aynen bende vermem acak 4 milyon €

F
Fatih ozdil
11 ay önce

Almayın sayın başkanım U19 dan takviye yapinngecen seneki kiraliktan dönen baniya teklic Göktan bu 3 takıma katın devir tasarruf devri zaten Galatasaray Fenerbahçe gibi takımların bütçesi ile baş edemeyiz hiç olmasa oyuncu cijkario satıp borcu sifirlayalim

F
Fatih ozdil
11 ay önce

Onuachuya vercegizmi parayla bedavaya abubakari alalım bonservisi yok hataysporan

M
Murat69
11 ay önce

sayın başkanım vazgeçtim de 1 milyona bile verirler bizi mecbur zannediyorlar sözleşmesi bitince alırız zaten bizden başka talibi yok

E
ESES
11 ay önce

eN AZINDAN GÜNDEMDEN DÜŞÜR BEYİM.

Y
Yomralı
11 ay önce

ONACU 31 YAŞINDA BİRİ, EMEKLİLİK YAŞINA GELMİŞ BİR FUTBOLCU DEDİĞİNİZ RAKAMIN YARISI BİLE ÇOK. ADAMIN AL TALİBİ YOK, İLLADA ONACU TUTTURULMUŞ, O PARAYA AL GENÇ BİR FUTBOLCU BİZDE OYNADIKTAN SONRA SATIŞINDA PARADA KAZANIRIZ.

M
Malkoç
11 ay önce

Trabzonun yerel basını suclu sizsiniz ne kadar çöp oyuncu varsa bulup buluşturup isim veriyorsunuz bu yüzden beklendi cok para yok borclan türkiye liglerinden ve amatörlerden harmanlanıp bir takım yapılabilir 1974 olduğu gibi bir yıl bekledik aynı takımla senol turgay kadir cemil aliyavuz kücük bülent kücük bülend serdar orhan mehmet eksi caycı ahmet ali kemal hüseyin necmi kaleci mustafa şener ihsan mehmet cemil bekir güngör gibi buralara bakalım euro dolar almıs basını gidiyor

T
T.B
11 ay önce

Ben olsam i yasda bir futbolcuya 3 mio fazla vermem. Cünkü zaten tekrar satamazsin.

T
Türker Aydın
11 ay önce

Eğer borç konusunda samimi iseniz Betagov ve Uğurcanı toplam 30 milyon dolar/euro altında olmayacak şekilde satın. Toplam borç 2 milyar TL'nin altına inecekse düşünmeden satın. Eldeki tüm verimsiz futbolculardan kurtulun. 4 taneden fazla transfer yapmayın. Bir iki sene pahalı transfer için FB ,GS birbirini yesin. Tazelenerek gelelim. Uzun soluklu olması için borçsuz bir yapı şart.

T
TS 61
11 ay önce

Onachu yu ts a satmayın dlye ingilizlere birileri rica eder bu ligde hertürlü planı olan varr