| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Aralık 2024 14:29

Abdullah Avcı, Trabzonspor'dan ayrılık sürecine dair flaş sözler: "Organize bir şekilde planlandı”

Trabzonspor’un eski teknik direktörü Abdullah Avcı, ayrılık sürecine dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor’un eski teknik direktörü Abdullah Avcı, Rafine TV YouTube kanalında yaptığı açıklamalarla dikkat çekti.

Bordo-Mavili kulüpten ayrılık sürecine ilişkin çarpıcı değerlendirmelerde bulunan Avcı, organize bir kampanya ile karşı karşıya kaldığını dile getirdi.

“Ayrılık Süreci Organize Bir Şekilde Planlandı”

Trabzonspor’dan ikinci kez ayrılışını detaylandıran Abdullah Avcı, ayrılık sürecinin arka planında organize bir kampanya olduğunu ifade etti:

"Trabzonspor’dan ikinci ayrılışımda olumsuz bir kampanya yürütüldü. Kupa finalini kaybetmek o sene başarılı olarak değerlendirilirken, bu durum organize bir şekilde başarısızlık olarak adlandırıldı. Belki ayaklarına bastıklarımız, belki kulüp içinde tutmadıklarımız..."

“Sosyal Medya Kararları Yanlış Yönlendiriyor”

Avcı, sosyal medyanın kulüpler üzerinde oluşturduğu baskıya dikkat çekti:

"Sosyal medya, kulüplerin yanlış kararlar almasına neden oluyor. Daha önce ‘organize kötülük’ ifadesini kullanmıştım, ama çok kullanmak istemiyorum.

O dönemde organize bir şekilde üzerime gelindi. Mesleki itibarımı kaybetmemek için geri adım atmanın ve Trabzonspor’un önünü açmanın daha doğru olacağını düşündüm."

“Trabzonspor Benim İçin Ayrı Bir Hikaye”

Trabzonspor ile ilgili duygularını da dile getiren Avcı, kulüp başkanıyla dostluklarının devam edeceğini belirtti:

"Başkanla ömür boyu dost kalacağım. Trabzonspor benim için ayrı bir hikayedir. Ancak o süreci bu şekilde değerlendirmem gerekiyordu."

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Metin ÖZTÜRK
1 yıl önce

Doğru çok süper futbol oynatırken haksız ve organize bir şekilde takımdan kovuldun. Haklısın.

A
Abdullah
1 yıl önce

Bizden uzak dur yeter

T
Türk
1 yıl önce

Biz seni ve oynattığın futbolu hiç sevmedik.Trabzonspora aldırdığın adamlar ile ettiğin zararıda hiç unutmayacağız

O
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl önce

Ne yüzsüz adamsın,ne sonuçlar ne futbol,ne de transferlerin tuttu. Altyapıdan oyuncu yok, sürekli transfer ile nereye kadar,olumlu tek bir hareketin yokken halen kendini haklı gösteriyorsun. Bu senin ne kadar kibir sahibi olduğunu gösterir

A
Ali Kurtuluş
1 yıl önce

Trabzon futboluna hiç kimse senin kadar kötülük yapmadı. Organize bir şekilde koca Trabzon'u futboldan soğuttun. Seni hiç iyi hatırlamayacağız.

Tüm Yorumlar (13)

M
Metin ÖZTÜRK
1 yıl önce

Doğru çok süper futbol oynatırken haksız ve organize bir şekilde takımdan kovuldun. Haklısın.

A
Abdullah
1 yıl önce

Bizden uzak dur yeter

T
Türk
1 yıl önce

Biz seni ve oynattığın futbolu hiç sevmedik.Trabzonspora aldırdığın adamlar ile ettiğin zararıda hiç unutmayacağız

O
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl önce

Ne yüzsüz adamsın,ne sonuçlar ne futbol,ne de transferlerin tuttu. Altyapıdan oyuncu yok, sürekli transfer ile nereye kadar,olumlu tek bir hareketin yokken halen kendini haklı gösteriyorsun. Bu senin ne kadar kibir sahibi olduğunu gösterir

A
Ali Kurtuluş
1 yıl önce

Trabzon futboluna hiç kimse senin kadar kötülük yapmadı. Organize bir şekilde koca Trabzon'u futboldan soğuttun. Seni hiç iyi hatırlamayacağız.

B
Bordo
1 yıl önce

Hoca, şampiyonlukda takım organize oynuyordu fakat şampiyon olduktan sonra kendine gelemedin çok boş verdin 1 oyunda 2 transferde 3 önemli maç önceleri demeçlerden gereksiz espirilerin vardı Futbol hiç bir zaman boş vermişlige puan başarı kupa şamoiyonluk vermez eger TS gibi büyük camiada görevin biter ama hoca öyle böyle şampiyonluk için emeğin çok herzanan efsanesin hoca hedeflerln büyük olmalı avrıpada başarı şampiyonluklar şenol hoca gibi hedeflerin olmakı

K
KEMAL
1 yıl önce

SON DERECE HAKLISIN..AMA BU TAKIMA FUTBOL OYNAT ŞAMPİYON YAPMA..BİR 38 YIL DAHA BEKLERDİLER..

O
Oğuzhan
1 yıl önce

Bu nankörlüğünüz nedeniyle büyük olasılıkla bir daha şampiyonluk göremeyeceksiniz.

Y
Yaylacı Zenol
1 yıl önce

Avcıya laf edenler Şenol'dan memnun olmalılar ki, 40 yıl sonra resmi şampiyonluğu bize yaşatan ayrıca 2 süper kupa kazandıran hocayı pisliyorlar! Size her şey müstahak. Dikine dikine oynayan Şenol ile inşallah kümeye düşmeyiz. Alınan futbolcuların büyük çoğunluğu milli takımlarında oynayan oyuncular! Şenol onları organize edemiyorsa suçlu yine avcı mı olmuş oluyor? Ligin 2. maçında hocayı gönderdiniz. Şenol, 15 maçta 18 puan aldı? Ligdeki puan durumuna ve oynanan futbola bakan var mı????

T
Taraftar
1 yıl önce

Verdigin emekler ve şampiyonluk için teşekkürler ama 2. Dönem sportif anlamda takıma bir katkı veremedin...

A
A-POLİTİK
1 yıl önce

Sen hala utanmadan konuşuyormusun..Saygısız.Trabzonsporda görev aldığın sürece aldırttığın ya da sesini çıkartmadığın yaklaşık 50 oyuncu Transfer edildi.Kendi evladımız Uğurcan hariç şu takımda kim var ? Bu kadar milyonlar kimlere gitti ? Şampiyon olduğumuz yıl bu takım ne futbol oynadı ? Her maç kabus gibiydi.Uğurcan Hugo Dorukhan Hamsik Cornellius un büyük katkılarıyla Şampiyon olundu.Ve tek rakip Konya idi..Onca transferler yapıldı.İşte sonuç bu..Şampiyonlukta asla katkın yok.Aslaaaa..

K
Kemal SAKA
1 yıl önce

Bana göre de; Organize olan durum şu idi... İnanılması ve tarif edilmesi güç bir transfer enkazını (ki bu kadarının altından Beşiktaş'ta kalkamamıştı, TS'a da aynısı oldu malesef) şu cümleye sığdırıp altından zor kalkılır ucube transferler istediniz: -"Kaliteli oyun, kaliteli(!) oyuncularla oynanır" Abdullah Avcı. Bu cümleden olarak hala belimizi doğrultmaya çalışıyoruz. Bizde şunu öğrendik; ölçme ve değerlendirme de kalite yoksa, slogan vardır.

O
Osman
1 yıl önce

Avcı hakkında yoruma gerek yok .Hoca filan değil.Ha illa takım yönetmek istiyorsa alt liglere gidebilir çalışabilir