| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ocak 2025 17:53 Güncellenme tarihi: 12 Ocak 2025 19:20

Antalyaspor'da Aurelio maç sonu konuştu: "İlk golde faul vardı"

Trabzonspor'un rakibi Antalyaspor'da Teknik Sorumlu Mehmet Aurelio, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 19. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Antalyaspor'u konuk etti ve sahadan 5-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımı müsabakada galibiyete taşıyan goller Banza, Pedro(3) ve Cham'dan geldi.

Trabzonspor'un rakibi Antalyaspor'da Teknik Sorumlu Mehmet Aurelio yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

Maalesef farklı kaybettik. Maçın sonucuna bakınca galibiyeti hak ettiler.

İyi başladık ve net pozisyonlar bulduk ama değerlendiremedik. Trabzonspor'un ilk golünü tartışmalı olarak nitelendiriyorum. Bence fauldü ve geri düştük.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

P
Paçanlı
1 yıl önce

Ey gidi Memet

B
Bayro
1 yıl önce

He he vardı chamın ayağına yapilanida degerlendirseydin keşke gol pozisyonunda hicbirsey yok alıştınız nede olsa trabzonspor olunca Hakem siler golü uğraştı ama faul olmayınca silemedi

Y
Yuzun
1 yıl önce

Evet fauldü Antalya lı defans oyuncusu banzaya faul yaptı

İSMAİL KIR
1 yıl önce

Seni kaideye almıyoruz inşaatçı aurolio nasıl kaçıp gittin Trabzonspordan Rahmetli Özkan Sümer seni bulup getirdi pantolon yoktu ayağında parayı buldun kaçtın hemen Trabzondan

O
Oktay
1 yıl önce

Sende Fenerbahce de oynarken Voleybolcu gibi Topu elinle kestin, Cem Papila Pensltıyı vermedi.