İYİ Parti'deki kongre sonrası gelişmeler devam ediyor. Parti içinde yaşanan liderlik mücadelesinde Trabzonlu Koray Aydın'ı destekleyen ve bu nedenle dikkatleri üzerine çeken Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, partisinden istifa ettiği haberleri gündeme bomba gibi düştü.
Başkan Bıyık, Haber61'e yaptığı özel açıklamada, "Yarın bugüne kadar birlikte yol yürüdüğüm parti arkadaşlarımla bir istişare toplantısı yapacağım. Bu toplantı neticesinde partiden ayrılıp ayrılmayacağıma karar vereceğim" ifadelerini kullanarak, önemli bir kararın arifesinde olduğunu belirtti. İYİ Parti kongresinde Koray Aydın'ı desteklemiş olmasına rağmen seçim sonuçlarının beklentileri karşılamadığını ve partinin gelecek vizyonuna dair şüpheleri olduğunu dile getiren Bıyık, "Seçilen genel idare kurulundaki arkadaşların bu partiyi çok ileriye taşıyacağına inanmıyorum" şeklinde konuştu.

CHP'YE Mİ GEÇİYOR?
İstanbul Büyükşehir belediye başkanını Trabzon’a gelişinde karşılaması akıllara gelen Başkan Bıyık için CHP iddiaları ortaya atıldı. İYİ Parti’den istifa etmesi durumunda siyasi kariyerine nasıl devam edeceği sorulan Bıyık, "Bağımsız olarak devam etmeyi düşünüyorum" yanıtını verdi.
Koray Aydın ve kendisi hakkında yapılan haksızlıkları ve vefasızlıkları hatırlatan Bıyık, "Bu haksızlıkları ve vefasızlıkları bize yapan insanlar ile aynı noktada siyaset yapmak istemiyorum" diyerek, siyasi çizgisinde önemli değişiklikler olabileceğinin sinyallerini verdi. Bıyık ayrıca önümüzdeki günlerde yapılacak basın toplantısı ile kesin kararını kamuoyu ile paylaşacağını belirtti.
Tüm Yorumlar (24)
kardemir
2 yıl önceBunu yaparsa bir sonraki seçim kaybeder... yazın bir köşeye..
vatandaş
2 yıl önceyuvaya geri dön senin yerin akparti.
Vatandaş
2 yıl önceSiyasette en sevmedigim şey bulunduğun partiden dolayı sana oy veren insanları yok sayıp başka bir partiye geçilmesidir.İnşallah böyle birşey yapmaz.
imparator
2 yıl öncechp chp chp chp ......
Galanimadan Osman
2 yıl önceYapar ... Bu arada IYI parti neden var ki ? Siyasi duruşu ne ? Politikası ne ? Tabanı ne ? Biryerlerden ayrılma, kovulma veya bir yere ait olamayan siyasetciler topluluğu, toplama kadro gibi .....
borabay
2 yıl öncechp, sağdan devşirmelerle bir yere varamaz... biz makam, istikbal beklentisinde olanları partiden temizlemek gayretindeyken, tek derdi siyasi geleceğini garantiye almak olanlar ile yol yürünmez... mustafa bıyık adamsa partisinde kalıp mücadelesini sürdürsün.
bir dost
2 yıl önceVATANDAŞ MUSTAFA BIYIK BEY İYİ PARTİNİN OYLARI İLE DEĞİL ŞAHSI ADINA ALDIĞI OYLARLA SEÇİLDİ.GENEL SEÇİMDE YOMRADA İYİ PARTİNİN ALDIĞI OY ORANI İLE YEREL SEÇİMDE ALDIĞI OY ORANINI KARŞILAŞTIRISAN BUNU NET OLARAK GÖRÜRSÜN.
SADIK YILMAZ BULUT
2 yıl önceİstifasını yanlış buluyorum Daha doğrusu Belediye Başkanı olarak Parti seçimlerinde taraf olması yanlıştı Şimdi gideceği tek yer CHP dir, ya da bağımsız kalmak Destek alırım mantığı ile AKP ye geçerse Şahsi olarak büyük irtifa kaybeder
Selim atmaça
2 yıl önceHe he akparti diye bir partimi varmış,bütün belediyeleri borç batağında,hep kendi ceplerine kendi istikbaline calışan rantcılar
ercan 61
2 yıl öncegüç zehirlenmesi buna nedir...niye chpden adam olmadın....cok yazık
MSA
2 yıl önceİSTİKAMET CHP
Meydanlı
2 yıl önceSayın vatandaş Bld bşk bıyık oy verenler zaten CHP görüşünde olan insanlar . Rahat olun akp ona oy çıktığı yo ki
köksal şahin
2 yıl öncebu kim ne iş yapıyor.
Mümin
2 yıl önceİBB Başkanı Ekrem beyin, Yomra belediyesine ve dahalarına el altından yardım yaparak yeni bir oluşum içinde olduğunu takip ediyordum. Ve yeni bir parti bile kurabileceklerini bekliyorum. Dolayısıyla Ekrem bey ile yola çıkacaklarını ekliyorum. Hatta Koray bey de Ekrem Beyle birlikte…
Usta
2 yıl önceMümkün değil. Biter.
yomralı genç
2 yıl öncesiz galiba yomrada yaşamıyorsuuz
Serdar
2 yıl önceBu seçimde chp lilerin aklı kesip seni büyükşehire aday göstermesi gerekirdi zaten.
bir dost
2 yıl önceMUSTAFA BAŞKAN CHP YE GEÇERSE EN DOĞRU KARARI VERİR.HATTA BİR ADIM ÖTESİNE BAKARSAK BÜYÜKŞEHİRDEN ADAY OLURSA YILLAR SONRA CHP NİN BÜYÜKŞEHİRİ KAZANMA ŞANSIDA DOĞAR.
Tonyalı
2 yıl önceSiz onu tanısanız ip miş chp ymiş yrp ymiş farketmediğini bilirdiniz.
Gariban
2 yıl önceKoyde muhtar olur ancak ilerleyen yillarda
Barut Osman
2 yıl önceBir partiden istifa edip başka bir partiye geçmek etik değildir ve bu asla kabul görmemelidir...Yani partiler bunu kabul etmemelidirler...Böyle bir oluşumun benim gözümde zerre kadar değeri yoktur ve dahası bu istifa eden kişilere kucak açanlara oy vermiş olsam bile bir daha asla oy vermem...
Metin
2 yıl önceÇok acele ettin Başkan...
Hakkı Yörük
2 yıl önceHami Mandıra'lı Yomra'lı değil mi, iyi futbolcuydu.
Faruk Aksoy
2 yıl önceKesinlikle bağımsız kalacak