Ortahisar Belediye Başkan Yardımcısı Cüneyt Zorlu, Trabzon Valiliği, Büyükşehir Belediyesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen Kültür ve Sanat Festivali'ne Ortahisar Belediyesi'nin davet edilmemesini sert sözlerle eleştirdi.
Festival programında Ortahisar Belediyesi’ne yer verilmemesinin ilk olmadığını vurgulayan Zorlu, “Buna şaşırmadık, çünkü bu ilk değildi. Son olmayacağına da eminiz. Elinizden geleni ardınıza koymayın” ifadelerini kullandı.
Zorlu, Ortahisar Belediyesi'nin, Trabzon’la ilgili birçok toplantı ve organizasyona da davet edilmediğini hatırlatarak şunları söyledi:
“Ortahisar neresi? Trabzon’un merkezi, kalbi. Bu şehirde, şehrin tam kalbinde bir etkinlik düzenleniyor ama Ortahisar halkının seçtiği belediye başkanı bu programa çağrılmıyor. Bu, halkın iradesinin yok sayılmasıdır. Şehrin ekonomisi konuşuluyor, Ortahisar Belediyesi yok. Turizm konuşuluyor, yine Ortahisar Belediyesi yok. Afet toplantısı yapılıyor, Ortahisar Belediye Başkanı çağrılmıyor. Kültür ve sanata bu şehirde en çok değer veren isimlerden biri olan Başkanımız festivale davet edilmiyor.”
Bu tutumu "devlet geleneğiyle bağdaşmayan" bir yaklaşım olarak nitelendiren Zorlu, sözlerine şöyle devam etti:
“Bu nasıl bir mantıktır, bu nasıl bir bakış açısıdır? Neyin korkusu, kimin korkusuyla Ortahisar Belediye Başkanı davet edilmiyor? Bu açıkça partizanlıktır, ayrımcılıktır. Elbette biz ‘illa davet edin’ derdinde değiliz. Bizim tek derdimiz Ortahisar’dır, Trabzon’dur. Ancak bu anlayışın Trabzon’a verebileceği bir şey kalmamıştır.”
Tüm Yorumlar (8)
Ts 6161
1 yıl önceOrtahısar beşikduzu yomra lı olanlar bu organizasyon a alınmasın dimi bu ayrım ne ya
Alternatif
1 yıl önceSiz Kent Lokantası yaptınız ya.Bu Trabzona ömür boyu yeter
EK
1 yıl önceKişi karşısındakini kendi gibi bilirmiş. Sende olmasın korku?…
Halk
1 yıl önceKultursuzlwr festivali bu onun için kültürleri davet edemiyorlar.konserler ne zamandan beri kültür oldu valla pes doğrusu.issizleri oyalıyor şahsen bu kültürsüz kültür konserlerine hiç gitmedim gitmem de.kendileri söylesin kendileri dinlesin kalitesiz.nasil Bi kulturse artik
Bir Trabzonsever
1 yıl önceDiyeceğim o ki herkes oğlu ile kızını mimar, mühendis, doktor mu yapmalı ( Lafın gelişi, yoksa bu meslekler de çok değerli ) Sanatsız kalmış bir milletin bir damarı eksik sayılmaz mı.. Hiç müzik dinlemez yoksa sizler ufka doğru bakıp batan o güzelim güneşi de keyifle izlememiş misiniz.. Ortahisar da bizim, Festival de bizim, milletin.Yapılan güzel işleri lütfen karalamayalım. Son olarak Ortahisar'i ve Sayın Kaya Başkanı da Festival de görmek istiyoruz.
Kemal
1 yıl önceVatandaş herkesi takip ediyor kimsenin endişesi olmasın.
Mustafa Ozturk
1 yıl önceBu ayrımcılığı ülkenin her yerinde görüyoruz. Zannediliyor ki halk bunun farkında değil. Böyle ayırımcılık hiçbir dönemde görülmedi. 70 yaşındayım. Bu ayrımcılık ülkeye zarar veriyor Devlet birlikte Elele vererek yonetilirse kalkinir. Bu durumdan herkes istifade eder.
serdar
1 yıl öncekardeşlerimiz katlediliyor suudlar yılbaşında eğlence yapıyor diyen sahte müslümanlar nerede savunduğunuz liderlerinizin samimiyetsizliğinin delillerine bakın hala dertlerinin islam olduğuna inanıyormusunuz müslümanlar katlediliyor savaşamıyorsunuz ama eğlence festival şenlik durmak yok tam gaz devam samimi iseniz ALLAH C.C öfkesi ve gazabından korkuyorsanız bunları iptal ettirin