Trabzon’un Tonya ilçesine Bağlı Kadıralak yaylası mavi yıldız çiçekleri ile dünyaca ünlü hale geldi.
Trabzon il Kültür ve turizm Müdürlüğü tarafından organize edilen Turizm haftası etkinlikleri kapsamında, turizm sektör temsilcileri Kadıralak Yaylası’nda dıoğa yürüyüşü gerçekleştirildi.

Basın mensuplarının da davet edildiği etkinlik bugün gerçekleşti.
Yaylaya ulaşımın Trabzon Büyükşehir belediyesi araçlarıyla sağlandığı etkinlik yolların bozuk olmasıyla eziyete dönüştü.
Otobüslerin yayla yollarında bazı bölgelerde zorlukla, bazı bölgelerde ise hiç ilerleyemediği görüldü. Ayrıca dar yollar nedeniyle araçların karşılıklı geçişleri de başka bir sorun olarak göze çarptı.
Ziyaretçilerin tek karşılaştığı sorun ulaşım değildi. Yaylaya ziyaret eden vatandaşlar cami ve tesislerde su temin edememekten ve cep telefonlarında yaşanan iletişim probleminden şikayet ettiler.
Doğal güzellikler ile bir nebze teselli bulan vatandaşlar, yol ve su sorununun giderilmesi gerektiğini belirtip Tonya Belediyesi ve Trabzon Büyükşehir Belediyesi’ne çağrıda bulundular.
Tüm Yorumlar (9)
TONYALI
2 yıl önceYaz ayı geldi.biliniyorki mavi çiçekler ziyaret dönemi, Tonya belediyeasi ve TBB ne iş hazirligi yapıyor. Hani burası turizm memleketi,yollar ve su sorunu böyle olursanasil millet gelsin gitsin.milletin ihtiyaçları karsilanmali ki sürekli tur vb gezintiler düzenlensin. Ey belediyeler
Sıradan bir yorumcu
2 yıl önceAdı üstüne yayla orası kral olayı bu zaten :D
Tonya
2 yıl önceTonya belediyesi yıllardır aynı çalışmıyor büyükşehir olmasa tonyada hizmet hıc olmaz
Tonyalı
2 yıl önceGöl prejesinin olduğu yerde yolun bu durumda olması normaldir.
Adem
2 yıl önceNasıl su olsun. Herkes yaylanın bir tarafını çevirmiş, sahiplenmis,çeşme yapmaya yer kalmadı.
Ahmet karagöz
2 yıl önceAdem kardeş ben o, yayala da yaşıyorum. Hani millet hep sardı orayı diyorsun ya. Eğer o millet o bahçeleri bugüne dek korumamış olsa idi (ki halen sizden koruyor) siz bugün o çiçeklerden bi haberdiniz. Çünkü bahçe dışında olmuyor ve sizler güzel olan her şeyi yok etmekle görevlisiniz. Haa yaylamızın suyu kısıtlı... Gelmeyin...
Hamdipeker
2 yıl önceYollaribdogal halinde bıraksınlar yol yapiyoruz diye doğayı bozuyorlar güzellik gormek istey azda olsa eziyet çekecek güzelliği görünce neşesi yerine gelecek ama su ihtiyaç çaresine bakilmasilazim telefonun çekmiyor daha ne istiyorsunuz doğayla baş başarınız kafa dinleyin resim çekin akşama instagrama atarsinzi hafi Allaha emanet olun kadrala güzeldi
Yasal?!
2 yıl önceKamu malı, popülizm için zarara uğratılmış, derhal TULAS yetkililerini görevden almak lazım, tam otomatik, düz ve asfalt yol için yapılmış otobüsü kim o yola göndermiş ise hesap sorulsun. Ayıptır günahtır.
Hacıbayram yılmaz
2 yıl önceTeizme açıyorsan herşeyin iyiolacak