Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Tarihi Avrasya Pazarı’nın canlanmasına katkı sağlayacak Antika Pazarı, Bit Pazarı ve Yabancılar Pazarı’nın açılışına katıldı. Başkan Genç, bölgede yapacakları yeni proje ve düzenlemelerle Tarihi Avrasya Pazarı’nın işlevselliğini artıracaklarını belirtti.
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Tarihi Avrasya Pazarı’nın daha canlı hale gelmesi için çalışmalarını sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi ve Tarihi Avrasya Pazarı Esnafları Derneği’nin iş birliğiyle pazarın içerisinde kurulan Antika Pazarı, Bit Pazarı ve Yabancılar Pazarı’nın açılışı gerçekleştirildi. Açılış törenine Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Köprübaşı Belediye Başkanı Ali Aydın, Dernek Başkanı Muzaffer Beşinci, çok sayıda esnaf ve vatandaş katıldı. Başkan Genç, “315 esnafımızla başlayan ve 350 kapasiteyle beraber Tarihi Avrasya Pazarımızı teşekkül ettirmekten dolayı mutluyuz. Buraya emek verdik, karşılığını gördük. Tabii pazarı yapmak yetmiyor, bu pazarın işlemesi lazım” dedi.

EKOLOJİK KÖPRÜMÜZÜN TEMELİNİ ATTIK
Başkan Genç, “Avrasya Pazarı’mızda hem ekonomik koşullar hem de pazarın tam işlevsel hale gelememesi nedeniyle işlerin durgun olduğunu biliyorum. Hiç merak etmeyin. Ramazan'da camimiz açılıyor. Etrafını biz de tamamlıyoruz. Geçen hafta ekolojik köprümüzün temelini attık. Sahille bağlantı kuruyoruz. Buranın taleplerine vakıfım. Burada insanlarımız, esnafımız ekmek yiyor, evine ekmek götürüyor. Ayrıca tur otobüslerimize pazarımızın yakında yer yapacağız. Otopark konusunda hem pazar esnafımıza hem de buraya gelen müşterilere gerekli kolaylığı sağlayacağız. Burayı canlandırmak için gereken ne varsa yapacağız. Bunun dışında pazarımızda bazı sosyal ve kültürel faaliyetleri de belediye olarak yaparak buraya renk katacağız. Hayırlı uğurlu olsun” dedi.
BÖLGEMİZDE İLKE İMZA ATTIK
Dernek Başkanı Muzaffer Beşinci, desteklerinden dolayı Başkan Genç’e teşekkür ederek, “Dernek olarak Trabzon ve bölgemizde bir ilke imza attık. Bugüne kadar çok güzel çalışmalar yaparak bu eseri meydana getirdik. Tarihi Avrasya Pazarı’mız için önümüzdeki günlerde ekolojik köprü ve minibüs duraklarının yapılmasını sabırsızlıkla bekliyoruz. Belediyemiz tarafından pazarımız içerisinde kültürel etkinliklerin devamlı olarak yapılması, esnaf lokantasının açılması ve gelecek olan tüm tur otobüslerinin bu bölgede konuşlandırılması en büyük arzumuzdur. Antika Pazarı, Bit Pazarı ve Yabancılar Pazarı’nın Trabzon'umuza, esnafımıza ve çevremize hayırlı olmasını diliyorum” diye konuştu. Konuşmaların ardından kurdele kesimiyle Tarihi Avrasya Pazarı’nda her ayın 2. cumartesi günü Antika Pazarı, her pazar günü Bit Pazarı ve haftanın her günü vatandaşlara hizmet verecek olan Yabancılar Pazarı’nın açılışı yapıldı.
Tüm Yorumlar (13)
laz Ali
1 yıl önceLA HANE AÇILIŞ TARİHİ
Turgay
1 yıl önceAynı İstanbul Çamlıca'da yapılan gösteriş camisi gibi. Orada vakit namazlarında kaç saf!!! bulacaklar acaba?
Davut
1 yıl önceŞehrin görünümünü bozan büyük bir yapıyı yapanlar 15 yıl sonra nasıl anıalcak merak ediyorum. İtfaiyenin orada yapılan köprü için ne konuşuluyor şimdi mesela
Serkan MERT
1 yıl önceİhtiyaçtan fazla her şey israftır. Cuma günleri ve dini bayramlar dışında camilerin doluluğunu biliyoruz. Oraya harcanan para ile çok gariban , yoksul , muhtaç olan ailelere iş , aş , yardım yapılabilirdi. Gösteriş ve İsrafta nirvanaya ulaştınız..
Ali eryiğit
1 yıl önceRemezana, diyi daa remezana
Caner K.
1 yıl önceTrabzon 2064 cami sayısıyla Türkiye'de 10'uncu sırada. Cami yapana kadar hastane, otopark, park, spor salonu, sanat merkezi ve fabrika yapsanız günah mı olur? Camilerin sayısı mahalle sayısından fazla olduğu nerde görülmüş?
Ahmet üçüncüoğlu
1 yıl öncePazarkapıda800 metre içinde 12 cami var.caminin yerine fakir öğrenciler için talebe yurdu yapın.çok daha faydalı olur.ömür boyu hayırlarla anılırsın sevgili başkan.
İsmail Cavga Mazlum Der uyesi
1 yıl önceBir mümin olarak camiye karşı değilim.Fakat bu devasa cami israftır.İsrsf ise haramdır. Allah rasulunun dediği gibi "mescidi dirardir" Namaz kılmak için böyle devasa camiye hiç gerek yoktu. Zaten yeryüzü bize mescit kılınmış. Bu cami siyasi iktidarın siyasi camisidir. Ne demek protokol camii İslam'da protokol mü var?
İsmail Cavga Mazlum Der uyesi
1 yıl önceNe demek Protokol camii.Kimin protokolü. İslam tarihinde protokol camiye hiç rastlanmamıştır. Bu cami direk peygamber efendimizin buyurduğu gibi mescid i dirardir. Bu cami israftır ,israf ise haramdır. Trabzon'da o kadar yoksul öğrencilere varki . Öğrenci okutmak daha evladır. Tekrar söylüyorum bir mümin müslüman olarak bu şatafatlı caminin yapılması yersizdi.
Salim birinci
1 yıl önceNe gada zoruna giden var yaaa demekki doğru yoldayız adam ne camii si sanat spor merkezi aç diyoo
Oflu
1 yıl önceCaminin ne zaman açılacağı ilin müftüsü duyursun ,iki gündür sular akmıyor suların ne zaman akacağini haber ver
Oğuzhan
1 yıl önceİnsanın imanı Dilinden gelen değil kalbinden geçenden belli olur. Hep bir bahane. Avni Aker'e varken akyazı stadına da israf dedınmı
Perihan alkan
1 yıl önceMaşallah bu sene gördüm trabzonda deniz kenarında dizdiniz camileri cemaat yok cemaat