| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 03 Haziran 2025 16:59

Trabzon milletvekilinden sel sonrası flaş iddia! “Vatandaşlarımız yetkililere ulaşamadı”

İYİ Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın, Trabzon’da yaşanan sağanak yağış sonrası meydana gelen sel ve su baskınları ile ilgili TBMM Genel Kurulunda konuşma yaptı.

İYİ Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın, Trabzon’da etkili olan sağanak yağış sonrası meydana gelen sel ve su baskınlarıyla ilgili Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu’nda söz alarak çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Aydın, özellikle Ortahisar ilçesinde birçok mahallenin sular altında kaldığını belirterek, yolların adeta göle döndüğünü, araçların ve iş yerlerinin zarar gördüğünü söyledi. Yaşanan bu tablonun ani bir afetin değil, yıllardır süregelen altyapı eksiklikleri ve ihmallerin sonucu olduğunu vurguladı.

“TRABZONLU HEMŞEHRİLERİM AYNI SIKINTILARDAN BIKTI”

Milletvekili Aydın, bazı bölgelerde yolların hasar gördüğünü, trafikte uzun süreli aksamalar yaşandığını ifade ederek şunları söyledi:

“Vatandaşlarımız sabah saatlerinden itibaren büyük bir çaresizlik yaşadı. Telefonlara sarıldılar ama yetkililere ulaşamadılar. Trabzonlu hemşehrilerim her yağışta aynı manzaraları görmekten, aynı sıkıntıları yaşamaktan bıktı.”

“GEÇ KALINAN YATIRIMLAR HAYATA GEÇİRİLMELİ”

Konuşmasında iktidar mensuplarına da çağrıda bulunan Aydın, “Bu Meclis kürsüsünden sesleniyorum: Kalıcı çözümler üretin. Trabzon’da biriken altyapı sorunlarını artık görmezden gelmeyin. Geç kalmış yatırımları bir an önce hayata geçirin” dedi.

Yavuz Aydın, konuşmasını “Tüm hemşehrilerime geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, bu tür felaketlerin bir daha yaşanmamasını temenni ediyorum” ifadeleriyle tamamladı.

 

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Halk
1 yıl önce

Ortahisar belediye başkanı bir senede lokanta, büfe açmaktan başka ne yaptı? İçki içmeye mekan yokmuş Trabzon’da. Şimdi manzaraya karşı oturup içsin

F
Fikret Donsuzbakan
1 yıl önce

Trabzon’a gel

V
Vatandaş
1 yıl önce

Sayın vekile soruyorum bu makam şikayet makamı değil yeter milletle dalga geçmeyin Trabzon da felaket varken Ankara da ne işin var senin seni oraya gönderenlerin yanın da şimdi değilsen ne zaman olacaksın milleti bıktırdınız o parti bu parti iki gün sonra gelir fotoğraf çekilir paylaşırsın bizim gibi akılsızlar da peşinde dolanır Geçmiş olsun Trabzonum

S
serkan
1 yıl önce

İki yüzlülük yapma yetkililere ulasamadilar ne yalan beyanet verme bira zesepli takın birde milletvekili olacagin

M
m tok
1 yıl önce

halkın aç karnını çok daha ucuza doyurabilmek için açtı o aşevlerini lokantalarını,kim bu halkı aç bıraktı onu da desene ?