İYİ Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulunda yaptığı konuşmada, 2014 yılında Trabzon’a müjde olarak duyurulan Yatırım Adası Projesi’nin aradan geçen 11 yıla rağmen hâlâ hayata geçirilmemesine sert tepki gösterdi.
“Boş denize her yıl 2 milyon lira kira ödeniyor”
Milletvekili Aydın, projenin bugüne kadar somut hiçbir adım atılmadan sadece siyasi vitrin malzemesi olarak kullanıldığını vurgulayarak “Dolgu dahi yapılmamış, bir çivi bile çakılmamıştır. Boş denize yılda 2 milyon lira kira ödenmektedir.” dedi. Projenin 10 bin kişilik istihdam vaadiyle duyurulduğunu hatırlatan Aydın “İstihdam hayal oldu, yatırım programı buhar oldu.” ifadelerini kullandı.
“Trabzon halkı artık boş vaatlere değil, icraata bakıyor”
Projenin yıllardır sürüncemede bırakılmasının Trabzon halkına büyük bir haksızlık olduğunu belirten Aydın “Bu şehir artık boş vaatlere değil, icraata bakmaktadır. Trabzon halkı yine oyalamaya mahkûm edilmiştir.” dedi.
“Yatırım Adası derhâl sahiplenilmeli”
Aydın, Yatırım Adası’nın Trabzon’un kalkınması için hayati öneme sahip olduğunu vurgulayarak “Bu proje gecikmeden hayata geçirilmeli, verilen sözler tutulmalıdır. Yatırım Adası derhâl sahiplenilmeli, kentimize umut değil, somut fayda sağlanmalıdır.” çağrısında bulundu.
Tüm Yorumlar (8)
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
1 yıl önceTrabzon halkı belkide Türkiye nin en kolay kandırılan Halkı.Trabzonsporun kupası bile elinden alındı.Gık çıkmadı.Okullarda görevli Öğretmen Yöneticilerle konuşun.Bu kadar fiziksel mekan yenilenmelerine rahmen gem kalite yerlerde sürünüyor.Hemde eskiyle kıyaslarsan Deizm ve Ateizmin patlama yaptığı söyleniyor.Dini kavramların her yerde sorumsuzca kullanılması artık Din Siyasetine inandırıcılığı kaybettirdi.Ama Din Kavramıda sorgulanır hale geldi.Sn Aydın çok haklı.Ama maalesef artık insanımız bu.
Mancınık
1 yıl önceDayı bı dur....bu ülke on yılda pandemi savaş deprem gördü 250 milyar USD fatura var ,biraz sabır
Fethi Canlı
1 yıl önceBaşlayın artık bu yatırıma. Bir kenardan başlayın arkası gelir. Gençlerimiz işsiz bu fırsatı kaçırmayalım. Ak partiliyim, Trabzon'un çehresi değişti büyük yatırımlar aldık ama istihdam konusunda eksik kaldık. Bu yatırımı da alabilirsek Ak parti ebedi seçim kaybetmez Trabzon'da. Vekil bey bu konuda haklı.
Ağasarlı Murat AY
1 yıl önceHarbi sorsan ülkeyi Trabzonlular yönetiyor ama gel gelelim fol yok yumurta yok, insanımız şahsi vaat ve görevlerle ödüllendiriliyor sonra da ortamda takım taraftarı gibi konuşup savunma yapıyorlar, bize şehrimizin durumunu isteğini Cumhurbaşkanımıza izah edecek tek bir insan lazım, şehre geliyor tüm yöneticiler her şey çok güzel olmasa da olacak deyip sorunları gizliyorlar Reisimizden, başarısızlıklarından dolayı
m t
1 yıl öncegayet güzel okuyordum ancak sonunda ki ''reisimizden'' kelimesini görünce yazık dedim,gizliyorlar hemi !!
mehmet h
1 yıl önceakpartiliyim den sonrasını okumadım zamanıma yazık !!
mehmet h
1 yıl önceyaa hala sabır diyor vatandaş,yaa arkadaş kaç yıldır iktidarda bu parti var ne sabrı ? pandemiyi depremi seli doluyu fırtınayı sadece bizmi yaşadık? bu kadar kaderci bir toplum yer yüzünde bir afrikada vardır,gerçi onların para birimide bizi geçti !!
Trabzon devlet başkanı
1 yıl önceSahiplen de görelim para çok sende sen yap