| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 11 Haziran 2025 20:36 Güncellenme tarihi: 11 Haziran 2025 20:42

Ortahisar Belediyesi'nden Atatürk'ün Trabzon'a son gelişinin 88. yılında anlamlı etkinlik

Atatürk’ün Trabzon’a son gelişinin 88. yılı anısına belgesel gösterimi düzenlendi.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Trabzon’a son ziyaretinin 88. yıl dönümü dolayısıyla Ortahisar Belediyesi tarafından anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Belediye binası önünde düzenlenen programda "Atatürk Trabzon'da" belgeselinin gösterimi yapıldı.

Etkinliğe Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya ve eşi Tuba Kaya, Belediye Başkan Yardımcısı Cüneyt Zorlu, CHP Trabzon İl Başkanı Mustafa Bak, CHP Ortahisar İlçe Başkanı Haluk Batmaz, 27. Dönem Trabzon Milletvekili Hüseyin Örs, Beşikdüzü Belediye Başkanı Cahit Erdem ve çok sayıda vatandaş katıldı.

ahmet-kaya.jpg

Programda konuşan Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Atatürk’ün fikirleri ve liderliğiyle ölümsüzleştiğine vurgu yaparak şu ifadeleri kullandı:

“Ölümsüzlüğe ulaşmak insanlar için mümkün müdür? Hepimiz biliyoruz ki her insan fanidir. Ama öyle insanlar vardır ki; fikirleriyle, yaptıklarıyla, liderlikleriyle ölümsüz olurlar. Tıpkı Mustafa Kemal gibi. O, milletimizi ve vatan topraklarımızı ateş çemberinden alıp özgürlüğe kavuşturduğu için ölümsüzdür. ‘Benim manevi mirasım akıl ve bilimdir. Benim sözüm akıl ve bilimle ters düşerse, bilimi seçin’ dediği için ölümsüzdür.”

kaya-2.jpg

Atatürk’ün Trabzon’a üç kez geldiğini hatırlatan Başkan Kaya, 11 Haziran 1937’de Atatürk’ün Soğuksu’daki köşkünü Türk milletine bağışladığını hatırlattı. Bu anlamlı mirasın önemine dikkat çeken Kaya, Gazipaşa Mahallesi’nin açılması kararının da bizzat Atatürk tarafından verildiğini belirtti.

Gösterimi yapılan belgeselin hazırlık sürecine değinen Kaya, projeye emek veren tüm isimlere teşekkür ederek, özellikle Atilla Yurtseven, Veysel Usta ve Sunay Akın’ın katkılarını saygıyla andı.

Belgeselin Trabzon’un farklı noktalarında da vatandaşlarla buluşturulacağını söyleyen Başkan Kaya, sözlerini şu sözlerle noktaladı:

“Hoş gelişler ola Mustafa Kemal Paşa!”

kaya-1.jpg

kaya3.jpg

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yüksek Kaldırım Mühendisi
1 yıl önce

Başka işiniz olmaz zaten.

H
Halk
1 yıl önce

Leyleğin ömrü lak lakla geçermiş. İş yok icraat yok, boş iş çok..

E
Erda yılmaz
1 yıl önce

Ortahisar böyle gider iş yok Atatürk geldi, gitti iş yok hizmet yok

A
Alternatif
1 yıl önce

Üç sene önce Uzungöle gitmiştim.Bugün yıldönümü.Kutlu olsun.Vatana millete…Bu işte

İsiyin
1 yıl önce

"İlk defa Samsun'a ayak bastığım zaman, bana kalp kuvveti verenlerin ilk sırasında Trabzonluların bulunduğunu asla unutmayacağım." - Atatürk

Tüm Yorumlar (8)

Y
Yüksek Kaldırım Mühendisi
1 yıl önce

Başka işiniz olmaz zaten.

H
Halk
1 yıl önce

Leyleğin ömrü lak lakla geçermiş. İş yok icraat yok, boş iş çok..

E
Erda yılmaz
1 yıl önce

Ortahisar böyle gider iş yok Atatürk geldi, gitti iş yok hizmet yok

A
Alternatif
1 yıl önce

Üç sene önce Uzungöle gitmiştim.Bugün yıldönümü.Kutlu olsun.Vatana millete…Bu işte

İsiyin
1 yıl önce

"İlk defa Samsun'a ayak bastığım zaman, bana kalp kuvveti verenlerin ilk sırasında Trabzonluların bulunduğunu asla unutmayacağım." - Atatürk

H
Halk
1 yıl önce

Güzel bi masal

T
Tamtra
1 yıl önce

Ön koltuklar kaçtan gidiyor.

L
lazoğlu
1 yıl önce

BU CHP LİLER NE ZAMAN AKILLANACAK BOŞ İŞLERİ BIRAKIP İŞLERİNİ YAPSINLAR