| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 03 Haziran 2025 16:12

Trabzon’daki sel felaketi için Bakan Uraloğlu’ndan açıklama! “Süreci takip ediyoruz”

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Trabzon’da kuvvetli yağış sonrası meydana gelen olumsuzluklarla ilgili açıklamalarda bulundu.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Trabzon’da sabah saatlerinde etkili olan şiddetli sağanak yağışın ardından açıklamalarda bulundu. Özellikle Beşirli ve Çömlekçi mahallelerinde yoğun şekilde hissedilen yağış sonrası mağduriyet yaşayan vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Bakan Uraloğlu, süreci yakından takip ettiklerini vurguladı.

“TÜM KURUMLARIMIZLA KOORDİNELİ ŞEKİLDE SÜRECİ TAKİP EDİYORUZ”

Olayın ilk anından itibaren Trabzon Valiliği, Büyükşehir Belediyesi ve ilgili tüm kurumlarla koordinasyon halinde olduklarını belirten Bakan Uraloğlu, “Trabzon’da sabah saatlerinde meydana gelen şiddetli ve yoğun yağıştan etkilenen başta Beşirli ve Çömlekçi’deki vatandaşlarımız olmak üzere tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Valiliğimiz, Büyükşehir Belediyemiz ve diğer ilgili kurumlarımızla yakın temas içinde süreci titizlikle takip ediyoruz” dedi.

SAHİL YOLU TRAFİĞE AÇILDI, SU TAHLİYESİ SÜRÜYOR

Yaşanan su baskınları nedeniyle bir süre ulaşıma kapanan sahil yoluyla ilgili de bilgi veren Bakan Uraloğlu, “Büyükşehir Belediyemiz tarafından sahil yolunun yeniden kullanıma açıldığı, şu an ise su tahliye işlemlerinin sürdüğü bilgisini aldık” açıklamasında bulundu.

Bakan Uraloğlu, açıklamasının sonunda Trabzon halkına destek mesajı vererek, “Trabzon’umuzun yanındayız. Tüm imkânlarımızla sahadayız” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Emekli
1 yıl önce

Bu işte sorumlulara hesap sorulmazsa takip etmeye gerek yok

F
Fatih celap
1 yıl önce

Fıkralara konu havalimanı yaptınız şehir 10 senedir Allah a emanet burası Karadeniz ve Trabzon olduğunu unutan yığınla belediye başkanı geçti kar yağsa ayrı sıkıntı yağmur olsa ayrı sıkıntı balık tezgahlarıni söylemiyorum parklar fuhuş yuvası Cumhurbaşkanı olsam 30 sn o koltuklarda oturamazdiniz

T
Trabzon
1 yıl önce

Takipte kalın sayın bakan

B
başkan
1 yıl önce

trabzonda sel olmadı olan bir tek şey var ...yağmur suyu denize ulaşamadı. :))