Trabzon'da yaklaşık 6 yıldır İl Sağlık Müdürü olarak görev yapan Dr. Hakan Usta'nın yerine, Dr. Mehmet Topsakal atandı.
Yaşanan gelişme sonrası Dr. Hakan Usta Haber61'e yaptığı açıklamada, "Görev süremizin dolması münasebetiyle sayın bakanımız böyle uygun görmüştür. Sayın bakanımız bundan sonrası için ne görev uygun görürse biz görevimizi yapmaya hazırız" ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (6)
Ali Yıldırım Çev.Sag.Tek
1 yıl önceHakkında hayırlı olsun müdürüm/ Tonya Tsm
Özden
1 yıl önceBiz müdürümüzden memnunum Allah yolunu açık eylesin
Güloğlu
1 yıl önceAtamalar il yönetimi tarafından yapılmıştır herkes kendi adamına yer açıyor. Herkesin memnun olduğu bir bürokratı neden değiştirirsin sebebi bu herkesin her yerde bir adamı olması lazım anlayış bu batağa götüren anlayış yazıklar olsun nefsine esir olmuş kibirle hareket edenler
Turgay Şahin
1 yıl önceTrabzonda çok güzel hizmetler yaptınız size yazık ettiler
Mithat Özbay
1 yıl önceSağ olsun elinden geleni yapmıştır Hakan hocamız.Ama 6 yıl sonra bir kan değişikliği gerekiyordu.Bir makamda on on beş yıl kalmak verimi düşürür.Yeni gelen keşke daha genç enerjik bir hocamız olsaydı bence.Hayırlısı olsun diyelim
vatandaş
1 yıl önceKendisinden razıydık.. Allah hak ettiği mertebeye ulaştırsın.. İnşallah