Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Yomra Belediyesi tarafından Sancak Mahallesi’nde yapımı tamamlanan Özgürlük Parkı ve Sosyal Yaşam Alanı’nın açılış törenine katıldı. Başkan Kaya, burada yaptığı konuşmada belediyeciliğin en zorlu dönemlerinden geçildiğini belirterek, kaynak kıtlığına rağmen halkın ihtiyaçlarına yönelik hizmet üretmeye devam ettiklerini vurguladı.

“BAHANE DEĞİL, ÇÖZÜM ÜRETİYORUZ”
Açılışta konuşan Başkan Kaya, içinde bulunulan ekonomik koşullara rağmen hizmet üretmeye gayret ettiklerini ifade etti. Kaya, “Belediyecilik tarihinin en zor dönemini yaşıyoruz. Gelirlerin azaldığı, geçmişe dönük borçlardan ötürü ciddi kesintilerin yapıldığı bir dönemde hiç bahane üretmeden, vatandaşın yüzünü güldürecek projelere imza atmak için çalışıyoruz. Kıt kaynakları yerinde ve doğru şekilde kullanarak hizmet etmeye devam ediyoruz” dedi.

“YOMRA ÇOK KIYMETLİ BİR ESERE KAVUŞTU”
Yaklaşık iki ay önce temel atma töreni yapılan parkın kısa sürede tamamlandığını belirten Kaya, “Yomra’mız çok güzel bir parka kavuştu. Kamelyaları, çocuk oyun alanları, basket sahası, mini futbol sahası ve dinlenme alanlarıyla sadece çocuklarımız için değil, tüm mahalle sakinleri için nefes alabilecekleri bir sosyal alan oldu. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diye konuştu.
“BU PARKI ÇOCUKLARIMIZA EMANET EDİYORUZ”
Açılışın çocukların karne dönemine denk gelmesine dikkat çeken Başkan Kaya, “Yarın karnelerini alacak çocuklarımız için harika bir zamanlama oldu. İlk iş bu parka gelecekler ve burada eğlenecekler. Bu parkı onlara emanet ediyoruz. Sahip çıkacaklar, koruyacaklar, temiz tutacaklar” dedi.

BAŞKAN BIYIK’TAN TEŞEKKÜR
Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık ise, parkın kısa sürede tamamlandığını belirterek, yaz boyunca çocukların güvenli ve keyifli zaman geçirebilecekleri bir alan oluşturduklarını söyledi. Başkan Bıyık, desteklerinden dolayı Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya’ya teşekkür ederek, “Gerek milletvekilliği döneminde gerekse belediye başkanlığı sürecinde her zaman yanımızda oldu. Kendisine şükranlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı.

Tüm Yorumlar (6)
yusuf gg
1 yıl önceMARMARAY ı açmış gibisin sn başkan bunlarla milleti avutmayalım PROJE üretelim
Merve
1 yıl önceÇocuklar markete gidemiyor korkudan. Öncelikle başıboş köpekleri toplayın sokaklardan.
Hortum
1 yıl önceYıllardır yönetenler yapsaymış tırtılraaayyyy
Zağna
1 yıl önceBaşıboş köpekleri 112 ye bildirin belediye toplamakla yükümlü 5199 sayılı kanun gereği.
Hasan
1 yıl önceİyi güzel yapandan yaptıran emeği geçen herkesten Allah razı olsun.... Yalnız yapılan parklar dökülüyor. Bakım onarım yok. Yomra Hürriyet parkı çocukların oynadığı alanlar ya kırılmış ya dökülmüş yapmak kadar bu alanların korunması da o kadar önemlidir.. eleştiri için yazmıyorum.. yetkililerin bilgilerine sunuyorum....
Recep yazıcıoğlu
1 yıl önceOraya gittiğibiz berbat yollarj yapmaktan başlasaydınız ya