| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 21 Nisan 2025 15:32

Karayolları Bölge Müdürü Mehmet Aşık Kanuni Bulvarı için tarih verdi! Güney Çevre Yolu'ndaki son durumu açıkladı

Karayolları Bölge Müdürü Mehmet Aşık, Trabzon'da devam eden projelere dair önemli bilgiler paylaştı.

Trabzon İl Koordinasyon Kurulu’nun 2025 yılı ikinci dönem toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda Karayolları Bölge Müdürü Mehmet Aşık, kentte devam eden projelerle ilgili kapsamlı bir sunum yaptı.

Sunumunda Trabzon genelinde toplam 44 projenin sürdüğünü belirten Aşık, önemli altyapı yatırımlarına ilişkin güncel bilgileri paylaştı. Trabzon Güney Çevre Yolu projesine değinen Aşık, çalışmalarda yüzde 31’lik ilerleme kaydedildiğini ve toplamda 993 metrelik kazı işleminin tamamlandığını söyledi.

Trabzon’un ulaşımını büyük ölçüde rahatlatması beklenen Kanuni Bulvarı projesinde ise yüzde 94 oranında fiziki gerçekleşmenin sağlandığını belirten Aşık, Akyazı-Boztepe aksının tamamlandığını, kalan 2 kilometrelik bölümde çalışmaların devam ettiğini ve bu kısmın da 2025 yılı içerisinde bitirilmesinin hedeflendiğini açıkladı.

Toplantıda, Trabzon’un ulaşım altyapısının geliştirilmesi ve şehir içi trafiğinin rahatlatılması adına yürütülen projelerin önemi bir kez daha vurgulandı.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
KOÇ 61
1 yıl önce

Sayın Müdürüm büyük nasıl rahatlayacağız kanuni bulvarı yoluna ne çıkmaya yol yaptınız ne inmeye bütün trafik sokak aralarından ilerliyor onlarda bile sağa sola çekilen araçlar var iniyor tek şeride hatta düz yolda "SE" çizerek gidiyoruz sayenizde.

V
Vatandaş Kamil
1 yıl önce

Bu şehrin komple kentsel dönüşüme sokulup yıkılması ve yeniden torpilsiz rüşvetsis her konuta enaz bir otopark olacak şekilde imar edilmesi lazım,buda imkansız olduğu için yerel yönetimler sadece sağa sola yama yapıp bu düzen içinde işini görüp küpünü doldurup gidiyor,o yüzden bu şehirde ne trafik düzelir ne harabe yapılar düzelir nede adam akıllı sokak ve cadde olur böyle gelmiş böyle gider..

M
Muhammet KARA
1 yıl önce

Güzel hizmetler teşekkür ederiz

H
Horyanlı Kazım
1 yıl önce

Allah devlete bir zaval vermesin inşallah

E
Engin sari
1 yıl önce

14 yıldır kanuni bulvarının bitmesini bekliyoruz... Güney çevre yolunun ne zaman biteceğini hayal edemiyorum. Bu yaptığınız umut tacirliğidir. Saygılar...

Tüm Yorumlar (11)

K
KOÇ 61
1 yıl önce

Sayın Müdürüm büyük nasıl rahatlayacağız kanuni bulvarı yoluna ne çıkmaya yol yaptınız ne inmeye bütün trafik sokak aralarından ilerliyor onlarda bile sağa sola çekilen araçlar var iniyor tek şeride hatta düz yolda "SE" çizerek gidiyoruz sayenizde.

V
Vatandaş Kamil
1 yıl önce

Bu şehrin komple kentsel dönüşüme sokulup yıkılması ve yeniden torpilsiz rüşvetsis her konuta enaz bir otopark olacak şekilde imar edilmesi lazım,buda imkansız olduğu için yerel yönetimler sadece sağa sola yama yapıp bu düzen içinde işini görüp küpünü doldurup gidiyor,o yüzden bu şehirde ne trafik düzelir ne harabe yapılar düzelir nede adam akıllı sokak ve cadde olur böyle gelmiş böyle gider..

M
Muhammet KARA
1 yıl önce

Güzel hizmetler teşekkür ederiz

H
Horyanlı Kazım
1 yıl önce

Allah devlete bir zaval vermesin inşallah

E
Engin sari
1 yıl önce

14 yıldır kanuni bulvarının bitmesini bekliyoruz... Güney çevre yolunun ne zaman biteceğini hayal edemiyorum. Bu yaptığınız umut tacirliğidir. Saygılar...

İsmail
1 yıl önce

Şehir trafiğini rahatlatacak olan güney çevre yolu %37 lik kısmı yapıldı diyorsunuz. Yaklaşık 10 yıldır yapılıyor. Yani ortalama bu hızla 20 yıl sonra bitecek. Sizce çözüm olurmu.

A
Adem emre
1 yıl önce

Diğer komşu illerde devam çevre yolu projelerini kısıtlayıp tüm ödeneği Trabzon'a akrarıyor ulaştırma bakanlığı, bir de gelip inceliyor aksama var mı diye. Mikromilliyetçilik yapa yapa buraya kadar geldiler. Ama Allah'a şükür ahiret var.

O
O.M.
1 yıl önce

Çevre yolu yapımını köy yolumu sandınızda hemen bitecek yol üzerinde olan binalar kamulastirilacak herkesi memnun etmek kolaymi sandiniz adamın evi 5 kuruş etmez yol gecek diye altın fiyatı ister ve mahkemeler uzayıp gider ...

M
Mustı
1 yıl önce

Burada bazıları 20 yıldır bitmedi devletin yaptığı 20 yılda biter özel sektör yapsa vay efendım neden devlet yapmiyor ıhale verıliyor

D
Dede
1 yıl önce

Trabzon örnek alan Maçka girişini üst köprü yapılmalı

S
Sener YÜNGÜL
1 yıl önce

Devletin yaptığı altyapı işleri ağır gider ama daha hesaplı olma imkanı vardır,yid modelde ise enaz 3 katı maliyet çıkar.Otoyollardan ve köprüden biliniyor.Ucuz maliyete yapsın özel sektör sesimiz çıkmaz..