| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 14 Haziran 2025 20:32 Güncellenme tarihi: 14 Haziran 2025 21:14

Trabzon İl Sağlık Müdürü Mehmet Topsakal oldu!

Trabzon İl Sağlık Müdürü değişti...

Trabzon İl Sağlık Müdürlüğü’nde önemli bir değişiklik yaşandı.

Yaklaşık 6 yıldır görevde bulunan Dr. Hakan Usta'nın yerine, Dr. Mehmet Topsakal atandı.

Yeni İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Topsakal, Trabzon kamuoyunun yabancı olmadığı bir isim.

Topsakal, 1995-1997 yılları arasında yine Trabzon İl Sağlık Müdürü olarak görev yapmıştı.

Yeni sağlık müdürü Dr. Mehmet Topsakal kimdir?

Yeni İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Topsakal, Trabzon’un Akçaabat ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldi. 

Karadeniz Teknik Üniversitesi Tıp Fakültesi mezunu olan Topsakal, daha önce Kastamonu, Gümüşhane ve Bayburt’ta İl Sağlık Müdürü olarak görev yaptı.

Ayrıca Sağlık Bakanlığı bünyesinde müşavirlik görevinde bulunarak merkez teşkilatında da önemli sorumluluklar üstlendi.
 

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sedat kölemen
1 yıl önce

Hayırlı olsun.

H
Hemsire
1 yıl önce

Hayırlı uğurlu olsun.

R
Reyhan birinci
1 yıl önce

Sayın müdürüm'e başarılar diliyorum. II. İSTANBUL olan TRABZON'UMUZUN başarıdan başarıya koşturacak, olması bizleri çok mutlu edecektir.

V
vatandaş rıza
1 yıl önce

Hayırlı olsun.Kan değişimi her zaman iyidir.Çok uzun yıllar aynı makamda olmak bıkkınlık yaratır, performansı düşürür.

F
FAZLI
1 yıl önce

Sadece şu hastanelerde personel dr insanlara art nıyetli davranıp aşalayıcı davranmlarının umarım önüne geçer

Tüm Yorumlar (8)

S
Sedat kölemen
1 yıl önce

Hayırlı olsun.

H
Hemsire
1 yıl önce

Hayırlı uğurlu olsun.

R
Reyhan birinci
1 yıl önce

Sayın müdürüm'e başarılar diliyorum. II. İSTANBUL olan TRABZON'UMUZUN başarıdan başarıya koşturacak, olması bizleri çok mutlu edecektir.

V
vatandaş rıza
1 yıl önce

Hayırlı olsun.Kan değişimi her zaman iyidir.Çok uzun yıllar aynı makamda olmak bıkkınlık yaratır, performansı düşürür.

F
FAZLI
1 yıl önce

Sadece şu hastanelerde personel dr insanlara art nıyetli davranıp aşalayıcı davranmlarının umarım önüne geçer

C
Cemal Ayar
1 yıl önce

İnşallah. Önemli olan zaten bu. Hele yardımcı personel hastalara insanlara bir tepeden bakması varya. Şikayette bulundum bir şey yapılmadı. Personelin yaptığı yanına kâr kaldı. Benimde uğraştıklarım yazışmalarım bana kar kaldı

A
adnan mazlum
1 yıl önce

biri gider biri gelir hepsi ayni tavanin baliklari bunlari kim buluyorda o makamlara getiriyor

A
adnan mazlum
1 yıl önce

çünkü daha önce burada görev yapmiş tir cumhur başkanimiza birileri bunlari tasviyede bulunuyor oda kakarnamesini imzaliyor bunun başarilili olacağina inanmiyorum