Trabzon’da bu yıl ilki düzenlenen 1. Uluslararası Trabzon Marka Ürünleri Festivali, şehir esnafından gelen şikayetler doğrultusunda planlanan süreden 12 gün önce sonlandırılacak.
13 Aralık 2024’te açılan ve büyük ilgi gören festivalden, Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nin açıklamasına göre 500 binin üzerinde vatandaş yararlandı. Festivalde, marka giyim ürünleri indirimli fiyatlarla satışa sunularak, hem vatandaşlar hem de firmalar için avantajlı bir ortam sağlandı.

Esnafın Talepleri Doğrultusunda Karar Alındı
Trabzon Büyükşehir Belediyesi yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Sosyal belediyecilik anlayışımız gereği, vatandaşlarımızın marka giyim ürünlerine uygun fiyatlarla ulaşmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz festival büyük bir ilgi gördü. Ancak şehir esnafımız, festival süresinin uzun olmasından şikayetçi oldu.
Trabzon’daki odalara kayıtlı firmalar ağırlıklı olmak üzere birçok markanın yer aldığı festivali, TÜMKİAD ve Trabzon Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (TESOB) ile yaptığımız görüşmeler sonucu, planlanan bitiş tarihi olan 28 Ocak yerine 16 Ocak’ta sonlandırma kararı aldık.”
Büyükşehir’den Destek Mesajı
Büyükşehir Belediyesi, esnafın ve vatandaşların taleplerine her zaman öncelik verdiklerini belirterek, “Esnafımızın ve vatandaşlarımızın yanında olmayı sürdüreceğiz” mesajını paylaştı.
Tüm Yorumlar (17)
bay doğru
1 yıl önceBizde Trabzon esnafından şikayetçiyiz.Arap turist olduğu zaman trabzonlunun yüzüne bakmaz,pahalı satar,kaba saba davranırlar.
Zekeriya.
1 yıl önceSorsan Trabzon esnafı çok haklı,Benim aldığım aylıkla ucuz yer arıyorum,Trabzon esnafı boş konuşuyor cebini engelledi...
Şef
1 yıl önceMilleti kazıklayanlar şikayetçi oluyor...bu durum pek çok ilde aynı....sizde uygun fiyata satın şikayet niye?
Ali Başkan
1 yıl önceAhmet Metin Genç senin esnafın 1.000 TL'lik montu 5.000 TL'ye, 300 TL'lik sweet, gömlek ve kazağı 750 TL'ye, 300-400 TL'lik pantolonu 1000 TL'ye satmasın kendileri iş yapsın!Esnaf istedi fuarı erken kapatıyorsun, dolmuş esnafı istedi zam yaptın raylı sistem güzergahı ve zamanında değişiklik yaptın, muhalefet de olan şehirlerde toplu taşımaya zam teklifini Bakanlık ukome görünce ayaklandı, oysa ki siz toplu taşımaya esnaf dolmulçuya şirin gözükmek için zam yaptınız, vatandaşlar hesabını sorar!
İskender
1 yıl önceBir bakıma fuarın reklamı da yapıldı, şimdi ilgi daha da artar, uğraşmasalar ilgimi çekmemişti, en kısa sürede gitmek lazım
1461
1 yıl önceTrabzonda esnafmı var hepsi kibir abidesi
Albatros
1 yıl önceTrabzon esnafı psikoteknik eğitim sistemi ile ilgili olarak bu yapıya entegrasyon edilmeli hem kendi mental ve ruh sağlığı için hemde her kesimden gelen potansiyel müşteri için örnek bir heykeltıraş nasılki ortaya bir model çıkarıcı hale geliyor bizim esnaf ta bu şekilde törpülenmeli işlenmeli saygılarımla
Orbay Göncüoğlu
1 yıl önceTrabzon iline hiç bir katmadeğeri olmayan fuarı zaten burada açmanın bir mantığı yoktu. Satılan ürünleri internet ortamından daha ucuza alabilirsiniz.
Tüketici Özgürdür
1 yıl önceSerbest piyasa adi altinda zam yapmak serbest. Ancak tüketicinin ihtiyacını karsilamak serbest degil. Alan memnun satan memnun. Biz buna rekabet diyoruz. Fiyat dusun o zaman rekabet edemiyorsaniz.
Özkar
1 yıl önceNe güzel iste insanlar kaziklanmaktan kurtuldu belki biraz uygun alis veris ypsinlar hani degisik gida yiyecek sektörüde böyle olsa insanlr artik can sikintisindan zam yapmaya alisdi
Ali Başkan
1 yıl önceKüfürmü var hakaret mi yorumu neden yayınlamıyorsun oğlum?
Trabzon1461
1 yıl önceAl 5e sat 55e, bunun adı esnaflık olmuş! Esnaf önce vergisini versin, kredi kartına çekmekten komisyon istemesin, ibana vs yolla demesin.
emekli
1 yıl öncetrabzonun en büyük düşmanı müsteri sevmez karnı tok gözü aç esnafıdır
Erdal
1 yıl önceİl ölçeğinde sermayeye teslim olanların ülke ölçeğinde emeklinin veya asgari ücretlinin yanında olması beklenemez.Zaten ülkede de sermayenin yanındalar.fuarı üç gün daha açık tutamayanların icra ve hesap blokajına rağmen açılan kent lokantalarını küçümsemeye hakları asla olamaz.İki Ahmet arasındaki fark işte bu nuansta saklı.Ama anlayana
Tahsin
1 yıl önceArkadaşlar asla Trabzon esnafından alışveriş yapmayın, mümkün olan bütün ihtiyaçlarınızı Internet'ten alın, kapınıza kadar geliyor, bedava değişim, iade bile oluyor. Faturası da kesiliyor. Trabzonlu esnaf kazanacağına başka yerin esnafı kazansın. Fatura kesmeyen, komisyon isteyen, kibirli ve müşteriye saygısız Trabzon esnafının gazabından Büyük Allahım vatandaşı korusun. Amin.
mns
1 yıl önceiyi bir yaklaşım sergilemeli esnaf müşteriye.
Evsiz depremzedeler
1 yıl önce70 ten fazla belediyesi olan Trabzon'da o kadar belediye binası,şoförleri,makam araçları,personeli, araç ve gereçlerini bir hesaplayın Ankara'da bile bu kadar belediye varmı,bu ne israf bine arsizlik bilen varmı..