Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi (TİSKİ) Genel Müdürlüğü 2025 Yılı I. Olağan Genel Kurul Toplantısı’nın son oturumu Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıda Trabzon’da suya zam yapılmasına karar verildi.
Trabzon’da su faturalarına birinci kademede suyun metreküpü 19,92 ikinci kademede ise 24.92 TL oldu.
En düşük kademe 0 ile 15 metreküp arasında olanlar olurken yapılan bu değişiklik ile sahil ve kırsal kesimlerdeki fatura farklarının birbirine yaklaştığı açıklandı.
Yapılan oylama sonucu madde kabul edildi.
Tüm Yorumlar (17)
selim sarı
1 yıl önceeskiden su faturasını ne kadar hiç bakmazdık.şimdi 500-600 geliyor.milletin canına okuyorlar.imamoğlu yaptı tabi
Mustafa usta
1 yıl önceZam zam zam yeni gelmedimi yoksa alıştık zaten Allah sonumuzu hayr eylesin bir kerede red verilse şaşırmadım beş kişiyiz ne olacak halimiz vatandaşı düşünen yok bir ak partili olarak
Ziyaretçi
1 yıl önceElektrik faturasından fazla su faturası ödüyoruz. Bu ne zammı?
tarcan
1 yıl öncezaten her şeye zam fakat nasıl oluyorsa enflasyon düşüşte milletin aklıyla oynamayın bence....Valla fazla konuşmanın bi anlamı yok
Aslan
1 yıl önceVurun Garibana, Seçim Sandığı geldiğinde Yansımasını görürüz.
Suat
1 yıl önceTrabzon belediyesine kayyum atanmalıdır. Belediyeyi zarara uğratıp sonra milletine su zammıyla gelen yöneticileri Allaha havale ediyoruz.
ahmet
1 yıl önceverr mehteriiiiii..
Trb li
1 yıl önceBu kadar suya zam yapan baska bir yer yok ortahisar ayrı vergi alır buyuksehir ayrı ne yüzle oy istemeye gelecekisniz..işiniz gucunuz TS üzerinden reklam yapmak. Ayıptır be. Fakir fukara su da icmesin bu kafayla devam edin zafer yakındır
Ali Baskan
1 yıl önceHer zaman söyledim yine söylüyorum Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nin amacı vatandaşa hizmet değil tamamen ticaret... Toplu ulaşıma 4 ayda 2 kere zam, dolmuş fiyatları ile rekabet halinde resmen 22.5 tl şehiriçi en uzak mesafe 3-4 km bazı büyükşehirler de ise mesafe 15-20 km belediye toplu ulaşım ücreti 11 tl... Büyük konuşacağım bir daha asla ve asla A. Metin Genç'e seçimlerde oyum nasip olmayacak...
Ali Baskan
1 yıl önceGerekirse seçimlerde oyumu HDP'ye veririm ama Ak parti adayı Ahmet Metin Genç'e vermem, vatandaşı toplu ulaşım da, su faturasında, hizmet de, sahildeki tarlaya dönen yürüyüş parkurunda yaptıkları icraatlar ortadadır, Trabzon bu Zorluoğlu'nu gıpta ile arıyor
Ali Baskan
1 yıl önceA. Metin Genç lay lay lay lay bordo mavi felan filan İnter Milan! Bu işler Trabzonspor üzerinden şov yapmak ile yürümüyor
Arsinli
1 yıl önceElektrik ödemem 420. tl su ödemesi 560 .tl .. Hiç allahın suyu para ile satılırmı....! Demiş şair..
Ömer
1 yıl önceSuya yapılan zamın metreküpünü biz aylardır aynı ödüyoruz yıldızdı ve söğütlünün metreküpleri akçaabat'a Trabzon'dan aynı değil daha düşük
Trb li
1 yıl önceBelediyelere girin bakın odalar adam.dolu isim soy isimlerine bakın sonra da neden bu kadar zam geliyor diye düşünün.
Kemal
1 yıl önceHiç şaşırmadım büyükşehir vatandaşın hayatını kolaylaştırmak için acaba ne yaptı bilen varmi? Ben bilmiyorum .Bu yetmiyormuş birde fsturaya ek genel fatura çıkardı. Elbette sayılı günler geçer
Denizz
1 yıl öncebu nedir arkadaş canları sıkıldıkça zam yapıyorlar.hergün beddua ediyorum allahın izniyle elbet birgün tutacak inş
Mümtaz
1 yıl önceVatandaşa bu yapılan zulümdür. Yapanda zalimdir . Allah sizi bildiği gibi yapsın