Trabzonspor başkanı Ertuğrul Doğan Kadırga TV'de Spor saati programında katılmış olduğu canlı yayında açıklamalarda bulundu.
Onuachu transferi konusunda da bilgiler veren Başkan Ertuğrul Doğan "Onuachu konusunda haberlerde çıktığı gibi 8 milyon euro gibi bir rakam yok. Kulübünün bitmez tükenmek bilmeyen istekleri var. Onuachu'ya geçen yıl 12 milyon euro istemişlerdi vermedim, bu sene de 8-9 milyon vermem. Trabzonspor'un bu şekilde verecek parası yok. Bonuslarla beraber 5,5-6 milyon euro bir teklif yaptık. Anlaşılmış bir şey yok. Durum bundan ibaret."
Tüm Yorumlar (30)
Kazım
11 ay önce31 yaşında ki bir futbolcuya bu parayı vermek doğru değil. Bu sene ne yapacağıda belli değil. Bir sakatlık olursa, yaşı var olma ihtimali yüksek, boşa giden para. Başkanım bu konuda çok haklısınız.
Mustafa
11 ay önceBiran önce ıstıfa et.bedava kimse vermez.
Osman61
11 ay önce5/6.milyon bile cok bance onacuyu hic almayin daha iyi yoksa elinizde kalir kimsede almaz hantal ouyuncu tamam o sene iyi iṣimize yaradi ve giden gitti alirsanuz kesin elinizde kalir kimsede o kadar para vermez almayin net61 TS
Royal
11 ay önce31 yaşındaki ve kadroya dahi giremeyen oyuncuya 5 milyon bile çok
Oğuzhan
11 ay önceGeçen sene Onuachu'nun alınmaması ve yerine Banza'nın geç transfer edilmesi ortaya çıkan başarısızlık sonucunda Abdullah Avcı'nın kredisini bitirmişti. Bakalım bu sene bu süreç kimi yiyecek? Bence alınamıyorsa çok da uğraşmanın anlamı yok.
H z
11 ay önceVay be ettiğim kufurlerin hesabını unuttum.Almayın bu adamı bundan bı hayır gelmez
Yalcinx5
11 ay önceYeter kabak tadi verdi onachu, dunyada forvet kalmadi hala onachu pesindeyiz niye transferlerde gec kaliyoruz
EK
11 ay önceAlternatifin varsa değerlendir, başkan. İki sezondur adamın peşinden ayrılmadınız. Adamların oyuncusuna talip olmuşsun, alabilecekleri maksimum fiyatı istemeleri normal değil mi?…
Sıradan Vatandaş
11 ay önceAlmayın, hiçbir faydası olmayacak
Manual
11 ay önceO bile fazla Enese direk kafan kafaya takas verirseler olur olmazsa bedava kirala gec
Ali durkaya
11 ay önceSayın başkanım otuzundaki bir futbolcuya bu para verilmez genç yeteneklere 25yas altı kaliteli brezilyalı Uruguaylı Arjantinli Danimarkalı kolombiyalu ekol futbolcularını aliniz
GARİP
11 ay önceSayın Başkan, doğru karar. Tebrik ederim. Har vurup harman savuracak paramız yok.
Ortahisarlı
11 ay önceBaşkanım Onacu 31 yaşında bir futbolcu ben olsam senin dediğin paranın yarısını anca veririm. O paraya genç bir futbolcuyu biraz oynatıp satarsın. Parada boşa gitmez. Dünya futbolcu dolu.
Oflu
11 ay önceHala Ona hu mu? KAİO JORGE 23 yaşında.
Mehmet
11 ay önceVermessin tabii, çünkü kıyıda köşede döküntü arıyorsun, şampiyon takım kurmak değil derdin, aldığın futbolcuya para ödüyorsun, gönderdiğin oyuncuya tekrar para ödüyorsun, ucuz etin yahnisi neden yenmez anlayabildin mi bilmem, takıma iyi oyuncular alsaydın zamanında bu kadar köklü harcama yapmayacaktır, birde satarken kazanacaksın, para kalmadı degilmi kasada, ozanla lugsramla şampiyonluğa değil küme düşmemeye oynarsın artık, senden bir halt olmaz başkan, sana büyük saygı duyuyordum onuda bitirdi
Momoç
11 ay önceBudur...
Kürtünlü
11 ay önceÇok doğru bir duruş
Taraftar61
11 ay önceBu yönetim kadar amatör bi baskan baska hangi takimda var acaba yaziklar olsun
Akzaabatli
11 ay önceEn fazla 3 milyon
Vatandaş
11 ay önceBravo başkan. Bu adama bu paralar ziyan olur. Akıl karı değil. 2 veya 2.5 a verirlerse al. Ekonomiyi iyi yönetiyor Sun başkan. Biraz saha içinde kafa yorman gerekiyor. T.drektörön tek başına yönetebileceği bir yer değil saha içi. Emeklerin zayi olmasın, bereketlensin başkan
Halil 61
11 ay önceAynen bende vermem acak 4 milyon €
Fatih ozdil
11 ay önceAlmayın sayın başkanım U19 dan takviye yapinngecen seneki kiraliktan dönen baniya teklic Göktan bu 3 takıma katın devir tasarruf devri zaten Galatasaray Fenerbahçe gibi takımların bütçesi ile baş edemeyiz hiç olmasa oyuncu cijkario satıp borcu sifirlayalim
Fatih ozdil
11 ay önceOnuachuya vercegizmi parayla bedavaya abubakari alalım bonservisi yok hataysporan
Murat69
11 ay öncesayın başkanım vazgeçtim de 1 milyona bile verirler bizi mecbur zannediyorlar sözleşmesi bitince alırız zaten bizden başka talibi yok
ESES
11 ay önceeN AZINDAN GÜNDEMDEN DÜŞÜR BEYİM.
Yomralı
11 ay önceONACU 31 YAŞINDA BİRİ, EMEKLİLİK YAŞINA GELMİŞ BİR FUTBOLCU DEDİĞİNİZ RAKAMIN YARISI BİLE ÇOK. ADAMIN AL TALİBİ YOK, İLLADA ONACU TUTTURULMUŞ, O PARAYA AL GENÇ BİR FUTBOLCU BİZDE OYNADIKTAN SONRA SATIŞINDA PARADA KAZANIRIZ.
Malkoç
11 ay önceTrabzonun yerel basını suclu sizsiniz ne kadar çöp oyuncu varsa bulup buluşturup isim veriyorsunuz bu yüzden beklendi cok para yok borclan türkiye liglerinden ve amatörlerden harmanlanıp bir takım yapılabilir 1974 olduğu gibi bir yıl bekledik aynı takımla senol turgay kadir cemil aliyavuz kücük bülent kücük bülend serdar orhan mehmet eksi caycı ahmet ali kemal hüseyin necmi kaleci mustafa şener ihsan mehmet cemil bekir güngör gibi buralara bakalım euro dolar almıs basını gidiyor
T.B
11 ay önceBen olsam i yasda bir futbolcuya 3 mio fazla vermem. Cünkü zaten tekrar satamazsin.
Türker Aydın
11 ay önceEğer borç konusunda samimi iseniz Betagov ve Uğurcanı toplam 30 milyon dolar/euro altında olmayacak şekilde satın. Toplam borç 2 milyar TL'nin altına inecekse düşünmeden satın. Eldeki tüm verimsiz futbolculardan kurtulun. 4 taneden fazla transfer yapmayın. Bir iki sene pahalı transfer için FB ,GS birbirini yesin. Tazelenerek gelelim. Uzun soluklu olması için borçsuz bir yapı şart.
TS 61
11 ay önceOnachu yu ts a satmayın dlye ingilizlere birileri rica eder bu ligde hertürlü planı olan varr