| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 22 Mayıs 2025 14:30 Güncellenme tarihi: 22 Mayıs 2025 14:44

Trabzon’da suya zam! Trabzon'da suyun metreküp fiyatı ne kadar?

TİSKİ Genel Müdürlüğü 2025 Yılı I. Olağan Genel Kurul Toplantısı’nın son oturumu bugün gerçekleştirildi. Toplantıda su zammı kararı alındı.

Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi (TİSKİ) Genel Müdürlüğü 2025 Yılı I. Olağan Genel Kurul Toplantısı’nın son oturumu Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda Trabzon’da suya zam yapılmasına karar verildi.

Trabzon’da su faturalarına birinci kademede suyun metreküpü 19,92 ikinci kademede ise 24.92 TL oldu.

En düşük kademe 0 ile 15 metreküp arasında olanlar olurken yapılan bu değişiklik ile sahil ve kırsal kesimlerdeki fatura farklarının birbirine yaklaştığı açıklandı.

Yapılan oylama sonucu madde kabul edildi.

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
selim sarı
1 yıl önce

eskiden su faturasını ne kadar hiç bakmazdık.şimdi 500-600 geliyor.milletin canına okuyorlar.imamoğlu yaptı tabi

M
Mustafa usta
1 yıl önce

Zam zam zam yeni gelmedimi yoksa alıştık zaten Allah sonumuzu hayr eylesin bir kerede red verilse şaşırmadım beş kişiyiz ne olacak halimiz vatandaşı düşünen yok bir ak partili olarak

Z
Ziyaretçi
1 yıl önce

Elektrik faturasından fazla su faturası ödüyoruz. Bu ne zammı?

T
tarcan
1 yıl önce

zaten her şeye zam fakat nasıl oluyorsa enflasyon düşüşte milletin aklıyla oynamayın bence....Valla fazla konuşmanın bi anlamı yok

A
Aslan
1 yıl önce

Vurun Garibana, Seçim Sandığı geldiğinde Yansımasını görürüz.

Tüm Yorumlar (17)

S
selim sarı
1 yıl önce

eskiden su faturasını ne kadar hiç bakmazdık.şimdi 500-600 geliyor.milletin canına okuyorlar.imamoğlu yaptı tabi

M
Mustafa usta
1 yıl önce

Zam zam zam yeni gelmedimi yoksa alıştık zaten Allah sonumuzu hayr eylesin bir kerede red verilse şaşırmadım beş kişiyiz ne olacak halimiz vatandaşı düşünen yok bir ak partili olarak

Z
Ziyaretçi
1 yıl önce

Elektrik faturasından fazla su faturası ödüyoruz. Bu ne zammı?

T
tarcan
1 yıl önce

zaten her şeye zam fakat nasıl oluyorsa enflasyon düşüşte milletin aklıyla oynamayın bence....Valla fazla konuşmanın bi anlamı yok

A
Aslan
1 yıl önce

Vurun Garibana, Seçim Sandığı geldiğinde Yansımasını görürüz.

S
Suat
1 yıl önce

Trabzon belediyesine kayyum atanmalıdır. Belediyeyi zarara uğratıp sonra milletine su zammıyla gelen yöneticileri Allaha havale ediyoruz.

A
ahmet
1 yıl önce

verr mehteriiiiii..

T
Trb li
1 yıl önce

Bu kadar suya zam yapan baska bir yer yok ortahisar ayrı vergi alır buyuksehir ayrı ne yüzle oy istemeye gelecekisniz..işiniz gucunuz TS üzerinden reklam yapmak. Ayıptır be. Fakir fukara su da icmesin bu kafayla devam edin zafer yakındır

A
Ali Baskan
1 yıl önce

Her zaman söyledim yine söylüyorum Trabzon Büyükşehir Belediyesi'nin amacı vatandaşa hizmet değil tamamen ticaret... Toplu ulaşıma 4 ayda 2 kere zam, dolmuş fiyatları ile rekabet halinde resmen 22.5 tl şehiriçi en uzak mesafe 3-4 km bazı büyükşehirler de ise mesafe 15-20 km belediye toplu ulaşım ücreti 11 tl... Büyük konuşacağım bir daha asla ve asla A. Metin Genç'e seçimlerde oyum nasip olmayacak...

A
Ali Baskan
1 yıl önce

Gerekirse seçimlerde oyumu HDP'ye veririm ama Ak parti adayı Ahmet Metin Genç'e vermem, vatandaşı toplu ulaşım da, su faturasında, hizmet de, sahildeki tarlaya dönen yürüyüş parkurunda yaptıkları icraatlar ortadadır, Trabzon bu Zorluoğlu'nu gıpta ile arıyor

A
Ali Baskan
1 yıl önce

A. Metin Genç lay lay lay lay bordo mavi felan filan İnter Milan! Bu işler Trabzonspor üzerinden şov yapmak ile yürümüyor

A
Arsinli
1 yıl önce

Elektrik ödemem 420. tl su ödemesi 560 .tl .. Hiç allahın suyu para ile satılırmı....! Demiş şair..

Ömer
1 yıl önce

Suya yapılan zamın metreküpünü biz aylardır aynı ödüyoruz yıldızdı ve söğütlünün metreküpleri akçaabat'a Trabzon'dan aynı değil daha düşük

T
Trb li
1 yıl önce

Belediyelere girin bakın odalar adam.dolu isim soy isimlerine bakın sonra da neden bu kadar zam geliyor diye düşünün.

K
Kemal
1 yıl önce

Hiç şaşırmadım büyükşehir vatandaşın hayatını kolaylaştırmak için acaba ne yaptı bilen varmi? Ben bilmiyorum .Bu yetmiyormuş birde fsturaya ek genel fatura çıkardı. Elbette sayılı günler geçer

D
Denizz
1 yıl önce

bu nedir arkadaş canları sıkıldıkça zam yapıyorlar.hergün beddua ediyorum allahın izniyle elbet birgün tutacak inş

M
Mümtaz
1 yıl önce

Vatandaşa bu yapılan zulümdür. Yapanda zalimdir . Allah sizi bildiği gibi yapsın