| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 20 Nisan 2024 17:33 Güncellenme tarihi: 20 Nisan 2024 19:28

Trabzon’da yayla eziyeti! Kadıralak yolunda kalan araçlara susuzluk da eklendi

Trabzon’da Kadıralak yaylasını ziyaretine giden vatandaşların tatili eziyete dönüştü.

Trabzon’un Tonya ilçesine Bağlı Kadıralak yaylası mavi yıldız çiçekleri ile dünyaca ünlü hale geldi.

Trabzon il Kültür ve turizm Müdürlüğü tarafından organize edilen Turizm haftası etkinlikleri kapsamında, turizm sektör temsilcileri Kadıralak Yaylası’nda dıoğa yürüyüşü gerçekleştirildi.

kadiralak.jpeg

Basın mensuplarının da davet edildiği etkinlik bugün gerçekleşti.

Yaylaya ulaşımın Trabzon Büyükşehir belediyesi araçlarıyla sağlandığı etkinlik yolların bozuk olmasıyla eziyete dönüştü.

Otobüslerin yayla yollarında bazı bölgelerde zorlukla, bazı bölgelerde ise hiç ilerleyemediği görüldü. Ayrıca dar yollar nedeniyle araçların karşılıklı geçişleri de başka bir sorun olarak göze çarptı.

kadiralak3.jpeg

Ziyaretçilerin tek karşılaştığı sorun ulaşım değildi. Yaylaya ziyaret eden vatandaşlar cami ve tesislerde su temin edememekten ve cep telefonlarında yaşanan iletişim probleminden şikayet ettiler.

Doğal güzellikler ile bir nebze teselli bulan vatandaşlar, yol ve su sorununun giderilmesi gerektiğini belirtip Tonya Belediyesi ve Trabzon Büyükşehir Belediyesi’ne çağrıda bulundular.

kadiralak2.jpeg

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TONYALI
2 yıl önce

Yaz ayı geldi.biliniyorki mavi çiçekler ziyaret dönemi, Tonya belediyeasi ve TBB ne iş hazirligi yapıyor. Hani burası turizm memleketi,yollar ve su sorunu böyle olursanasil millet gelsin gitsin.milletin ihtiyaçları karsilanmali ki sürekli tur vb gezintiler düzenlensin. Ey belediyeler

S
Sıradan bir yorumcu
2 yıl önce

Adı üstüne yayla orası kral olayı bu zaten :D

T
Tonya
2 yıl önce

Tonya belediyesi yıllardır aynı çalışmıyor büyükşehir olmasa tonyada hizmet hıc olmaz

T
Tonyalı
2 yıl önce

Göl prejesinin olduğu yerde yolun bu durumda olması normaldir.

A
Adem
2 yıl önce

Nasıl su olsun. Herkes yaylanın bir tarafını çevirmiş, sahiplenmis,çeşme yapmaya yer kalmadı.

Tüm Yorumlar (9)

T
TONYALI
2 yıl önce

Yaz ayı geldi.biliniyorki mavi çiçekler ziyaret dönemi, Tonya belediyeasi ve TBB ne iş hazirligi yapıyor. Hani burası turizm memleketi,yollar ve su sorunu böyle olursanasil millet gelsin gitsin.milletin ihtiyaçları karsilanmali ki sürekli tur vb gezintiler düzenlensin. Ey belediyeler

S
Sıradan bir yorumcu
2 yıl önce

Adı üstüne yayla orası kral olayı bu zaten :D

T
Tonya
2 yıl önce

Tonya belediyesi yıllardır aynı çalışmıyor büyükşehir olmasa tonyada hizmet hıc olmaz

T
Tonyalı
2 yıl önce

Göl prejesinin olduğu yerde yolun bu durumda olması normaldir.

A
Adem
2 yıl önce

Nasıl su olsun. Herkes yaylanın bir tarafını çevirmiş, sahiplenmis,çeşme yapmaya yer kalmadı.

A
Ahmet karagöz
2 yıl önce

Adem kardeş ben o, yayala da yaşıyorum. Hani millet hep sardı orayı diyorsun ya. Eğer o millet o bahçeleri bugüne dek korumamış olsa idi (ki halen sizden koruyor) siz bugün o çiçeklerden bi haberdiniz. Çünkü bahçe dışında olmuyor ve sizler güzel olan her şeyi yok etmekle görevlisiniz. Haa yaylamızın suyu kısıtlı... Gelmeyin...

H
Hamdipeker
2 yıl önce

Yollaribdogal halinde bıraksınlar yol yapiyoruz diye doğayı bozuyorlar güzellik gormek istey azda olsa eziyet çekecek güzelliği görünce neşesi yerine gelecek ama su ihtiyaç çaresine bakilmasilazim telefonun çekmiyor daha ne istiyorsunuz doğayla baş başarınız kafa dinleyin resim çekin akşama instagrama atarsinzi hafi Allaha emanet olun kadrala güzeldi

Y
Yasal?!
2 yıl önce

Kamu malı, popülizm için zarara uğratılmış, derhal TULAS yetkililerini görevden almak lazım, tam otomatik, düz ve asfalt yol için yapılmış otobüsü kim o yola göndermiş ise hesap sorulsun. Ayıptır günahtır.

H
Hacıbayram yılmaz
2 yıl önce

Teizme açıyorsan herşeyin iyiolacak