| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 22 Nisan 2025 17:28 Güncellenme tarihi: 22 Nisan 2025 17:28

Trabzon'da dolmuşa zam! Trabzon'da dolmuş fiyatı

Trabzon'da dolmuşa zam geliyor.

Trabzon’da şehir içi toplu ulaşımda kullanılan dolmuş ücretlerine zam yapıldı. Yeni düzenlemeyle birlikte sivil yolcu ücreti 21 TL’den 25 TL’ye yükseltildi.

Zam kararı, dolmuş esnafının talebi üzerine gündeme geldi. Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) tarafından onaylanan yeni tarifenin kısa süre içinde yürürlüğe girmesi bekleniyor.

Ücret artışı yalnızca sivil yolcuları değil, öğrencileri de kapsıyor. Önceki tarifede daha uygun fiyattan yararlanan öğrenci yolcular için ücret 18 TL’ye çıkarıldı. Böylece hem sivil hem de öğrenci kullanıcılar için dolmuşla ulaşım maliyeti artmış oldu.

Yeni tarifenin uygulamaya geçeceği tarih UKOME tarafından ayrıca duyurulacak.

Yorumlar (57)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Alperen Albayrak
1 yıl önce

Bu ne yahu? Daha yeni 21 lira olmuştu dolmuş ücretleri?! Mazot fiyatı kaç zamandır aynı dururken hangi akılla zam yapılıyor? Bu Ukomede yer alanlar hiç dolmuş kullanmıyor herhalde!! Emekliye, asgari ücretliye hiç mi acımıyorlar?! Yazık, çok yazık

B
Boksör Mehmet
1 yıl önce

Akaryakıtmi zamlandida bunlar zam yaptı

H
hayırdır ?
1 yıl önce

YETER YA.. !!! VATANDAŞI DÜŞÜNEN YOK.. KENDİ KENDİLERİNE ZAM YAPIYORLAR... DOLMUŞ ESNAFINA İL YÖNETİMİ BİR ŞEY DİYEMİYOR MU ? DUR KARDEŞİM NEDİR BU DİYE. ZAMMI GERİ ÇEKİN.. HABER61 YARIN HALKIN NABZINI YOKLAYIN NE CEVAPLAR ALACAKSINIZ.

Y
Yuzun
1 yıl önce

Ağlayan emekliye ağlasın Donmuş esnafı talep ettiği gibi zam alabiliyor, fırıncılar esnafı talep ettiği gibi zam alabiliyor da emekli esnafı da nerden isteniyorsa o yerden zam istesin ne malum belki zaman alır. ????

T
Trabzon
1 yıl önce

ALLAHİM MİLLETİMİZİ ŞU DOLMUŞLARDAN EN KISA ZAMANDA KURTAR YA RABBİM

Tüm Yorumlar (57)

A
Alperen Albayrak
1 yıl önce

Bu ne yahu? Daha yeni 21 lira olmuştu dolmuş ücretleri?! Mazot fiyatı kaç zamandır aynı dururken hangi akılla zam yapılıyor? Bu Ukomede yer alanlar hiç dolmuş kullanmıyor herhalde!! Emekliye, asgari ücretliye hiç mi acımıyorlar?! Yazık, çok yazık

B
Boksör Mehmet
1 yıl önce

Akaryakıtmi zamlandida bunlar zam yaptı

H
hayırdır ?
1 yıl önce

YETER YA.. !!! VATANDAŞI DÜŞÜNEN YOK.. KENDİ KENDİLERİNE ZAM YAPIYORLAR... DOLMUŞ ESNAFINA İL YÖNETİMİ BİR ŞEY DİYEMİYOR MU ? DUR KARDEŞİM NEDİR BU DİYE. ZAMMI GERİ ÇEKİN.. HABER61 YARIN HALKIN NABZINI YOKLAYIN NE CEVAPLAR ALACAKSINIZ.

Y
Yuzun
1 yıl önce

Ağlayan emekliye ağlasın Donmuş esnafı talep ettiği gibi zam alabiliyor, fırıncılar esnafı talep ettiği gibi zam alabiliyor da emekli esnafı da nerden isteniyorsa o yerden zam istesin ne malum belki zaman alır. ????

T
Trabzon
1 yıl önce

ALLAHİM MİLLETİMİZİ ŞU DOLMUŞLARDAN EN KISA ZAMANDA KURTAR YA RABBİM

H
Hasan şükrü Gültekin
1 yıl önce

Zam zam başka bir şey bilmiyormuşsunuz?

J
jungle birds
1 yıl önce

7 ya da 8 ayda bir dolmuş zammı yapılıyor. Yenilenen dolmuş ücretlerinin vatandaştan cıkartıyorlar.

B
Borabay
1 yıl önce

Verrrr mehteri gardaaşş.. benim arabam Audi:))

K
Kemal
1 yıl önce

Uzatmaya gerek yok zammı büyükşehir yaptı birilerine yüklemeye gerek yok.buyuksehir vatandaşa zamdan başka ne verdi.ben bilmiyorum bilen varsa söylesin 14 m3 şu 503 tl.bakim ücreti 18 tl.

İbrahim pervanoğlu
1 yıl önce

Saygıdeğer vatandaşlarımız, dolmuş araçlarını sadece yakıt deposundan ibaret sanıyorlar. .. Araçta başka düzenek yok, başka gider yok zannediyorlar...

H
Herhangi biri
1 yıl önce

Allah gozunuzu doyursun

S
sıradan vatandaş
1 yıl önce

Aşırı tepkiliyim

M
Mekan
1 yıl önce

MAZOT UCUZLARKEN ZAM NE ALAKA

S
Seis
1 yıl önce

Ne diy la bunla mazut girk lira olmuş cirlayan yok yemek yemesinmi dolmuscular

H
HAKANN
1 yıl önce

Kimse mağdur ayağına yatmasını kimin maaşı bu denli arttı be yazıktır günahtır kime göre neye göre bu artış işin çivisi çıktı

H
Hasan oz
1 yıl önce

30 TL olmali

B
By sabri
1 yıl önce

Ayakta yolcu alma yasaklansın. Belediye otobüs sayısını artırsın. Yarım saatte bir otobüs kaldırsın..! Not: Belediye Kaşüstü Hastanesini dolmuşlar bırakmasın. Yarım saat bekleyip sonra dolmuş çıkarıyorlar..

A
Akçaabatlı
1 yıl önce

Trabzonda son 3 yılda dolmuşlara yapılan zam resmen çığırından çıktı. Bu kadar artış olmaz. Kimin geliri bu kadar arttı? Hiç bir şey yapmadan 2 vasıta ile işe giden bir kişinin yol giderinin farkında mısınız? Bu zammı yapanlar bunları düşünmüyor mu?

V
Vatandaş.
1 yıl önce

Bu durumda Belediye yarım saat arayla düzenli bir şekilde çalişmasi gerek.vatandaşin rahat bir nefes alması için

H
Hasta ts
1 yıl önce

Ulaşımda dünyanın en pahalı dolmuş ücreti Trabzon, ayıptır ayıptır ukome neyin zammını yaparsınız sizlerinde hesap vereceğiniz üst makamlarınız vardır ama bu dünya ama öbür dünya da...

S
Sami
1 yıl önce

Kimin maaşı artmıştır artmamıştır bilemem ama araç sigortalarının arttığını, fenni muayene ücretlerinin arttığı belli

S
Sami
1 yıl önce

Aynen kardeş Dolmuşcular kazanmasın mı?

Öksüz
1 yıl önce

Zammı yapılmasına karar verenin büyükşehir bld başkanı Ahmet Metin Genç olduğunu bi öğrenin, zam prosedürü nasıl çalışıyor kim karar alıyor bi öğrenin ve seçimde ya ona göre karar verin ya da susun. Her defasında sanki dolmuş şoförleri kafalarına göre karar alıyormuş gibi yorum yapmayın. Zam kararını akp ukm si onaylar ve yürürlüğe girer.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Yaşasın dolmuşa zam geldi. Bir de aklıma geldi hani şu seçim üstü bulduğumuz karadeniz gazı, gabar petrolü ne oldu acaba

A
Arifoğlu tekin
1 yıl önce

Tek gider mazot değil.Dolmuşun bakım masraflarını dolmuşcunun geçim giderleri vb

M
Moruk
1 yıl önce

Ayakta yolcu taşımaya başladıktan sonra zammada doyamıyorlar.Yetkililer de onları hiç reddetmiyor.

K
Kalender seçkin
1 yıl önce

Allah kimin gözünü doyursun Dolmuşcunun mu? Büyükşehirin mi? Sigorta şirketlerinin mi? Petrolcülerin mi? Sanayi ustalarının mı?

K
Kalender seçkin
1 yıl önce

İş te bu yaa Duymak istediğim haber bu

R
Recep abi
1 yıl önce

Hayır Neden kızıyorsunuz bu zam kararına Dolmuşcular da ev geçindiriyor.

H
Hakkı bulut
1 yıl önce

Kızmayın uşaklar zam kararına onayı veren makama kızın

A
Ali Sancar
1 yıl önce

BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYESİ SUYA ZAM YAPARKEN KİMSENİN SESİ ÇIKMIYOR. EMEKÇİ ZAM YAPINCA NEDEN KIZIYORSUNUZ BU ZAM KARARIDA UKOME DE ALINAN BİR KARAR.

B
Bu gidişle kimse mecbur kalmadan bir yere gitmez
1 yıl önce

Vatandaş bu zor durumlarda destek olunacağına köstek olunuyor

T
Ts61
1 yıl önce

Dolmuşların bakım yaptırdığıda şüpheli, araçlar pislik içinde yıkama yok, klimalar 10 araçtan birinde çalışır oda düzgün değil, ondan sonra gider çoğaldı, sen önce düzgün hizmet et bakalım insanlar bişey diyormu zamma, hizmet 0 ama zama zam var.

T
Tsslii
1 yıl önce

Dolmuscu duraga girsin 5 veya 6 tur atiyor hadi 6 diyelim git gel 12 oluyor 14 koltuk dolmuş 14x25 350 TL 350x14 4200 buda indi bindi yok ayakta alıyorlar oda ayrı konu bu araba su yakmıyor cebine ne kalırsa siz bırakın dolmuslari berberlere dönün günde 20 tras yapıyor 400 500 saç sakal bide yanında yarıya yarıya çalışan ohh millet vekil aynı kazanıyorlar

B
Borabay
1 yıl önce

Cumartesi günleri dolmuşa binmeyelim..

S
Sert
1 yıl önce

Zam olsun böylelikle iktidar halkın gözünde Düşüyor Ama biraz fazla

Öksüz
1 yıl önce

Ahmet metin genç seni halen erdoğan orada tutuyorya. Sen ne yapsan bize az bile. Seçileli 1 sene oldu adam dolmuşa galiba 3 kere zam onayı verdi, erdoğanda enflasyonla uğraşacaz diye yırtınıyor, ya sen kendi bld başkanına bi sahip çıkamıyorsun enflasayona nasıl sahip çıkacan.

S
salih saka
1 yıl önce

çalısanlar yılda 1 kez zam alırken, MAAŞALLAH ulaşıma 3-4 kez zam gelıyor. beledıye de dolmuscuları bahane edıp kendı toplu tasımasına da zam yapıyor. beledıye olarak personele yılda 1 zam yap, otobuslere yılda 2-3 kez düznleme yap!!!!! ne güzzel iş .

T
ts51
1 yıl önce

zam olsun olmasınada şoforlere egıtım sart ıkı kelımeyı bır araya getırıp duzgun konusamayan ınsanları trafıge sokmayın

M
Murat Türkoğlu
1 yıl önce

Şehir içi 25 lira çok… Verebilen var veremeyen var vesselam ???? Dolmuşçuları sevindirirken, kendi insanını düşünmeyenleri de Allah ıslah eylesin… Biran evvel raylı sistem gelmeli çünkü bu dolmuş zamları can sıkıcı olmaya başladı

S
Semih uzun
1 yıl önce

Bakın arkadaşlar bu zam belki belli bir kesimi zora sokabilir ama bir dolmuşun kasgo sigorta sadece 50000 akaryakıt olayına gelince dert etmeyin yakında uçacak bu zaten bunun sinyali halen anlamıyormusunuz bu dolmuştan milleti kurtar diyen arkadaş sen ne iş yapıyorsun bunu merak ettim saygılar 1. Vitesi 2 yapmadan müsait bir yerde diyen vatandaşlarım

C
Cemil PEHLEVAN
1 yıl önce

Yakıt 2024 Ocak ayından beri 40- 45 TL arasında gidip geliyor. Bu fiyat aralığında defakarca fiyatlar çıktı ZAM,fiyatlar indi devam. İşte bu örgütlülüğün avantajı. "Koordinasyon Merkezi (UKOME) tarafından onaylanan yeni tarifenin kısa süre içinde yürürlüğe girmesi bekleniyor."Zamlardan etkilenenler; ayıp olur AMAN HA.Dolmuş esnafı istedi ise gereği yapılmalı. Hatta az daha canlı ZAMM OLMALIYDI. Karar olmuş esnafının talebi üzerine gündeme geldi de vatandaşın talebi nasıl olacak,kime olacak.????

A
Asım
1 yıl önce

Mazot fiyatı düşerken neyin zam'mı...?

V
Vatantaş Rıza
1 yıl önce

UKOME herhalde sadeçe zam işiyle ilgileniyor kaliba;ilk duraktan domadan kalkmayan sonrda 'yolda kalmasın işine yetişsin düşünçesiyle!!!' ayakta 7-8 kişi yolcu alan, insanları balık istifi yolculuğa mahküm eden dolmuşlara bir müeyyide uygulama yetkisi yokmu... kaldıki dolmuş fiyatı kurtarmıyorsa 50TL yapsınlar fakat insan gibi yolculuk yapalım balık istifi değil

T
Teyzeoğli
1 yıl önce

Zaten Soğuksu - Çatak dolmuşları 23 Lira . Ben genelde çoğunlukla 25 lira verdim. Helal olsun.

A
Ali Aydın
1 yıl önce

Belediye kamu yararına isterse, araç sayısını arttırsın. Örnek Pelitli mah, çok nüfus artışı var, Belediye araçları arttırsın.

R
Recep Sarımehmetoğlu
1 yıl önce

Hak edilen herneyse almalıdır dolmuş esnafı fakat şu ayakta yolcu alma huyunuzdan vazgeçin ayaktaki yolcunun ön camdan fırlamasımı gerekli vazgeçmeniz için yazık günah bir Anne olabilir bu kişi bir Baba bir avlatda olabilir ya sizin bir akrabanız olsa çamdan fırlayan kişi

L
LAZOĞLU
1 yıl önce

ZAMDA ÜLKEDE BAŞI ÇEKİYOR TRABZON.25 TL DOYURMAZ 50 TL OLMASI LAZIM Kİ DOYSUNLAR .ANCAK BU YAKIŞIR.DOLMUŞCULAR KAZANMASIN MI YAZIYOR BAZI UYANIKLAR BANA BU İŞİ ÖĞRETMEYE KALKMAYIN 100 MİSLİSİNİ KAZANIYORSUNUZ.MİLLETİ BİR ŞEY BİLMİYOR CAHİL Mİ SANIYORSUNUZ.

L
LAZOĞLU
1 yıl önce

TRABZON HALKI EKTİĞİNİ BİÇİYOR.ZAM KARAINI ALAN KİM TRABZON BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ EEEE NİYE AĞLIYORSUNUZ.BİR ATASÖZÜ VARDIR NE EKERSEN ONU BİÇERSİN.

A
A-k-p
1 yıl önce

ARTIK BUNDAN SONRA HER AY ZAM YAPSINLAR OLSUN BİTSİN NE DE OLSA ENFLASYON VERİLERİNİDE AYARLIYORUS SIKINTI YOK

G
Gokhan derdiyok
1 yıl önce

Sene basi zam sene sonu zam sene ortasi zam sene ortasinin ortasi zam ay basi zam ay sonu zam ay ortasi zam haftabasi zam haftasonu zam

H
Huseyin altun
1 yıl önce

Zam yapacaginiza ayakta yolcu alan dolmuslari , duraklarda saatlerce bekleyen insanlarin sorunlarini , klima acmayan soforleri denetleyin . Hizmet sifir ama surekli zam

H
Hacı verat
1 yıl önce

Yomra kac şura oldu

M
Murat
1 yıl önce

Merhaba ya kardeşim yakit pahalilanmiyorda neden ikidebir dolmuş ucretlerini arttırıp duruyorsunuz

G
Gürsoy
1 yıl önce

Bu şehir sahipsiz bir şehir herkes murat zorluoğlunu mum ile arıyacak herkes istediğini yapıyor benzin yaklaşık olarak 8-9 aydır 45 lirayı aşmadı iki defa zam yapıldı ayakta alınan yolcuları saymıyoruz bile emniyetinin de çok umrun da değil kaşüstünden 13 km yoldan aracın içinde 20 kişi geliyor kaza olsa kim vercek hesabını ahmet metin genç mi emniyet müdürü mü vali mi kaymakam ı şöförler odası birliği mi

G
Grsy
1 yıl önce

Sen pelitli diyorsun hastaneye öğle saatin de en küçük arabayı yolluyorlar

M
Muhamet
1 yıl önce

Murat zorluoglu gitti onun yerinde şuan Ahmet Metin Genç var.