Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, sosyal belediyecilik anlayışıyla Karadeniz Teknik Üniversitesi’ndeki (KTÜ) öğrencilere sınav haftasında moral ve destek sağladı. Belediye ekipleri, sınav haftası boyunca kampüs içinde kurulan stantta öğrencilere sandviç ve meyve suyu ikram ediyor.
Sınav Haftasında 5 Binden Fazla Öğrenciye İkram
Ortahisar Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından 09:00-14:00 saatleri arasında yapılan ikramlardan bugüne kadar 5 binden fazla öğrenci faydalandı. Üniversite öğrencileri, kendilerini unutmayarak bu destekleri sağlayan Başkan Kaya’ya teşekkür etti.

Başkan Kaya: “Gençlerimizin Yanında Olmayı Sürdüreceğiz”
Eğitime yapılan yatırımın en öncelikli mesele olduğunu belirten Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, sosyal belediyecilik projeleriyle öğrencilerin yanında olmaya devam edeceklerini vurguladı. Başkan Kaya açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımız ve gençlerimizin daha iyi koşullarda eğitim görmesi için imkânlarımızı seferber ediyoruz. Sosyal belediyecilik projelerimizin önemli bir kısmını eğitime ayırıyoruz. Üniversite öğrencilerimizi de unutmadık ve sınav haftasında onlara sandviç ve meyve suyu ikram ediyoruz. İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullarda, gençlerimizin eğitimlerini desteklemeye devam edeceğiz."


Tüm Yorumlar (8)
Ali kum
1 yıl önceHep millet aç algısı gütme seferberliği. Geçmişte ramazan çadırlarına hakaret edenler aynı kişilerdi. Bedava makarna un alanlara hakaret edenler bunlardı. Dürüst olan mandıra kurar üretim yapar. Ama it köpek besiciliği kafe lokanta isletmeciliği yapiyor tr de tüm belediyeler. Mandıra neden kurmuyorsunuz ?
Mahmut Kopçacı
1 yıl önceSaten böyle şovları ancak chp yapar. Tişe tokunur birşey yaptığınız yok bare ekmek arası köfte verebilseytiniz .
MEHMET
1 yıl önceHelal olsun ,4 öğrenci velisi olarak vermiş olduğu destek için, vatandaş a böyle hizmetlerle dokunulur
doğrucu davut.
1 yıl önceHalktan alınanı halka veren devlet adamı olur. Halktan aldığını zengine veren kim olur?
erdoğan
1 yıl önceTarikatlara yardım yapanlara inat öğrencinin, garibanın yanında olanları savunacağız!
vedad uşaklıgil
1 yıl öncepopulist mopulist çocuklar yiyormu yiyor. gerisi çokda önemli değil..
Ali Altun
1 yıl önceBelediye yi ogrencileri düşündüğü için tebrik ederim . Çok iyi bir uygulama
ZAFER61
1 yıl önceGÜZEL BİR UYGULAMA ..İNŞAALLAH ASTARI YÜZÜNÜ GEÇMEZ.. BU ARADA ORTAHİSAR BELEDİYESİ SINIRLARINDA 3-4 BİLEMEDİN ENFAZLA 5 TL OLMASI GEREKEN TUVALET ÜCRETLERİ 10 TL BU COK AYIPTIR... BU KONUDA EN KISA ZAMANDA HATA DÜZELTİLMELİDİR