Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık, Ekrem İmamoğlu’na yönelik hukuki süreçler hakkında açıklamalarda bulundu.
Başkan Bıyık, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, İmamoğlu’na desteğini dile getirerek, "Ekrem Başkanımız, bu coğrafyanın yetiştirdiği en cesur insanlardan birisidir. O yüzden ne sizden çekinir ne de vermiş olduğunuz gözdağından. Biriz, beraberiz" dedi.
Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık'ın açıklaması şu şekilde:
"Ekrem İmamoğlu’nu sandıkta bir türlü yenemeyenlerin, onun bileğini bükmek için ellerindeki hukuksuzluk değneğini hemen her gün sağa sola savurmasını hayretle takip ediyorum. Ekrem Başkanımız, bu coğrafyanın yetiştirdiği en cesur insanlardan birisidir. O yüzden ne sizden çekinir ne de vermiş olduğunuz gözdağından. Biriz, beraberiz."

Tüm Yorumlar (14)
Osman
1 yıl önceAncak gerçek yüzünü göstermeye başladı.
mavi firtina
1 yıl öncetesekkürler baskan imamoglu gercekten ikditarin kimyasini bozdu ,gelecegin cumhurbaskanidir.
oflee
1 yıl önceali kemalden beri ülkeyi satan satana
Gökhan
1 yıl önceFetöcü ortaklarından öğrendikleri taktiklerle muhalif belediye ve başkanlarını ezmeye çalışanlar bilsinler ki bu yaptıkları yanlarına kar kalmaz Allah yaptıkları hileleri başlarına cevirir
Trabzon
1 yıl önceAk parti sendeleme devrinde doğru lakin Ekrem imam oğlu İstanbul ne yaptı milyar dolar bütçeye göre ancak kriz anlarında tatile çıkar
Vatandaş
1 yıl önce:((((
Ersan G
1 yıl önceSn Bıyık Bir sonraki seçim için Ortahisara hazırlanıyor ve ondan pek içinde olmasa da CHP kimliği çıkacak gibi. Bünye ne kadar kabul eder bilemiyorum.
HİZMET
1 yıl önceBaskan sen bırak ekrem imamoğlunu yomraya hizmet yap pardon doğru yapılan hizmetleride imamoğluna tesekkür etmmiz lazım .bütün herseyi o yapıyor .bütün konuşmalarınızda proje söylüyorsun imamoğluna teşekkür ediyorsun demekki imamoğlu yapıyoe yomraya hizmet.Bütün konularda da hep imamoğluna baglamayın .geleceğin cumhurbaskanı MANSUR YAVASTIR..
kurtuluş
1 yıl önceBu yapılan zulümü AKPartili arkadaşlar da görüyor. Korktuğun insana siyasi yasak getirmek ne demek??? İmamoğlu zenginlerin kaçak villalarını yıkan ilk belediye başkanı bu ülkede. Öncekiler sadece fakir gecekondusu yıkardı. Gururumuz İmamoğlu
Yomralıdan
1 yıl önceBaşka ne demeniz beklenirdiki sayın başkan
Arsin
1 yıl önceVar bir çaresi İMAMOĞLU
Selim atmaça
1 yıl önceİkisinide bir arada yapamazmı
Thor
1 yıl önceİmamoğlu haklı yada haksız. bu ayrı bir konu . Ama şu bir gerçek ki. AKP nin literatürüne İmamoğlu Sendromu diye bir tabir soktu. Bütün Akplilerde imamoğlu sendromu oluştu. Ne adammış be.
ZAFER61
1 yıl önceBİR ŞİRKET SİGORTA ÖDEMEYİNCE HEMEN YAPTIRIM UYGULANIYOR...BELEDİYELERE NEDEN BU KADAR TAVİZ VERİLDİ..BİR KİŞİNİN BELEDİYE BAŞKANI OLMASI DEVLETE KARŞI OLAN SORUMLULUĞUNU ONA UNUTTURMAMALI DEVLET O KADAR BORC YAPMANA MÜSADE EDRKEN İYİ BORCU VER DEDİ Mİ AK PARTİ BASKI YAPIYOR ÖYLE Mİ mustafa bıyık ta boş yapmış...madem ekremin yanındasın o zaman ona borc ver ...unutma mustafa, ekremin borcu AK PARTİ YE değil YÜCE TÜRK MİLLETİNEDİR.DEVLETİN GÖREVİDE HALKININ HAKKINI YEDİRMEMEKTİR.