Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu maçında Alanyaspor'u konuk etti ve sahadan 3-0 galip ayrıldı. Bordo mavili takıma 3 puanı getiren golleri Visca, Banza ve Nwakaeme kaydetti.
Alanyaspor'da Teknik Direktör Sami Uğurlu maç sonu yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Birbirinden farklı iki devre oldu. Trabzonspor maça iyi başladı. 15. dakikadan sonra kontrolü ele geçirdik. Pozisyonları değerlendirebilsek maç farklı yere gelebilirdi. Trabzonspor ikinci yarıya daha iyi başladı. Biz oyun kontrolünü kaybettik. 2. golden sonra dönüş pek mümkün olmadı.
Pozisyonlardan yararlanamadık. Bu kadar pozisyonu değerlendiremeyince kaybetmek kaçınılmaz oluyor. Hedeflerimiz var, bir sonraki maçı kazanıp inşallah gruptan çıkarız.
Şenol Hoca olayları ayırmaya çalıştı. Kendisine teşekkür ederim. Bu mağlubiyetten dolayı bir sinir değildi. Maçtan sonra da tebrik ettim. Ancak isim vereceğim: Banza tamamen provokatör. Oyun içinde çok tahrik etti. Takımı ve oyuncuları tahrik etti, maçın sonunda da devam etti. Olayların buraya gelmesinde ana sebepti diye düşünüyorum. Maçın başından sonuna kadar tavrını değiştirmedi, herkese küfür etti. Yapmaması gerektiğini söyledik. Hüseyin Hoca'nın tepkisi oldu.
Trabzonspor büyük bir takım ama Trabzonspor'un büyüklüğünün arkasına sığınarak bazı şeyleri yapmamak gerek. Trabzonspor bu tür davranışları sergileyen oyuncuları hiçbir zaman sahiplenmemiştir. Burası saygını vatanı. Bunlara asla izin vermez. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nda Cham ve Banza'nın duruşlarını görsünler, sadece onu yorumlasınlar.
Tüm Yorumlar (19)
Cem
1 yıl önceHazımsızlık alanyanın aindirim sistemi sıkıntılı bağırsaklara baktırıp birşeyler yapmalılar.
Ali Beyoğlu
1 yıl önceHer şey vatan millet Sakarya istiklal marşı ne alakası var. Hem herkes istiklal marşımızı bilmek zorunda değil.
ozgur ata
1 yıl öncearkadaslar yanlış mi gordum, banza'nin kalecinin elindeki topa eliyle müdahale etmesinden once kaleciye pas yok muydu? Özetlerde o kısmı almamışlar.
farozzz
1 yıl önceYav he he,ancak bjk yi yenersin..
TS
1 yıl önceSami senin futbolcun tahrik ediyor böyle boş edebiyat patlatıp aklınca bişeyler peşindesin aynı davranışı banzaya yapılanlarının aynısını icardi osimen dzeko rafa silva yada yapın tahrik edin
Bayro
1 yıl önceSenin topcun 5 numaralı topcun yapmadığı kalmadı Hakem rezil Hakem 2.sari kartı verip atmadi banza provokatör oylemi. 3 acıttımı maçtan önce trabzon büyük demezdin sana 3 bile az utanmaz adam seni
Çakıroğlu
1 yıl önceTürk olmanın gereği. Ayrıca, yabancı oyuncu bilmese de saygı duyacak! Yok öyle üç kuruşa beş köfte! Hemilyonları cebe indir hem de ekmek yediğin ülkenin kutsallarına saygı duyma!
Bayro
1 yıl önceSen kazanınca istiklal marşından bahsetmiyordun bu adamlar buna saygisiz ise o mactada yapmıştır. Yendigin maçta niye böyle biseye dikkat çekmedin. Dediğinin çamur olduğunu sen de çok iyi biliyorsun 3 taneyi sana hediye ediyoruz. Sen hakettin
Serko61
1 yıl önceProvatör görmek istersen aynaya bak birde lig maçını ve bu akşamki maça bak senin beş numaralı ha iti denen adiye bak ….
Adam
1 yıl önceSami hoca sen git başka yerde oyna. Aynı maçı mı izledik. Fanatik taraftar gibi kendine yontuyorsun.5 numaralı futbolcun sahada hakem sayesinde kaldı.
Fevzi Gümrükçüoğlu
1 yıl önceSanane Trabzonspor lu oyunculardan. Daha maçın saygı duruşunda itibaren niye çetere tuttun ki, maç sonunda bunları konuşmak için önden delil mi toplamaya çalştın. İşini yap işini, asıl provoke kim ediyor belli.
Oflu
1 yıl önceBizde biraz basiretli yönetim olsa böyle insanlar 5 defa düşünüp 1 defa konuşurlar.
Hasan
1 yıl önceŞu en kutsallarımızla siyaset yapa yapa sıktınız artık. Sen hakeme dua et maç boyu BANZA ve Chama tekme atıldı bir türlü görmedi Karaadam
TRABZON61
1 yıl önceSen kendi futbolcularına bak...
BÜLENT TURAN
1 yıl önceKazara öne geçseydiniz oyuncularınız yerden kalkmayacaktı...
Selim atmaça
1 yıl önceUtanmaz iftiracı ...sen önçe kendi oyuncularına bak
samet berk
1 yıl önceBiz akşam başka bir maç izledik galiba provokator arayorsan senin 5 numaralı futbolcuna bak
Nihat KILIÇ
1 yıl önceBanza yı futbolla değilde döverek durdurmaya kalkan futbolcularına ne demeli ?Onlarada futbol oynayın hakem her zaman sizi oyunda tutmaz dese iyi olur
Ali
1 yıl önceFışkı yemiş sen kendi futbolcuna bak