| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 22 Haziran 2025 11:01

Milletvekili Aydın’dan 3. bölge tepkisi! “Bu teşvik değil adaletsizlik”

İYİ Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada, hükümetin yeni teşvik sisteminde Trabzon’un “3. bölge”de yer almasını sert sözlerle eleştirdi.

İYİ Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada, Trabzon’un teşvik sisteminde “3. bölge”de yer almasına sert sözlerle tepki gösterdi. Aydın, uygulamanın bölgenin sosyoekonomik gerçekleriyle uyuşmadığını belirterek, Trabzon’un “5. ya da 6. bölge” kapsamına alınması gerektiğini savundu.

“BU SİSTEM ADİL DEĞİL”

Trabzon’un sanayi altyapısının sınırlı olduğunu ve büyük ölçekli yatırım alanlarına sahip olmadığını vurgulayan Aydın, “Trabzon, hâlâ büyük şehirlerle aynı kefeye konuluyor. Bu sistem ne adildir ne de kalkınmayı esas alır” ifadelerini kullandı.

“İŞSİZLİK VE EKONOMİK ÇÖKÜŞ İÇ İÇE”

Bölgedeki işsizlik sorununa da dikkat çeken Aydın, “28 kişilik bir kadroya 29 bin 187 başvuru yapılıyorsa, bu sadece işsizliği değil, ekonomik çöküşün derinliğini gösterir” dedi. Gençlerin işsizlik nedeniyle göç etmek zorunda kaldığını kaydeden Aydın, “Bu tablo, üretim yerine rantı önceleyen politikaların sonucudur” diye konuştu.

“TRABZON’A YATIRIMCI GELMİYOR”

Teşvik sistemindeki mevcut konumun yatırımcıyı Trabzon’dan uzaklaştırdığını dile getiren Aydın, “Yatırımcının rotası başka illere çevrilmiş durumda. Bu adaletsiz uygulamaya son verilmeli, Trabzon’un teşvik seviyesi acilen gözden geçirilmelidir” çağrısında bulundu.

 

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Reisssssss
11 ay önce

Şehrimizi seçim zamanları kapılarımıza kırarcasına dayanan kadınlar ve gençlerimiz yolu ile yalvar yakar oy isteyip alanlar sattııııııılarrrrrr, istikballeri uğruna koca şehri haşat ettiler. Bundan 30 sene önce şehrimizde daha huzurlu daha sağlıklı en önemlisi şehrimizin değerleri ile gurur duyar biçimde yaşar giderdik..gün pokkkkk kokan şehirde milyarlarca milli serveti bakanın dediği 200 milyara yakın para ve dahada değerli servet olan zamanımızı çaldılarrrrrr…bir Düğüne 50 şahitle gidiyorlarr