| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 24 Aralık 2024 14:34 Güncellenme tarihi: 24 Aralık 2024 15:01

İYİ Parti Trabzon İl Başkanı Erkan'dan Başkan Bıyık'a: "Yomra'da teşkilatımızın tabelalarını indirdi"

İYİ Parti Trabzon İl Başkanı Muhammet Erkan, Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık’ın istifa süreci ile ilgili, “Yomra'da teşkilatımızın tabelalarını indirdi” açıklamasında bulundu.

İYİ Parti Trabzon İl Başkanı Muhammet Erkan, Haber61 TV'de Ahmet Çağlar Yıldırım'ın sunduğu "Bakış" programında açıklamalarda bulundu.

Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık’ın istifa süreci ile alakalı açıklamalarda bulunan Erkan, “Biz önümüze bakıyoruz. Mustafa Bey, ben İl Başkanı olmadan önce istifa etti.

Kendisinin geri dönmesi için bir girişimimiz olmadı çünkü partiyi suçlayarak gitti. İstifa ettiği gün Yomra'da parti teşkilatımızın tabelalarını indirdi. Partiye el koydu adeta, oradaki siyasi faaliyetleri sonlandırdı. Ondan dolayı kendisine kırgınlığımız var.

Şahsi olarak bir problemim yok. Parti olarak mutlaka bir kayıptır. Trabzon'da aldığımız tek belediyeyi kaybetmek elbette bir kayıp. İstifa olayı şahsi bir karardır. Mustafa Bey de böyle bir karar aldı, saygı duymak gerek” dedi.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
VATANDAŞ
1 yıl önce

Siz yatın kalkın mıstafa başkana dua edin Trabzon'da iyi parti varsa onun sayesinde vardı seçim öncesinden tutun seçim sonrasına kadar MUSTAFA BIYIK adıyla seçimi kazandı trabzon iyi parti milletvekili Yavuz AYDIN beyin bile ne seçimden önce nede seçimden sonra beşikdüzünü bırakıpta değil desteği yormaya ziyareti bile olmamıştır. Kısacası Mustafa başkan kendi emekleriyle seçimi tek başına kazanmıştır. Saygılar...

İsmail Hakkı
1 yıl önce

OYMALI'DA TEPEKÖYDE MAHALELERDE İYİ PARTİ TABELALARI DURUYOR.. KENDİSİ VEYA PARTİSİ Mİ YAPTIRMIŞ TABELAYI DA HESAP SORUYOR...

A
Adnan
1 yıl önce

Laf etmeye değmez. Aklını Koray Aydın'a kiralamış. Çok pişman olacak.