| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 31 Mayıs 2025 10:41

Trabzon’un o ilçesi bu proje ile nefes alacak!

Trabzon’un Akçaabat ilçesi Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, ilçede ulaşıma yönelik yapılan yatırımları değerlendirdi.

Trabzon’un Akçaabat ilçesi Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, ilçede ulaşıma yönelik yapılan yatırımları değerlendirdi. Başkan Ekim, özellikle Güney Çevre Yolu projesinin uzun vadede Akçaabat’a nefes aldıracağını söyledi.
Başkan Ekim, ilçede yapımı süren en büyük ulaşım projesinin Güney Çevre Yolu olduğunu ifade ederek "Bu yol tamamlandığında Akçaabat’ın şehirler arası trafik yükü yüzde 40-45 oranında azalacak. İlçemiz adeta nefes alacak. Güney Çevre Yolu’nun tünel inşaatlarında şu anda eş zamanlı olarak 6 farklı bölgede çalışmalar devam ediyor. Mersin, Akçakale, Darıca, Kavaklı, Dürbinar Mahalleleri ile Düzköy ve Sera vadilerinde toplam 24 tünel ağzında hummalı bir çalışma yürütülüyor. Tünellerin aynaları çevresinde güçlendirme, sanat yapıları ve viyadük yapım çalışmaları hız kesmeden sürüyor" dedi.

ilce1.webp

Başkan Ekim, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından bu yıl sonunda çevre yolunun ikmal ihalesinin yapılacağını, bu ihaleyle birlikte tünel içi çalışmaların ivme kazanacağını belirtti.
Akçaabat’ta bir diğer önemli ulaşım yatırımının ise Pulathane Bulvarı olduğunu dile getiren Başkan Ekim, "Bu bulvar, Yıldızlı Mahallesi’nden başlayarak Söğütlü, Osmanbaba Kavşağı, Yaylacık, Ortamahalle, Yenimahalle ve Kavaklı güzergâhına kadar uzanacak şekilde tamamlandı. Pulathane Bulvarı tamamlandığı bu kısmıyla birlikte hem trafik konforu hem de şehir içi ulaşım akışı önemli ölçüde rahatladı. Amacımız, Akçaabat’ı daha yaşanabilir, daha konforlu ve ulaşılabilir bir şehir haline getirmek. Bu hedef doğrultusunda tüm kurumlarımızla koordineli şekilde çalışmaya devam ediyoruz" ifadelerini kullandı.

ilce2.webp

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
akcaabat
1 yıl önce

proje Akcaabat ve Söğütlü üstlerine yollarla bağlanmadıkca hiç bir işe yaramaz

C
Cürümoğlu
1 yıl önce

Bir an önce bitmesini bekliyoruz, hayatımız Akçaabat trafiğinin stresi ile geçti

A
Ahmet Bora
1 yıl önce

Osmanbaba kavşağı Düzköy yolunu viyadükle geçmeli. Veya Düzköy yoluna dalçık yapılmalıdır. O kavşak büyük sorun. İkincisi de Kavaklıda son bulmamalıdır. Akçakaleye kadar giderse mükemmel olur.

E
Evsiz depremzedeler
1 yıl önce

Adıyaman da iki buçuk yıl önce deprem meydana gelmişti üç binadan biri yıkılmıştı geriye kalanlarda hasarlı,insanlar halen konteyner lerde sürünüyorlar ev yüzüne hasret kaldık Karadeniz şehirlerinde konserler veriliyor.devletin paralarını nereye harcayacalarini bilmiyorlar, binada kardeşlik diyorlar,ama Allah büyüktür.