Trabzonspor, Süper Lig’in 24. Hafta sonunda deplasmanda Beşiktaş ile karşılaştı.
2-0 İstanbul takımının galibiyeti ile sonuçlanan karşılaşmaya Hakem Arda Kardeşler ve VAR hakemi Alper Çetin’in kararları damga vurdu.
Tüm Türkiye’nin gözü önündeki net penaltının verilmemesi sonrasında gözler Arda Kardeşler’e çevrildi.
Geçtiğimiz aylarda yine Trabzonspor’u doğrayan Mete Kalkavan’ın hakemliği bırakmasında bordo mavili ekibin etkisinin olduğu belirtilmişti. Kalkavan ile abi kardeş ilişkisi olduğu bilinen Arda kardeşlerin de bu karşılaşmada intikam aldığı konuşulmaya başlandı.

"UTANMIYORLAR"
Trabzonspor başkanı Ertuğrul Doğan dün akşam katıldığı bir canlı yayında “Fenerbahçe maçından sonra Mete Kalkavan ile ilgili açıklama yapmıştım. Bu açıklamaları yapmak hoşumuza gitmiyor. Futbol içinde kalmak istiyoruz. Bunlara hakem de demek istemiyorum. Soytarılık yapılıyor. Plan dahilinde hareket ediyorlar. Utanmıyorlar. Mete Kalkavan bataklıktaki sinek gibiydi. Bir birimin başına verilmiş, komik kararlar. Bir soytarılıktır gidiyor.” Açıklamasını yaptı.
"AYRI TUMAYACAĞIZ ONLARI BİRBİRİNDEN"
Mete Kalkavan’ın Trabzonspor tarafından hakemliği bıraktırılmasının diyetini abi kardeş ilişkisi yaşayan Arda Kardeşlerin Trabzonspor’a ödettiği sorusuna cevap veren Başkan Ertuğrul Doğan “Tam olarak bunun peşindeler, biz oradaki mesajın da farkındayız. Camia olarak mesajı alıyoruz, gerekeni de yapacağız. Fazla uzak tutmayacağız onları birbirinden” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (24)
A-POLİTİK
2 yıl önceTFF veya MHK bilsinler ki…Trabzonspor la oynamak “ateşle oynamak” demektir..Ey gölgesinden ürkecek kadar korkak olanlar…Gün ola Harman ola..Hiç ummadığınız zaman bir Trabzon lu tokadı yiyebilirsiniz..Bozkurt Trabzon lu sözüdür bu…nokta
Fatih N
2 yıl önceArda kardeşlerin kardeşi erce yıllarca Trabzonspor da parasını kazandı. Bu nasıl bir düşmanlıktır
Yalnız TS
2 yıl önceBelki kardeşi Erce Trabzondan gönderildi diyedir.
Ta
2 yıl önce40 senedir aynı senaryo
Ta
2 yıl önceAbbas uolgu
mustafa
2 yıl önceTrabzonspor futbol mu oynuyor ,ne intikamindan bahsetiyorsun iki yüzde yüz gollük pozisyon haric kaleye atilan sut mu var hakemden bahsetmeye gerek yok cikarsin hakemide yenersin hepsi bu.
mahmuTS
2 yıl önceseninde muharrm usta ve iho dan farkin yok.cok beceriksizsiniz
Ce
2 yıl önceTakım iyi olacak Sonra hakemleri konuşabiliriz
Hüseyin Akyüz, almanya
2 yıl önceBoş, boş gevezelik, Trabzonspor haftalar sonra gerçekten iyi oynadı,trezeguet bu kadar at kafalı olmazsa iyi oyununu iki golle süsliyebilirdi,biz kendi kendimizi yendik,ikinci gol öncesi üç kişi,bir oyuncuyu durduramadı,verilmiyen(ki bence yüzde yüz değil)bir penaltının arkasına sığınmak, ayıptır.
Serbülent Neziroglu
2 yıl önceArkadaslar, ekran basinda tiyatro izliyoruz. Futbol kurallarini kafalarina göre es geciyorlar. Bizim macta tam üc kritik penalti pozisyonu var. bunlarin Bardhiye yapilani bariz. Ne zamandan beri bu hakem cetelerinin Trabzon sehrini ve trabzon insanini takmaz oldu? Bu kadar mi cesaret var bunlarda. resmen dalga geciyorlar. ikinci yari besiktas ceza alaninda trezeguetin düsürülme aninda lütfen hakemin yüz ifadesine bakin, oflamasina bakin, telasina bakin. o da biliyor cemberin daraldigini. Se
TSclup
2 yıl önceTrabzonspor'un aleyhine kasıtlı olarak hata yapanlar çocuklarının hayrını görmesinler.
Asıl TS lu
2 yıl önceArkadaşlar arda kardeşler den önce maçı vardaki bjkli Tolga özklfann atadığı hakem TS katletti.trabzon için deki sözde TS lular utanmadan takıma hocaya saldırıyorlar..bu vjkn ikinci golünde baniya in formasindan çekip güç alarak sut atiyor Semih .orda da faul var. .
hadiniyigünler
2 yıl önceSpor artık sporluktan cıktı yerini mafya, organize, şebeke ve paraya bıraktı
Hasan
2 yıl önceTFF ve mhkda Trabzonsporlu kimsenin olmadığı ortada. Mustafa Hacıkerimoğlu Allah razı olsun. Bir kişi hizaya getirmişti istemediler
Ts61
2 yıl önceEmekli olacak arda oyle anlasildi
Muhittin
2 yıl önceFederasyon maçlarda bariz hatalar yapan hakemlere hiçbir ödeme yapmamalı,yaptığı hata karşılığında bir maçta alacağı üçret kadar ceza vermeli .
Dozer cemil
2 yıl önceİBRAHIM BASKAN BOYLE EMBESILLERI SOYUNMA ODALARINA BOSUNA KILITLEMIYORDU MHK YE BAKIYORUM HER HAFTA TS YE CEZA HAKEMLERE BAKIYORUM TS YE HER HAFTA BARIZ KASITLI HATALAR TAKIM SAHIPSIZ KALDI
Sarı
2 yıl önceBu arda kardeşler kimin hesabını görüyor kardeşini trabzonspor gönderdiği için de bu adilik yapmistir
Sezgin
2 yıl önceBunlar harbiden Trabzon'u Türkiye haritasında bir il sanıyorlar arda efendi ağa babalarına bir sor da abdest al lazım olur terbiyesiz herif haddini aşma adamsan hemen o düdüğü as hakemliğinnaz da olsa haysiyetini onurunu koru
Birol kececi
2 yıl önceOndan sonra çıkıp diyoruzki türk futbolunun marka değeri düştü avrupada bizim maçları canlı yayinlayan kaç ülke var böyle karakter yoksunu hakemler olursa cokdaha bagiririz bu türk futbolunu yönetenlerin Trabzonspor'dan alıp veremedikleri ne her kim Trabzonspor'un hakkını alıp başka birine veriyorsa Allahindan bulsun
Astırın düdüğü
2 yıl önceBu arkadaş da hakemliği bırakacak. Trabzonsporla kimse oynayamaz
Aynen öyle oldu. Arda Kardeşler üç puanımızı çal
2 yıl önceAynen öyle oldu. Üç puanımızı gasp edip BJK ya verdi.
Erol
2 yıl önceBile bile yaptı yanına kalmaz
A.t
2 yıl önceGSve FB maçlarını izleyin sadece bu sezonkilerini kamuoyuna paylaşın cesaretiniz varsa getirin ingiltereden ve Almanya'daki sıradan Hakemleri yorumlasinlar. GS takımına verilen verilmeyen penaltıları ve faulleri izleyin her hafta rakip değdiği anda yüzlerini bacaklarını birbirlerini tutarak bağırarak yerlere atıyorlar başta Torera ve diğerleri birde rakipleri elleriyle istiyorlar her maçta bilhassa defanslari görüyorlar görmezden geliyorlar Birgül gündem olmuyor neden Basıntarafli Spor Yorumcul