| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 06 Haziran 2025 13:31

Ortahisar Belediyesi'nden anlamlı hamle: Bağış çadırları kuruldu

Ortahisar Belediyesi, Kurban Bayramı’nda ihtiyaç sahipler için kesim alanlarında bağış çadırları kurdu.

Ortahisar Belediyesi, Kurban Bayramı’nda ihtiyaç sahibi ailelerin sofrasında da bayramın bereketi ve sevincini yaşatmak amacıyla kurban kesim alanlarında bağış çadırları kurdu. Bağışlanan etler, soğuk zincir sistemiyle korunarak ihtiyaç sahibi ailelerin sofralarına ulaştırılacak.

Ortahisar Belediyesi Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından Kurban Bayramı'nın dayanışma, paylaşma ve birliktelik ruhunu yaşatabilmek ve ihtiyaç sahipli aileleri sevindirmek amacıyla ilçe genelinde belirlenen kurban kesim alanlarında bağış çadırları kuruldu.

belediyeden-anlamli-hamel-2.webp

Akoluk Mahallesi Erzurum Yolu Üzeri Trabzon Büyükşehir Belediyesi Büz Şantiyesi Yanı, Pelitli Mahallesi eski Ahmet Can Bali Okulu arkası (Tanjant Yolu) ve Gölçayır Mahallesi Gölçayır At Çiftliği yanında kurulan bağış çadırlarında vatandaşlara sandviç ve meyve suyu ikramı yapılıyor, yapılan bağışlar toplanıyor.

Duyarlı ve hayırsever vatandaşlar tarafından bağışlanan kurban etleri, bayramın bereketi ve sevincini yaşatmak amacıyla Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından belirlenen ihtiyaç sahibi vatandaşlara dağıtılıyor. 

Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından ayrıca bayram namazının ardından camilerde vatandaşlara lokum ikramı gerçekleştirildi. Müdürlük personelleri namazın ardından vatandaşların bayramını kutladı, lokum ikramında bulundu.

belediyeden-anlamli-hamel-3.webp

BAŞKAN KAYA: “HAYIRSEVERLERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM”

Belediyenin kurban bağışı kampanyasına katkı sağlayan yardımseverlere teşekkür eden Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, “Kurban Bayramı’nda hayırsever vatandaşlarımız ile ihtiyaç sahibi ailelerimiz arasında köprü kuruyor, kurbanın bereket ve sevincini yaşatıyoruz. Sosyal sorumluluk bilincini ve dayanışmayı artıracak bu iyilik hareketine katılan hayırseverler vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Herkesin bayram sevinci ve neşesini yaşayacağı, eşit şartlara sahip olacağı bir Türkiye temennisiyle, vatandaşlarımızın Kurban Bayramı’nı tekrar kutluyorum” dedi.

belediyeden-anlamli-hamel-4.webp

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Borabay
1 yıl önce

Namuslu ve çalmayanların yönettiği ülkelerde halk yardıma, çadıra ihtiyaç duymaz.

F
Fikri
1 yıl önce

Sayın kaya bağış yapanlara bak birde ihtiyaç sahiplerine bak ondan sonra teşekkür et.sen aldigin maaştan ne kadar bağış yapabilirsin bu ülkede alın teriyle calisan insan geçinemiyor.sizde bu konuda bas bas bağırıyorsunuz.ve belediyeler bağış toplama yeri dağıl hizmet yeridir.siz işinizi yapın ac kalan akıllanmıyorsa yapacak birşey yok kendi düşen ağlamasın.