Trabzon'da CHP İl Başkanı Mustafa Bak, Ekrem İmamoğlu'nun ziyareti sonrası yaşanan siyasi gerilime dahil olarak, AK Parti'nin il ve ilçe başkanlarına yönelik eleştirilerde bulundu. Bak, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamalarda, AK Parti İl Başkanı Sezgin Mumcu ve AK Parti Ortahisar İlçe Başkanı Selahaddin Çebi'nin İmamoğlu'na yönelik sözlerine sert bir dille karşılık verdi.
Mustafa Bak, "AK Parti'nin yerel seçimlerdeki başarısızlığı ve Trabzon İl ve İlçe başkanlarının siyasi yetersizlikleri, onları hezeyan içinde açıklamalar yapmaya itiyor. Ekrem İmamoğlu korkusu aklınızı başınızdan almış. Cümbür cemaat laf yetiştirmeye çalışıyorsunuz," ifadelerini kullandı.
Bak, ayrıca AK Partili başkanların İmamoğlu'na yönelik eleştirilerini "zırva" olarak nitelendirerek, bu tür ithamlarla kendi geçmişlerini temize çıkaramayacaklarını belirtti. İmamoğlu'nun ziyareti sonrası Ortahisar'da bir pankartın kaldırılmasına ilişkin eleştirilere de değinen Bak, "Pankartın yerine Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün resmini astık. Niye rahatsız oldunuz?" şeklinde konuştu.
Ortadoğu politikalarına da değinen Bak, "Katil İsrail'in masum Filistin halkına saldırıları sürerken, Genel Başkanımız Sayın Özgür Özel, İsrail'e yaptırım uygulanması gerektiğini söyledi. Ancak sizler başka tarafa bakıyordunuz," diyerek AK Parti'yi eleştirdi. Bak, bu tür önemli konularda halkın unutmadığını vurgulayarak, partisinin tutumunu savundu.
Tüm Yorumlar (13)
Fuat saka
2 yıl önceZihniyeti akparti önçe yok diyor sonra onlarca sanayi ürününe ihraç yasağı getirdik diyor,ne oldu hani ihraç yoktu.bunlar böyle işte.
101 caykarali
2 yıl önceEkrem başkan trabzon sampiyon
Nihat USTA
2 yıl önceKibir abidelerinin son çırpınışları . Bunlar müslüman olduklarını zanneden süslümanlar . Gazzede müslümanlar şehit olurken eeeyyy akp sen ticaretine devam ettin. Bu millet bunu da gördü. Oslo da görüştün , habur rezaletini yaşattın , apo itinin mektubunu okuttun , bunları yazma ile bitmez sayfalar yetmez ALLAH 'ın adaleti kafanıza indi çok şükür ki CHP 'var. İmamoğlu var Ahmet KAYA var .
Ersan G
2 yıl önceCeHaPe gelecek ve Türk ordusu kendisine biçilen sınırlara dönerek çok kuvvetli (!) bir hale gelecektir. Libya, Karabağ , Suriye , Irak ta işimiz olamaz. Ege’de de Şam Amca ne derse o olacak. Böylece hiç düşmanımız kalmayacak. Dost ve kardeş batı ile huzuuurrr içinde yaşayacağız. Yönünüz batıdır. Batı. Hay sizin aklınızı seveyim.
Süleyman odabaş
2 yıl önceBak sen,Kıbrıs'ı akparti zamanında mı almıştık akıl kutusu,Yunanlar bu zihniyeti çökmüş akparti zamanında bütün adalarımıza çöktüler seninkinin sesi cıkmıyor.israile ihracata devam.
Kayabaşı yaylası
2 yıl önceCHP gelince efelenin,sisinin ayağına gidin,prensin ayağına gidin putin baş tacı edin 35 askerimizi bir emirle öldürtdü özür bile dilemedi
Ersan G
2 yıl önceA be Süleyman! O adalara sahip çıkacak bu CeHaPe mi olacak sanırsın ? Buna gerçekten inandıysan umutsuz vakasın. Bu diyalog burada biter.
Ersan G
2 yıl önceTamam. Sosundan da koy !!
metin
2 yıl önceimamoğlu tüm türkiyece tanınan önemli bir siyasi figür. Lütfen akp il başkanı, diğer il başlanlarına laf atsın. O seviyede değil kendisi
Mehmet
2 yıl önceHelal sana başkanım, sizleri seviyorum, pankart konusunda, oraya tek bir isim asılır atam baska yok, rahatsız oldukları konu hakkında bir soru daha sor onlara büyük şehir beldiyesine siz özgür baskanimizin resmini asın bir görelim, ondan sonra bize bak biz aştık sizde asın deyin, sıkıysa assinlar da gireyim, birine laf atacaksan önce kendin yappiyormusun ona bakacaksun, kendin böyle bir şeyi asla yapmayacaksan başkasından da beklemeyeceksin, nokta saygılarımla arz ederim
Mantıksız
2 yıl önceErsan (ci) !! Bilmem farkındamısın ama hiç tutulmuyorsun !! En iyisi daha fazla rezil, ‘beğenmedim’lerin kurbanı olmadan, hızlı, hızlı yaylan burdan !! Bak, a(mpul)tv, kendini hafif geliştirmiş, koyun olmayan, verdikleri her habere kelebek stili atlamayan, çeyrek akıllı troller arıyor !! Sen (Sabah Akşam) gazetelerin (manavlarla iletişim departmanın da) görev yapıp, hayali maydanoz sat !! Hadi koçum !!
Arsin li
2 yıl önceBeşparmak dağlarına CHP yazıyor,hakkını yemiyelim birde Erbakan hoca.
Emine kaya
2 yıl önceBir akpartili olarak bundan sonra oyum CHP,şundan bütün Arapca tabelaları söküyorlar TC geri geldi helal olsun