Açılışı yapan TTSO Başkanı Erkut Çelebi kongre turizmine yönelik açıklamalarda bulundu.
Dünya Ticaret Merkezi’nin açılması gerektiğine vurgu yapan Çelebi, “Dünya Ticaret Merkezi’nin bir an önce bitmesi lazım. Arap yatırımcı ile anlaşılmış, mahkeme aşamasında. Umarız kısa sürede yol alınacak. Fuar merkezine çok büyük ihtiyaç var. Çok büyük bir potansiyel şeklinde yapıyorduk faydası da oluyordu.
En çok fuar yapan il bizdik şuan bunu yapamıyoruz bu Dünya Ticaret Merkezi’nin geleceğine bağlı. Yatırımcıyı ikna etme ya da tekrardan geri almaları hukuken kolay olmuyor ama bizim için önemli” dedi.

Tüm Yorumlar (6)
beceremediniz.
1 yıl önceO binanın en gözde mekanda öylece hiçbir işe yaramadan boş boş durması.Kimin beceriksizliği acaba.?
Rıza E.
1 yıl önceEsas sorun büyük işler konuşan ancal küçük vizyona sahip insanlarla iş yapma hevesi....Bir adım ileri 5 adım geri.
Fatih Hacıosmanoğlu
1 yıl önceŞu foto Trabzon’a yakışıyor mu? Yeşil olmayan bir Trabzon semti kimseyi rahatsız etmiyor mu? Beton medeniyet değildir.
ASLAN
1 yıl önceBurasının bir an önce bir çözüme kavuşması lazım çok güzel bir bina şu an harap durumda Trabzon'a yakışan bir bina olacak inşallah
ASLAN
1 yıl önceŞehirde bir yetkili yokmu bu güzel eser harap durumda bu an önce bitmesi lazım Trabzon'a yakışır proje
Murat 61
1 yıl önceCek cakla oylamaya devam edin nasil olsa alıcısı var